2026-07-02, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Och du är ännu en tokstolle som lever i fantasins värld….. Konspirationsforumet bland alla andra korkade får är din hage…

Inte ett enda sakligt argument som motbevisar mitt påstående kunde du komma på, bara personliga attacker, vilket fullständigt bevisar att du vet att jag har rätt.
Citera
2026-07-02, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merimetso
Inte ett enda sakligt argument som motbevisar mitt påstående kunde du komma på, bara personliga attacker, vilket fullständigt bevisar att du vet att jag har rätt.

Sakliga argument har aldrig accepterats av konspirationsteorier…

Att leva i ett samhälle är ljusår från vad slaveri är.
Citera
2026-07-02, 14:38
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Sakliga argument har aldrig accepterats av konspirationsteorier…

Att leva i ett samhälle är ljusår från vad slaveri är.

Så varför tycker du det är dåligt när det varnas om poliskontroll? Folk saktar ju ner då, borde du inte se det som positivt?

(Citerade senaste i er växling, men svarar egentligen på hela ert tjafs).
Citera
2026-07-02, 16:00
Medlem
Européer är nog de mest cuckade i hela världen. Fascist-EU vill kontrollera alla medborgares vardag i detalj och de smalfeta männen orkar inte bry sig.
Citera
2026-07-02, 16:49
Medlem
Testoguy666s avatar
Äntligen, det var på tiden! varför ska man få varna andra som begår brott ? samt så förekommer det mestadels på by-hålor där det förekommer incest...
Citera
2026-07-02, 16:52
Avstängd
EpicUsernames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av din.mats.i.skolan
I Sverige lever vi ju inte i en diktatur där medborgarnas tillgänglighet till information är begränsad (nope, barnporr etc eller hemligstämplat material eller material där någon har rättigheter är inte en medborgerlig rätt till information).

Vet inte vilket land du lever i, men i Sverige har du väldigt få begränsningar. Eller hur?
Högerextrema i sina psykoser inbillar sig något sådant. Medan Sverige rankas i toppen i diverse undersökningar.
Citera
2026-07-02, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Så varför tycker du det är dåligt när det varnas om poliskontroll? Folk saktar ju ner då, borde du inte se det som positivt?

Därför att omotiverat signalerade med ljud och ljus distraherar...helt enkelt ett trafikbrott.
Gillar du att bryta mot lagen?
Citera
2026-07-02, 16:56
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Hoppas att alla som varnar själva blir påkörda utav någon som satt sig full bakom ratten.
Citera
2026-07-02, 16:58
Medlem
Citat:

Läs mitt första inlägg i tråden…
Citera
2026-07-02, 17:00
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Därför att omotiverat signalerade med ljud och ljus distraherar...helt enkelt ett trafikbrott.
Gillar du att bryta mot lagen?

Finns gps-appar där man kan lägga in varningen med två knapptryck. Lika enkelt som att byta radiokanal på bilstereon.
Citera
2026-07-02, 17:06
Medlem
Citat:
Finns gps-appar där man kan lägga in varningen med två knapptryck. Lika enkelt som att byta radiokanal på bilstereon.

Ok, men varför köra för fort? Hur mycket tid vinner du?
Citera
2026-07-02, 17:06
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Ok, men varför köra för fort? Hur mycket tid vinner du?

Vem har sagt att jag kör för fort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in