Citat:
Ursprungligen postat av
Madzmrwk
Så jäkla bestialiskt. Tänker bara på J när han var liten. 13-15 år. Så snäll och inte ens lite kaxig var han... oavsett vad och hur han var nu så finns där inga ursäkter. Hemskt detta som hände.
Jag har känt J hela mitt liv. Känner han in och utan till.
Senaste året så blev han tyvärr en riktigt dålig människa. Hjärtat hade han kvar dock men den sidan visade han inte längre. Men i all denna missbruk så har det sabbat hjärnan på honom. Han vände sig emot sina närmaste vänner, tyckte folk svek han som hjälpt honom hela sitt liv. Han fastna i tidig 20års ålder när alla andra blev vuxna och skaffa sig ansvar och barn.
Förra året slår han ner en herre som haft 2 hjärnblödningar, en herre som inte kan gå utan sin käpp. Vem gör så? Oavsett du är på benzo så är det inte något man kan förlåta. Allt för han trodde han var en stor gangster som styrde och ställde i Landskrona.
J har alltid varit mega spänd, kaxig mot allt och alla pga han vet att han har vänner som backar honom. Det är lätt och vara stor i käften då. Trotts allt detta så älska jag honom men kan tyvärr inte sitta och läsa igenom allt som skrivs här att dem är några jävla superpappor och hur lugna som helst utan droger.
Vi är många som sörjer J och jag är själv väldigt ledsen idag. Men så här är sanningen, och det är bara skrapat på ytan lite.
Dessa två killarna är helt förlorade i knarket. Jag har snackat med J och dagen efter vet han inte att han ens snackat med mig. Så på dessa jävla benzo drogerna så tappar dem helt omdöme, empati och minne. Det är som om dem själva lämnar sin kropp och en demonisk person träder in och styr. Så stora frågan är om F kommer minnas något av händelsen. Om han inte nu dör under häktningen pga hans höga drogmissbruk.
Sen den jävla fittan F. Han Skulle haft en kula i huvudet för länge sen. Det jävla aset har terroriserat sitt ex i så många år.
Enda gången han var en superpappa var utåt när folk såg på. Hans ex kan nog skriva en bok om livet med en kvinnomisshandlare och narcissist. Det jävla svinet förtjänar samma utgång som J. Får jag tag i honom i framtiden så ska han få känna vad jag går för.
Så snälla skippa skit snacket och håll er till fakta och sanning. För vart var ni vänner när J behövde hjälp som mest? Flesta som kommenterar här som kände honom var samma folk som drog ner han i skiten, brukade droger med honom. Ni är inte heller värda ett skit.
Vila i frid kompis