2026-07-03, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Jag vet inte hur många gånger jag ska behöva säga det: Ja, brottsoffret bär alltid ansvaret. Allt som händer dig är ditt eget fel.

Slår du någon i huvudet så är du ansvarig för att ha slagit någon i huvudet. Blir du slagen i huvudet så bär du ansvaret för att ha blivit slagen i huvudet. Det är dock bara gärningsmannen som bryter mot lagen.

Att fråga om jag slutat slå min fru är ett exempel på en laddad fråga. Det jag gav dig med exemplet med din dotter var ett exempel på ett hypotetiskt scenario. Två skilda saker. Så svara nu på mitt exempel din fegis.

Ingen diskuterar vad bortom rimligt tvivel betyder enligt lagstiftningen. Det vi diskuterar är huruvida lagen är rimlig eller inte, fattar du? Jag tycker inte att lagen ska se ut så.

Om du hänvisar till hur lagen ser ut så bidrar du inte med något, du duckar bara diskussionen. Om vi hade en lag som gjorde det lagligt att slå ihjäl alla över 70 års ålder och jag tycker lagen är fel så kan du inte komma med argumentet att "det står så i lagen". Det är inte ens ett argument.

Ja, det är en ytterst rimlig lag. Alla normalt funtade människor förstår att seualbrott är fel. Är man normalbegåvad så förstår man väldigt lätt vad nej betyder.

Hur menar du att lagen skall vara utformad? Ska det vara fritt fram att utsätta andra för sexualbrott? Du är ju uppenbarligen emot att sex skall vara en frivillig aktivitet för alla parter.

Och jo, bortom rimligt tvivel är det rimligt att fråga dig om då du uppenbarligen inte begriper innebörden.

Och vad gäller problem med att svara på frågor så bör du svara på de du fått först. Fast så pass god kognitiv förmåga saknas tydligen. Du har en förkärlek att hemfalla till invektiv och ytterst löjliga "exempel".
Citera
2026-07-03, 00:15
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Ja, det är en ytterst rimlig lag. Alla normalt funtade människor förstår att seualbrott är fel. Är man normalbegåvad så förstår man väldigt lätt vad nej betyder.

Hur menar du att lagen skall vara utformad? Ska det vara fritt fram att utsätta andra för sexualbrott? Du är ju uppenbarligen emot att sex skall vara en frivillig aktivitet för alla parter.

Och jo, bortom rimligt tvivel är det rimligt att fråga dig om då du uppenbarligen inte begriper innebörden.

Och vad gäller problem med att svara på frågor så bör du svara på de du fått först. Fast så pass god kognitiv förmåga saknas tydligen. Du har en förkärlek att hemfalla till invektiv och ytterst löjliga "exempel".

Vi går bara runt i cirklar här, jag ger upp.
Citera
2026-07-03, 03:15
Medlem
Jag tror inte män som raggar på krogen främst tänker på att skaffa barn och bilda familj.
Citera
2026-07-03, 09:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Väldigt enkelt och bra tips!

Nej det räcker inte ditt fucktard eftersom det bara är för kvinnan att hitta på en historia för polisen och en vän så är mannen körd
Citera
2026-07-03, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Nej det räcker inte ditt fucktard eftersom det bara är för kvinnan att hitta på en historia för polisen och en vän så är mannen körd
Konstigt att inte fler kvinnor utnyttjar denna "möjlighet".
Senast redigerad av Bimbodeluxe 2026-07-03 kl. 09:27.
Citera
2026-07-03, 09:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Konstigt att inte fler kvinnor utnyttjar denna "möjlighet".

Det är redan tillräckligt många kvinnor som utnyttjar det jag ser igenom sånt medan du tror på vilka sagor som helst bara det kommer ifrån en kvinna du är svagbegåvad helt enkelt i kombination med radikalfeminist ingen bra kombo
Citera
2026-07-03, 09:35
Medlem
Citat:
Det är redan tillräckligt många kvinnor som utnyttjar det jag ser igenom sånt medan du tror på vilka sagor som helst bara det kommer ifrån en kvinna du är svagbegåvad helt enkelt i kombination med radikalfeminist ingen bra kombo
Nä men jag tänker att den genomsnittliga kvinnan ändå träffat på en handfull män som betett sig illa mot dem under deras livstid. Ändå har de flesta inte hämnats på det av dig beskrivna vattentäta och enkla sätt. Undrade bara varför.
Citera
2026-07-03, 09:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Nä men jag tänker att den genomsnittliga kvinnan ändå träffat på en handfull män som betett sig illa mot dem under deras livstid. Ändå har de flesta inte hämnats på det av dig beskrivna vattentäta och enkla sätt. Undrade bara varför.

Well dem flesta är trots allt inte psykopater men det är redan för många som anmäler våldtäkt falskt i syfte att hämnas eller få skadestånd
Citera
2026-07-03, 17:13
Medlem
Citat:
Och ändå är det så få som lyckas.
Citera
2026-07-03, 17:19
Medlem
PricklyPeckers avatar
Citat:

Ni män kan ju också göra det. Följ med en bög hem, påstå att han våldtagit dig och börja håva in cashen!
Citera
2026-07-03, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyPecker
Ni män kan ju också göra det. Följ med en bög hem, påstå att han våldtagit dig och börja håva in cashen!

Finns ingen som tror på män. Domstolarna är feministiska och tar kvinnors parti.

Så nej, män kan inte göra det.
Citera
2026-07-03, 17:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pipsi
Och ändå är det så få som lyckas.

Läser man domar här på flashback verkar det vara relativt många som lyckas med falska anmälningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in