Citat:
Problemet man kan ha när man lever ordnat liv är väl just att man inte har så många bekanta som skulle vilja ställa upp som målvakt för en sådan sak, och de fåtal man eventuellt har kanske man inte fullt ut litar på, finns ju även vissa gränser för vad man är villig att betala extra också.
Min erfarenhet är att man får handla lite regelbundet av gambianerna och gärna köpa ägg eller halvägg så stöter man ibland på någonting lite bättre och ibland tyvärr eller lite sämre.
Men var ett bra antal år sedan jag gjorde det så vet inte ifall det nu för tiden mestadels verkligen är så kasst som man hört.
Citat:
Okej, vet du möjligtvis vad det bankas med? Samt om det bankas på plats där det produceras eller det är något europeiska försäljare gör?
Kicken på varorna var bra, tycker jag känt starkare dock men det kan bero på att jag rökt oxy ganska många dagar i rad innan horset intogs.
Kicken på varorna var bra, tycker jag känt starkare dock men det kan bero på att jag rökt oxy ganska många dagar i rad innan horset intogs.
Jag minns inte alls vad det var det brukade bankas med förut. Ibland andra läkemedel eller droger (nu för tiden kanske mer fentanyl). Ibland annat som hittas i vanliga livsmedelsaffärer osv.
Trevligt att du ändå fick ganska bra effekt!
Jag hoppas som sagt att vi kommer få mer heroin från gyllene triangeln framöver, men det är kanske inte omöjligt att sydamerikanska karteller börjar smuggla heroin till Europa för att försöka ta över marknaden när afghanerna slutar producera. Då är risken nog stor att det kommer bli mer fentanyl i heroinet, och att vår statistik med narkotikadödlighet stiger igen.
Någonting lär väl åtminstone ersätta heroiner om det inte kommer någon ny producent för den europeiska marknaden, eftersom folk som vill bli höga på opiater knappast kommer byta drog till någonting annat och läkemedel som tramadol och annat ”svagare” i opioid-kategorin kommer vara svårt att bli hög på utan att ta extrema mängder och riskera krampanfall med mer och tillgången på Oxy lär vara fortsatt begränsad om man bortser från hemmapressade piller som troligtvis kommer göra Oxy mindre och mindre intressant om man inte vet vad man får eller för det rus man är ute efter.
Charmen med lyx var åtminstone för mig att man fick någonting riktigt potent som man visste precis vad det var och kändes lite lyxigt pga sitt något höga pris (hade en fantastisk kran för 15+ år sedan som sålde 80mg för 165 kr styck, och slängde ibland också med ett par stycken extra) och varje gång jag tog fick jag exakt det rus jag förväntade mig!