2026-07-01, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapajo1982
Intressant att tänka va gm tänkte efter egentligen . Tänkte han bara det skulle ordna sig själv med kroppen osv . Var kanske bara drogad hela tiden …..

Ja alltså. Han verkar oavsett inte ha alla knivar i lådan. Men det är hemskt. Både för brottsoffrets familj samt för gärningsmannens familj. Vem vill ha en pappa, son eller syskon som är en brutal mördare... nej jättetragiskt. Kände som sagt brottsoffret i mycket unga år. Säg 15-20 år bak i tiden. Lugn, rolig och snäll kille. Sen vet jag inte vad han var för en nu. Men antar ändå att han inte förtjänade detta. Alla kan hamna snett i livet, men tror att han ändå var snäll..
Citera
2026-07-01, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapajo1982
Så det är konstaterat misshandel ? Och inget annat ? Ja helt sjukt

Enligt uppgifter har han erkänt att han SLOG ihjäl honom för några dagar sedan
Citera
2026-07-01, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThisFuckThat

Så jäkla bestialiskt. Tänker bara på J när han var liten. 13-15 år. Så snäll och inte ens lite kaxig var han... oavsett vad och hur han var nu så finns där inga ursäkter. Hemskt detta som hände.
Citera
2026-07-01, 04:07
Medlem
Ni som skriver att han erkänt att de skett för några dagar sen, vart kan man läsa det?
Citera
2026-07-01, 04:21
Medlem
Hela den här tråden handlar alltså om idel svensk adel
Citera
2026-07-01, 06:25
Medlem
GammalTantSkanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giraffenfan
Ni som skriver att han erkänt att de skett för några dagar sen, vart kan man läsa det?

TV4 nyheterna
Citera
2026-07-01, 06:41
Avstängd
Ska bli intressant att få höra motivet.
Citera
2026-07-01, 07:53
Medlem
sunny5s avatar
Oj, märkligt att han inte var häktad för den händelsen? Och poliser åker inte hem random för att prata om sådana händelser, är det kompletterande uppgifter får han ta sig till stationen och inte tvärtom, så något har föranlett att patrull kommit till bostaden.... Men det kommer en fup hyffsat snart iom snabbt erkännade
Citat:
Ursprungligen postat av Linniepinnie
Fast så verkar det inte ha varit. Samvetet? Polisen ska ha varit påväg dit för att prata med honom om det som hände den 1 juni, när han jagade tonåringar med kniv. Men när polisen kommer fram så luktar det så äckligt och när dom kommer in finnes dom BO död. Samvete? Nej. Denna Fredrik verkar vara en total idiot, en pundare utan samvete, som spelar en bra förälder när det passar honom och däremellan misshandlar kvinnor.
Citera
2026-07-01, 10:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Madzmrwk
Så jäkla bestialiskt. Tänker bara på J när han var liten. 13-15 år. Så snäll och inte ens lite kaxig var han... oavsett vad och hur han var nu så finns där inga ursäkter. Hemskt detta som hände.

Jag har känt J hela mitt liv. Känner han in och utan till.
Senaste året så blev han tyvärr en riktigt dålig människa. Hjärtat hade han kvar dock men den sidan visade han inte längre. Men i all denna missbruk så har det sabbat hjärnan på honom. Han vände sig emot sina närmaste vänner, tyckte folk svek han som hjälpt honom hela sitt liv. Han fastna i tidig 20års ålder när alla andra blev vuxna och skaffa sig ansvar och barn.
Förra året slår han ner en herre som haft 2 hjärnblödningar, en herre som inte kan gå utan sin käpp. Vem gör så? Oavsett du är på benzo så är det inte något man kan förlåta. Allt för han trodde han var en stor gangster som styrde och ställde i Landskrona.
J har alltid varit mega spänd, kaxig mot allt och alla pga han vet att han har vänner som backar honom. Det är lätt och vara stor i käften då. Trotts allt detta så älska jag honom men kan tyvärr inte sitta och läsa igenom allt som skrivs här att dem är några jävla superpappor och hur lugna som helst utan droger.
Vi är många som sörjer J och jag är själv väldigt ledsen idag. Men så här är sanningen, och det är bara skrapat på ytan lite.

Dessa två killarna är helt förlorade i knarket. Jag har snackat med J och dagen efter vet han inte att han ens snackat med mig. Så på dessa jävla benzo drogerna så tappar dem helt omdöme, empati och minne. Det är som om dem själva lämnar sin kropp och en demonisk person träder in och styr. Så stora frågan är om F kommer minnas något av händelsen. Om han inte nu dör under häktningen pga hans höga drogmissbruk.

Sen den jävla fittan F. Han Skulle haft en kula i huvudet för länge sen. Det jävla aset har terroriserat sitt ex i så många år.
Enda gången han var en superpappa var utåt när folk såg på. Hans ex kan nog skriva en bok om livet med en kvinnomisshandlare och narcissist. Det jävla svinet förtjänar samma utgång som J. Får jag tag i honom i framtiden så ska han få känna vad jag går för.

Så snälla skippa skit snacket och håll er till fakta och sanning. För vart var ni vänner när J behövde hjälp som mest? Flesta som kommenterar här som kände honom var samma folk som drog ner han i skiten, brukade droger med honom. Ni är inte heller värda ett skit.

Vila i frid kompis
Citera
2026-07-01, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunaknudan
Senaste året så blev han tyvärr en riktigt dålig människa. Hjärtat hade han kvar dock men den sidan visade han inte längre. Men i all denna missbruk så har det sabbat hjärnan på honom. Han vände sig emot sina närmaste vänner, tyckte folk svek han som hjälpt honom hela sitt liv. Han fastna i tidig 20års ålder när alla andra blev vuxna och skaffa sig ansvar och barn.
Förra året slår han ner en herre som haft 2 hjärnblödningar, en herre som inte kan gå utan sin käpp. Vem gör så? Oavsett du är på benzo så är det inte något man kan förlåta. Allt för han trodde han var en stor gangster som styrde och ställde i Landskrona.
J har alltid varit mega spänd, kaxig mot allt och alla pga han vet att han har vänner som backar honom. Det är lätt och vara stor i käften då. Trotts allt detta så älska jag honom men kan tyvärr inte sitta och läsa igenom allt som skrivs här att dem är några jävla superpappor och hur lugna som helst utan droger.
Vi är många som sörjer J och jag är själv väldigt ledsen idag. Men så här är sanningen, och det är bara skrapat på ytan lite.

Dessa två killarna är helt förlorade i knarket. Jag har snackat med J och dagen efter vet han inte att han ens snackat med mig. Så på dessa jävla benzo drogerna så tappar dem helt omdöme, empati och minne. Det är som om dem själva lämnar sin kropp och en demonisk person träder in och styr. Så stora frågan är om F kommer minnas något av händelsen. Om han inte nu dör under häktningen pga hans höga drogmissbruk.

Sen den jävla fittan F. Han Skulle haft en kula i huvudet för länge sen. Det jävla aset har terroriserat sitt ex i så många år.
Enda gången han var en superpappa var utåt när folk såg på. Hans ex kan nog skriva en bok om livet med en kvinnomisshandlare och narcissist. Det jävla svinet förtjänar samma utgång som J. Får jag tag i honom i framtiden så ska han få känna vad jag går för.

Så snälla skippa skit snacket och håll er till fakta och sanning. För vart var ni vänner när J behövde hjälp som mest? Flesta som kommenterar här som kände honom var samma folk som drog ner han i skiten, brukade droger med honom. Ni är inte heller värda ett skit.

Vila i frid kompis
Bra nyanserad och klar bild på hur du sett drogerna skalat bort dom personerna dom en gång varit. Tyvärr ersätts det med
som du säger en demonisk personlighet som förstör för både andra och sig själv..Man kan inte ta bort deras ansvar för handlingarna,. Dom har ett ansvar att söka eller ta emot hjälp.
Citera
2026-07-01, 10:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThisFuckThat
Fan vad hemskt å vilken traumatisk död. Måste vara en hel del ilska för att kunna slå ihjäl nån. Har inte lusläst tråden men läste nånstans att både GM å BO jagade ungdomar med kniv, eller tolkade jag det fel? Kan det isf vara så att BO ville berätta å att det var orsaken att han blev ihjälslagen tro? 😕
Citera
2026-07-01, 10:45
Medlem
jagejagets avatar
Ser att du känner J och undrar är Christian hans bror? Isf med samma mamma och pappa? Får inte ihop det då de har olika efternamn
Citat:
Ursprungligen postat av Brunaknudan

Vila i frid kompis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in