2026-06-30, 14:39
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1478187

Personen som hittats är ännu inte identifierad.
En person har hittats död inomhus på en adress i Landskrona.

Larmet kom in vid 10-tiden och polisen ryckte ut.

Polisen har inte kunnat fastställa identiteten på personen.
Citera
2026-06-30, 14:47
Medlem
På bilden i lokaltidningen ser det ut som det är i kvarteren kring Tornet eller Drottningen det har skett.
Citera
2026-06-30, 15:06
Medlem
Fick höra att det är typ löpargatan 14 eller närliggande granne. någon som kan bekräfta?
Citera
2026-06-30, 15:34
Medlem
Identitet har inte kunnat fastställas
Kan bero på 2 alternativ , kroppen kan ha legat länge eller kroppen är hittad sönderslagen.
Citera
2026-06-30, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papco
Fick höra att det är typ löpargatan 14 eller närliggande granne. någon som kan bekräfta?

Det är lägenheter, våningshus. Ser ut som Tornet el Drottningen på bilderna.

Så tror inte så lågt nummer som 14.
Citera
2026-06-30, 15:59
Medlem
Ser ut att vara löpargatan 108A.
Citera
2026-06-30, 16:01
Medlem
Det är 108a. En Fredrik Rasmussen bor där . Vet inget mer . Körde förbi innan
Citera
2026-06-30, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halvtrasch
Identitet har inte kunnat fastställas
Kan bero på 2 alternativ , kroppen kan ha legat länge eller kroppen är hittad sönderslagen.

Min tanke också. Annars är det någon som inte bor där, eftersom jag bara kan se en person boendes på adressen
Citera
2026-06-30, 16:03
Medlem
GammalTantSkanes avatar
Länk till video från platsen:

https://www.facebook.com/share/r/1KzM45ec7C/?mibextid=wwXIfr
Citera
2026-06-30, 16:09
Medlem
GammalTantSkanes avatar
Det står i HD att identiteten är fastställd, men anhöriga är inte underrättade ännu.
Citera
2026-06-30, 16:12
Medlem
Kanske barnens mamma som fått sneflipp? Verkar som att de haft något bråk med vårdnad och så tidigare.

Oktober 2023
"Som jag saknar er mina prinsessor. Ni har alltid varit pappas flickor. Hur kan detta ske, vad fyller det for funktion att krossa små flickors hjärtan och krossa en dunder pappas hjärta. Krossas hjärtat för många gånger går dom till slut inte att reparera längre. Ar det någon mer som aldrig sover och behöver sällskap är ni alltid välkommna til mig.
S*lly och A*va jag älskar er över allt annat, jag lever för er. Glom aldrig att jag är så otroligt stolt över er att jag gråter bara jag tänker på er. Jag älskar er alltid och förevigt."

Kommentar på samma inlägg:
"Töserna ser upp till dig & jag lovar dom tänker lika mycket på dig! Vi flesta vet dom är pappas töser, för du ger dom det viktigaste, trygghet & kärlek.
Var stark för dom Fr*dde, förstår det är sjukt jäkla tufft, & lätt för en annan att skriva. Men du har många runt om dig som bryr sig om dig & kommer stötta dig genom det hela!
Töserna älskar dig också & du kommer vara med dom snart! ❤️"
Citera
2026-06-30, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThisFuckThat
Kanske barnens mamma som fått sneflipp? Verkar som att de haft något bråk med vårdnad och så tidigare.

Oktober 2023
"Som jag saknar er mina prinsessor. Ni har alltid varit pappas flickor. Hur kan detta ske, vad fyller det for funktion att krossa små flickors hjärtan och krossa en dunder pappas hjärta. Krossas hjärtat för många gånger går dom till slut inte att reparera längre. Ar det någon mer som aldrig sover och behöver sällskap är ni alltid välkommna til mig.
S*lly och A*va jag älskar er över allt annat, jag lever för er. Glom aldrig att jag är så otroligt stolt över er att jag gråter bara jag tänker på er. Jag älskar er alltid och förevigt."

Kommentar på samma inlägg:
"Töserna ser upp till dig & jag lovar dom tänker lika mycket på dig! Vi flesta vet dom är pappas töser, för du ger dom det viktigaste, trygghet & kärlek.
Var stark för dom Fr*dde, förstår det är sjukt jäkla tufft, & lätt för en annan att skriva. Men du har många runt om dig som bryr sig om dig & kommer stötta dig genom det hela!
Töserna älskar dig också & du kommer vara med dom snart! ❤️"
Kanske bäst att , vänta en aning - är det med säkerhet denna F r edde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in