2026-07-02, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosaspion
Lunds tingsrätt som har hand om målet, målnummret är -
B 4181 - 26

Snyggt.

Lite offtopic, men hur får man reda på målnummer? Har försökt googla mig fram till det utan att lyckas. Hade velat ha målnr i ett annat fall. Sorry för jag skrev här, kunde inte skicka PM till dig.
Citera
2026-07-02, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 69donpapa
Snyggt.

Lite offtopic, men hur får man reda på målnummer? Har försökt googla mig fram till det utan att lyckas. Hade velat ha målnr i ett annat fall. Sorry för jag skrev här, kunde inte skicka PM till dig.

Ring tingsrätten som har hand om målet, uppge personens personnummer och fråga om där finns några mål. Be sen om målnummer 😊
Senast redigerad av Rosaspion 2026-07-02 kl. 16:29.
Citera
2026-07-02, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Vet ni vad dom har pratat om poliserna på plats?

Rätt säker att dom inte skrattat åt dödsfallet.

Rätt säker på att de inte skämtade och skrattade om anhöriga var i närheten heller.
Citera
2026-07-02, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunaknudan
Jag har känt J hela mitt liv. Känner han in och utan till.
Senaste året så blev han tyvärr en riktigt dålig människa. Hjärtat hade han kvar dock men den sidan visade han inte längre. Men i all denna missbruk så har det sabbat hjärnan på honom. Han vände sig emot sina närmaste vänner, tyckte folk svek han som hjälpt honom hela sitt liv. Han fastna i tidig 20års ålder när alla andra blev vuxna och skaffa sig ansvar och barn.
Förra året slår han ner en herre som haft 2 hjärnblödningar, en herre som inte kan gå utan sin käpp. Vem gör så? Oavsett du är på benzo så är det inte något man kan förlåta. Allt för han trodde han var en stor gangster som styrde och ställde i Landskrona.
J har alltid varit mega spänd, kaxig mot allt och alla pga han vet att han har vänner som backar honom. Det är lätt och vara stor i käften då. Trotts allt detta så älska jag honom men kan tyvärr inte sitta och läsa igenom allt som skrivs här att dem är några jävla superpappor och hur lugna som helst utan droger.
Vi är många som sörjer J och jag är själv väldigt ledsen idag. Men så här är sanningen, och det är bara skrapat på ytan lite.

Dessa två killarna är helt förlorade i knarket. Jag har snackat med J och dagen efter vet han inte att han ens snackat med mig. Så på dessa jävla benzo drogerna så tappar dem helt omdöme, empati och minne. Det är som om dem själva lämnar sin kropp och en demonisk person träder in och styr. Så stora frågan är om F kommer minnas något av händelsen. Om han inte nu dör under häktningen pga hans höga drogmissbruk.

Sen den jävla fittan F. Han Skulle haft en kula i huvudet för länge sen. Det jävla aset har terroriserat sitt ex i så många år.
Enda gången han var en superpappa var utåt när folk såg på. Hans ex kan nog skriva en bok om livet med en kvinnomisshandlare och narcissist. Det jävla svinet förtjänar samma utgång som J. Får jag tag i honom i framtiden så ska han få känna vad jag går för.

Så snälla skippa skit snacket och håll er till fakta och sanning. För vart var ni vänner när J behövde hjälp som mest? Flesta som kommenterar här som kände honom var samma folk som drog ner han i skiten, brukade droger med honom. Ni är inte heller värda ett skit.

Vila i frid kompis
Var det chr1st1an ekv4ll han slog????
Citera
2026-07-02, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argamaggan1

Hörde att mannen kallas Kina som BO misshandlade.
Citera
2026-07-02, 17:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Argamaggan1

Nej det var inte ekv4ll.
Senast redigerad av Brunaknudan 2026-07-02 kl. 18:07.
Citera
2026-07-02, 21:26
Medlem
sunny5s avatar
Då bör det finnas domar på F? Och ändå får han ha sina barn ibland?
Citat:
Ursprungligen postat av user-Az09
Skyddad identitet pågrund av pappan till deras barn.
Citera
2026-07-02, 21:34
Medlem
F har gjort många saker som polisen inte vet än. Eller kanske de vet nu. Det händer saker kvickt. Först erkänner han och nu nekar han så man vet ju inte hur hans hjärna fungerar. Någon ville innan allt detta hände ha tag i både F och J. Jag hoppas att J berättat för fler vad som egentligen hände eftersom J bevittnade händelsen. På plats var bara tre personer. Nu är detta inte anmält till polisen men F gjorde en grov sak mot någon som valt att inte anmäla. Personligen tycker jag rubriken bör vara mordförsök på det sjuka han gjorde. Så kommer han ut ligger han nog illa i det oavsett. Men förhoppningsvis åker han in på väldigt lång tid. Kan ju bli problem att komma undan när man erkänner att man gillar våld och inte bryr sig om man själv eller någon annan far illa. Sen att han slår ihjäl sin vän säger allt om detta stolpskott. Det har ju hänt så många saker i flera år kring F så att han inte åkt tidigare för vissa saker är ett under.
Citera
2026-07-02, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tascha69
F har gjort många saker som polisen inte vet än. Eller kanske de vet nu. Det händer saker kvickt. Först erkänner han och nu nekar han så man vet ju inte hur hans hjärna fungerar. Någon ville innan allt detta hände ha tag i både F och J. Jag hoppas att J berättat för fler vad som egentligen hände eftersom J bevittnade händelsen. På plats var bara tre personer. Nu är detta inte anmält till polisen men F gjorde en grov sak mot någon som valt att inte anmäla. Personligen tycker jag rubriken bör vara mordförsök på det sjuka han gjorde. Så kommer han ut ligger han nog illa i det oavsett. Men förhoppningsvis åker han in på väldigt lång tid. Kan ju bli problem att komma undan när man erkänner att man gillar våld och inte bryr sig om man själv eller någon annan far illa. Sen att han slår ihjäl sin vän säger allt om detta stolpskott. Det har ju hänt så många saker i flera år kring F så att han inte åkt tidigare för vissa saker är ett under.
Anmäl du det till polisen då.
Citera
2026-07-02, 22:39
Medlem
Vad är det för händelse du skriver om, utveckla gärna? 😊

Tror du att händelsen du skriver om kan vara motivet till att F sedan hade ihjäl J?
J Kanske sa ifrån till F och de sen blev en konflikt, som resultera i detta?

Citat:
Citera
2026-07-03, 09:34
Medlem
sunny5s avatar
Kan du skriva så man fattar?
Citat:
Citera
2026-07-03, 09:47
Medlem
sunny5s avatar
J var enligt aftonblaskan anmäld försvunnen, därav åkte polisen till F på tisdagen....Och hittade J avliden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in