2026-07-01, 12:46
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
räknar du bröderna rongedal som sexsymboler, framgångsrika och samhällets rikaste?

detta är ju bara ytterligare en simp-snyft-bortförklaring
Ärlig talat aldrig hört talas om, men iom att de är med på listan utan vidare förklaring utgick jag ifrån att de var någon form av kändis. Vet inte vad du menar med det andra du skriver.
Citera
2026-07-01, 12:49
Medlem
Huzzahs avatar
Dejtat flera skalliga män (är alltså kvinna) och tycker det kan vara lite hett. Många kompenserar ju med en rejäl skäggväxt och det är ganska snyggt. Handlar om hur man bär upp det, storkuksauran sitter inte i håret imo.
Citera
2026-07-01, 12:59
Medlem
Testoguy666s avatar
Jag vet inte varför det är så dåligt " klös " som bald snubbe alltså. De måste ju bara gå på utseende ?
tror de väljer någon med hår framför någon med 22cm slak... Turkiet next ? eller ska man bara äga sin frippa?
Citera
2026-07-01, 14:29
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Kvinna: Hur betraktar du skalle-Per?

Som kvinna: skallighet är verkligen inte automatiskt oattraktivt! En het man är en het man - hår eller ej.

Det som gör skillnaden är hur du bär det. Rakat, välvårdat och självägt kan vara sjukt manligt och attraktivt. Det som däremot märks är när någon skäms, gömmer sig eller låter håret definiera hela självkänslan.

Alla tjejer tycker såklart olika men många av oss bryr oss mycket mer om utstrålning, stil, kroppsspråk och energi än om hårfästet.

Jag tror att du på ett plan förstår det här redan.
Citera
2026-07-01, 14:31
Medlem
proconsuls avatar
Jag rakade av allt mitt hår för 30 år sedan och håller skallen kal fortfarande. Ingenting har förändras när det gäller intresse från kvinnor.
Citera
2026-07-01, 15:16
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Jag rakade av allt mitt hår för 30 år sedan och håller skallen kal fortfarande. Ingenting har förändras när det gäller intresse från kvinnor.

Det var noll då, och det är noll nu. Är det rätt tolkat?
Citera
2026-07-01, 16:17
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Det var noll då, och det är noll nu. Är det rätt tolkat?

Haha...dryghet är Flashbacks varumärke

Nädå, jag har knullat så jag är nöjd. Med eller utan hår. Jag tror inte attraktionen ligger i håret, iaf inte här i norra Europa. Det är värre för asiater har jag förstått.
Citera
2026-07-01, 16:39
Medlem
Finns många snygga män som är flint. Viktiga är att de rakar huvudet och inte har nån typ av gubbkrans. Mitt ex var flint och störde mig inte det minsta.
Sen finns det ju tyvärr de som har riktigt ocharmig huvudform där det mest ser konstigt ut.
Citera
2026-07-01, 19:35
Medlem
PerniWhas avatar
Inga som helst problem.
Började tappa håret i 25-års åldern och vid 30 var det bara enstaka tofsar kvar som naturligtvis rakades bort.
Har sedan dess haft en massa efter mig och ibland har det varit nästan jobbigt.
Citera
2026-07-01, 20:18
Medlem
Skallighet verkar var något mentalt för många, men har inte sett att det är negativt i verkliga livet. Spontant när jag tänker på vänner och bekanta så kommer jag på fem stycken som är skalliga eller med väldigt högt hårfäste och alla har flickvän/fru.

Män måste sluta gå runt och tänka på sitt hårfäste, för kvinnorna tycks inte göra det.
Citera
2026-07-01, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av din.mats.i.skolan
Detta är ett samhällsproblem drabbar många män i det fördolda, ett stort problem som väldigt sällan diskuteras i media. Jag blev utan hår vid 38 och har inte fått ett enda ligg sedan dess.
Samma här men jag har legat runt efter det. Handlar inte om hår hörru.
Citera
2026-07-01, 20:38
Medlem
din.mats.i.skolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Samma här men jag har legat runt efter det. Handlar inte om hår hörru.

Tja, det är kanske inte helt kört. Är fortfarande hyfsat ung, snart 39 (om 8 månader).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in