Citat:
Igen, jag säger att exakt noll bevis har presenterats av ansvariga utredare för att det var AA Flight 77 som kraschade in i Pentagon, 9/11. Än mindre för att det var Hani Hanjour som i så fall satt bakom spakarna.Och att jag med bevis menar bevis som håller för en rättslig prövning.
Jag har således aldrig hävdat att det inte var ett plan som kraschade in i Pentagon, 9/11.
Aldrig.
Signaturen Makarov.24 hittar bara på en massa skit eftersom att hen saknar bevis och goda argument.
Citat:
Jag säger att jag inte vet vad som orsakade skadorna i Pentagon, 9/11. Bara att det kan ha varit något annat än AA Flight 77.
så då kommer det ena förslaget efter det andra utan någon som helst kontakt med verkligheten.
Bomb/er. Annat flygplan. Drone. Kryssningsmissil. Missat något?
Poängen är att det givetvis är minst sagt suspekt att ansvariga utredare fortfarande inte, snart ett kvarts sekel senare, har presenterat några bevis för att deras slutsatser faktiskt stämmer med verkligheten.
Det i sig är just bevis för att något är riktigt riktigt fel med den officiella 'utredningen'.
Citat:
Nu hittar hen på igen. Rakt upp och ner.
Samtidigt som man slår sig för bröstet och tycker att man är smart som avslöjat bluffen.
Utan att skämmas.
.