2026-07-01, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Det roliga är att hon tror dom är nyttiga 😅😅😅
Den mängden smör hon heller ner i pannan är mer smör än man ska äta på en vecka. Bara frukosten blir mer än halva dagsintaget.
Tänkte på smöret också 😂😂😂
Citera
2026-07-01, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loppansmatte1
Tack o lov att hon satt hunden i cykelkorgen o inte låter henne springa jämte. För cykla med en valp ska man def inte göra.
Hahaha
Ja det tipset fick hon ju här inne😂
Hej Ellie!
Citera
2026-07-01, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Håller med. Alltid tyckt att det känts fel.
Hon kanske blir lurad… Naiv är hon ju, och framstår som oerfaren i livet trots hennes ålder och fyra barn. (Så mycket hon inte vet eller kan vilket typ alla kan i hennes ålder).

Hon längtade säkert efter att äntligen ha en ”riktig familj” igen med mamma, pappa och barn. Hennes egna familj verkade inte bra (enligt henne), och hon har varit ensamstående majoriteten av tiden. Dvs lätt att bli kär i drömmen.
Han utnyttjar henne! Är helt övertygad.
Citera
2026-07-01, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlisanBusan
Nej. Hon kan verkligen inte det.
Och dessutom så slickar hon på stekspaden 🤮
Det har jag inte sett🤮🤮🤮men hon river sig i huden och sedan skär saker till maten..
Hon är en riktig snuskfia...
Fattar inte att hennes barn vill äta hennes äckliga mat med hudflager i🤮

Tycker det är så konstigt de äter hälsosam mat enligt de själva men varför har de båda blivit så feta?
Jag är fet och har ätit fel mat och chips o skit..det skulle Ellie aldrig erkänna
Citera
2026-07-01, 22:28
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Tänkte på smöret också 😂😂😂

Ja precis 😅
Citera
2026-07-01, 22:31
Medlem
askungens avatar
Alltså stress över att se henne steka dom jävla kesoplättarna. Ser så sjukt oaptitligt ut!
Om hon nu inte tar till sig av tips som folk skriver så borde man väl reflektera över "hm oj detta blir inte så bra, kan jag göra det bättre på något sätt så plättarna håller ihop och inte blir kolsvarta...?"

Hm...nej inte Ellie. Det måste vara stekpannans fel!
Citera
2026-07-01, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Det har jag inte sett🤮🤮🤮men hon river sig i huden och sedan skär saker till maten..
Hon är en riktig snuskfia...
Fattar inte att hennes barn vill äta hennes äckliga mat med hudflager i🤮

Tycker det är så konstigt de äter hälsosam mat enligt de själva men varför har de båda blivit så feta?
Jag är fet och har ätit fel mat och chips o skit..det skulle Ellie aldrig erkänna
Tänkt det många ggr. Skulle inte ens dricka kaffe där 🤮
Citera
2026-07-01, 23:18
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Tänkt det många ggr. Skulle inte ens dricka kaffe där 🤮
När tvättade hon ur kaffebryggaren sist? Den är brun av gammal kalk och smuts. Tänker på det varje gång hon brygger kaffe. Varför inte diska ur kannan åtminstone? Kör den i diskmaskinen.
Citera
2026-07-02, 08:23
Medlem
Citat:
När tvättade hon ur kaffebryggaren sist? Den är brun av gammal kalk och smuts. Tänker på det varje gång hon brygger kaffe. Varför inte diska ur kannan åtminstone? Kör den i diskmaskinen.
Jag tror egentligen att hennes autism är svårare än hon själv förstår.
Hon skulle behöva en boendestödjare som hjälper henne strukturera upp vardagen.
Hon kan ju helt uppenbart inte ta hand om varken sig själv eller hemmet.
Citera
2026-07-02, 08:56
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Ja det kan hon ju ansöka om. Vore ju en jättebra hjälp.
Citera
2026-07-02, 09:05
Medlem
askungens avatar
Citat:
Haha tänker samma. Har samma bryggare hemma och haft i flera år men den ser verkligen inte ut så.
Sen häller hon vatten i vattenbrhållaren från den smutsiga kaffekannan. Det gör det inte bättre!
Jag har en separat vattenkanna som jag håller i vatten med just för att jag märkte att det annars blev fult i behållaren.
Ellie gör inga uppdateringar om höfterna på insta nu. Pratar bara om det i vloggen. Hon har väl kommit på att hon inte kan nysta i sina lögner så lätt när hon ljuger på både youtube och insta.

I gårdagens vlogg lämnade dom stranden 13:45 efter att ha varit där i tre timmar. Hon väljer alltså att åka till stranden de timmar som man ska undvika solen.
Hon verkar älska bränd mat, och huset som består av asbest...hon jobbar aktivt på någon form av cancer...

Jag gillar att hon är öppen med att hon dricker pepsi och äter chips nu och inte försöker dölja det. Bara lite för sent... är säker på att hon ljuger om så mycket annat!
Citera
2026-07-02, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Hon har ju en till vuxen som också kan ta hand om hemmet också.

Minns att hon gjorde ren kaffebryggaren i en vlogg. Det var content enligt henne Det var säkert i höstas…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in