Citat:
Ursprungligen postat av
MissFitt73
När tvättade hon ur kaffebryggaren sist? Den är brun av gammal kalk och smuts. Tänker på det varje gång hon brygger kaffe. Varför inte diska ur kannan åtminstone? Kör den i diskmaskinen.
Haha tänker samma. Har samma bryggare hemma och haft i flera år men den ser verkligen inte ut så.
Sen häller hon vatten i vattenbrhållaren från den smutsiga kaffekannan. Det gör det inte bättre!
Jag har en separat vattenkanna som jag håller i vatten med just för att jag märkte att det annars blev fult i behållaren.
Ellie gör inga uppdateringar om höfterna på insta nu. Pratar bara om det i vloggen. Hon har väl kommit på att hon inte kan nysta i sina lögner så lätt när hon ljuger på både youtube och insta.
I gårdagens vlogg lämnade dom stranden 13:45 efter att ha varit där i tre timmar. Hon väljer alltså att åka till stranden de timmar som man ska undvika solen.
Hon verkar älska bränd mat, och huset som består av asbest...hon jobbar aktivt på någon form av cancer...
Jag gillar att hon är öppen med att hon dricker pepsi och äter chips nu och inte försöker dölja det. Bara lite för sent... är säker på att hon ljuger om så mycket annat!