Idag, 13:58
Medlem
TPLs avatar
Tidigare stod det exakt datum för hyresperiodens slut. Nu står det att huset hyrs ut från och med 3/9 2026, "tills vidare".
Citera
Idag, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Inte ätit denna klassiker på lääääääänge, inte ens ätit en glass på länge, jag köper men äter aldrig - så nu tar jag mig en torsdagsglass 😋 "

Resten av alla stories är engelska citat.
Ser ut som att hon lindat foten. Blev det för mycket i högklackat med Roberta? Anna äter en 88 och tittar på fotboll...

Så hennes glass är viktigare än att Annas hemland vann?

Märklig person…

Varför satt inte hela familjen med spanska flaggor och hejade fram när Spanien 🇪🇸 vann 3-0 mot Österrike 🇦🇹
Citera
Idag, 14:05
Medlem
TPLs avatar
Antalet som tittat på hyresannonsen har ökat från 394 (idag 11:30) till 424... Hur många av dessa har hittat annonsen på annat sätt än från den här tråden. Anna tror säkert det ser lovande ut eftersom så många är intresserade.

Edit: Nu 427. Snart Anna...
Senast redigerad av TPL Idag kl. 14:07.
Citera
Idag, 14:22
Medlem
Hon skrev en massa om vad Roberta gjorde för henne på bröllopsdagen, men vad gjorde hon för honom? Han behöver väl få nåt, han som står ut med henne
Citera
Idag, 14:26
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen

Märklig person…

Varför satt inte hela familjen med spanska flaggor och hejade fram när Spanien 🇪🇸 vann 3-0 mot Österrike 🇦🇹
"inte ens ätit en glass på länge, jag köper men äter aldrig - så nu tar jag mig en torsdagsglass"
Jag köper men äter aldrig.
Eller hur.
unna sig
"becuase Im worth it!"
Citera
Idag, 14:27
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen

Märklig person…

Anna borde betta och tjäna pengar, hon lyckas ju alltid pricka in vinnare.

"3-0 var exakt det jag tippade
🙌🙌🙌
"

29 stories om just ingenting, har hon redan packat klart inför flytten?
Varför hade hon inte en story om att hon gissade att Spanien skulle vinna? Kommer alltid i efterhand hur rätt hon haft hela tiden.

Senast redigerad av TPL Idag kl. 14:47.
Citera
Idag, 14:32
Medlem
osnutens avatar
Anna tittar på VM
Varför hör man inte Roberto? Valde han att se matchen på annat håll?

Edit: Ändå lite kul att få höra hennes belåtna kacklande igen

Senast redigerad av osnuten Idag kl. 15:24.
Citera
Idag, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
"inte ens ätit en glass på länge, jag köper men äter aldrig - så nu tar jag mig en torsdagsglass"
Jag köper men äter aldrig.
Eller hur.
unna sig
"becuase Im worth it!"
Borde vara Jag äter men köper aldrig ! Är väl ständigt Roberta som betalar tänker jag.
Undrar om Anna snart fan 60 år gammal ens har jobbat 1 år sammanlagt i sitt liv? Undrar hur det känns att alltid leva av någon annans pengar. Att aldrig bidra själv liksom...
Jag hade aldrig kunnat leva så. Vissa verkar födda till parasiter...🥴
Citera
Idag, 16:15
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Tidigare stod det exakt datum för hyresperiodens slut. Nu står det att huset hyrs ut från och med 3/9 2026, "tills vidare".

Detta kan beskrivas med ett enda ord,

DESPERATION

Lägg till att huset sänktes i pris och de extremt täta visningarna.

Roberto/Anna måste helt enkelt bli av med urgiften "Suckunge" på något sätt inför tillträtt av Steninge.
Senast redigerad av trottwell Idag kl. 16:17.
Citera
Idag, 16:31
Medlem
TPLs avatar
OM dom mot all förmodan lyckas hyra ut huset så är det en tickande bomb. Samtliga vitvaror har slitits hårt under åren dom bott där. Tvättmaskinen är bytt minst en gång. Blir dyrt för Roberto när värmepumpen pajar, följt av kyl, frys, diskmaskin, spis, ugn, mikro, torktumlare...
Takskadorna och andra brister på fastigheten läker inte över tid. Tvärtom.

Ju mer som behöver repareras eller bytas ut desto mindre pengar till Anna.
Senast redigerad av TPL Idag kl. 16:39.
Citera
Idag, 16:44
Medlem
Citat:
OM dom mot all förmodan lyckas hyra ut huset så är det en tickande bomb. Samtliga vitvaror har slitits hårt under åren dom bott där. Tvättmaskinen är bytt minst en gång. Blir dyrt för Roberto när värmepumpen pajar, följt av kyl, frys, diskmaskin, spis, ugn, mikro, torktumlare...
Takskadorna och andra brister på fastigheten läker inte över tid. Tvärtom.

Ju mer som behöver repareras eller bytas ut desto mindre pengar till Anna.

Funderar på om Anna kommer skylla brister i huset på den som hyr, när denne flyttar ut…
Citera
Idag, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Funderar på om Anna kommer skylla brister i huset på den som hyr, när denne flyttar ut…

Anna är ett ständigt offer, inget är någonsin hennes fel så självklart är det hyresgästen som orsakat felen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in