2026-07-01, 19:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Dessa personer är så fast i att ingenting är som det verkar att man automatiskt slår ifrån sig oavsett hur korkade alternativen är. Pentagon är ett klockrent exempel. Det får inte vara ett plan
Igen, jag säger att exakt noll bevis har presenterats av ansvariga utredare för att det var AA Flight 77 som kraschade in i Pentagon, 9/11. Än mindre för att det var Hani Hanjour som i så fall satt bakom spakarna.

Och att jag med bevis menar bevis som håller för en rättslig prövning.

Jag har således aldrig hävdat att det inte var ett plan som kraschade in i Pentagon, 9/11.

Aldrig.

Signaturen Makarov.24 hittar bara på en massa skit eftersom att hen saknar bevis och goda argument.

Citat:
så då kommer det ena förslaget efter det andra utan någon som helst kontakt med verkligheten.
Jag säger att jag inte vet vad som orsakade skadorna i Pentagon, 9/11. Bara att det kan ha varit något annat än AA Flight 77.

Bomb/er. Annat flygplan. Drone. Kryssningsmissil. Missat något?

Poängen är att det givetvis är minst sagt suspekt att ansvariga utredare fortfarande inte, snart ett kvarts sekel senare, har presenterat några bevis för att deras slutsatser faktiskt stämmer med verkligheten.

Det i sig är just bevis för att något är riktigt riktigt fel med den officiella 'utredningen'.

Citat:
Samtidigt som man slår sig för bröstet och tycker att man är smart som avslöjat bluffen.
Nu hittar hen på igen. Rakt upp och ner.

Utan att skämmas.
Citera
2026-07-01, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Poängen är att det givetvis är minst sagt suspekt att ansvariga utredare fortfarande inte, snart ett kvarts sekel senare, har presenterat några bevis för att deras slutsatser faktiskt stämmer med verkligheten.

Det i sig är just bevis för att något är riktigt riktigt fel med den officiella 'utredningen'.
Inga bevis?
Eller, inga bevis som godtas av de som inte tror att Flight 77 träffade Pentagon?
Stor, stor skillnad.
Citera
2026-07-01, 20:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
1. Det finns bilder på vraket.
Var då?

Citat:
2. Vittnesmål stöder att det var ett plan.
Vilka då?

Citat:
3. Inga uppgifter om att planet setts någon annanstans.
USA är stort med tiotusentals plan i luften konstant dygnet runt.

Citat:
Var och en får dra sina egna slutsatser .
Och min slutsats är som sagt att ansvariga utredare inte har presenterat några bevis för att det var AA Flight 77 som kraschade in i Pentagon, 9/11.

Att varje slutsats som säger något annat i så fall måste grunda sig på sådana bevis.

Där bevis är bevis som håller vid en rättslig prövning.

Inget annat.

Citat:
Fel tråd...
Åtgärdat.
Citera
2026-07-01, 20:15
Medlem
Citat:
Var då?

Vilka då?

Och min slutsats är som sagt att ansvariga utredare inte har presenterat några bevis för att det var AA Flight 77 som kraschade in i Pentagon, 9/11.

Att varje slutsats som säger något annat i så fall måste grunda sig på sådana bevis.

Inget annat.

Åtgärdat.

"Var då?"

Snake och Tinnitus har länkat. Flera gånger.

"Vilka då?"

Samma här.

"Tiotusentals plan i luften konstant dygnet runt"

Hur vet du det?
Citera
2026-07-01, 20:30
Medlem
Citat:
Igen, jag säger att exakt noll bevis har presenterats av ansvariga utredare för att det var AA Flight 77 som kraschade in i Pentagon, 9/11. Än mindre för att det var Hani Hanjour som i så fall satt bakom spakarna.

Och att jag med bevis menar bevis som håller för en rättslig prövning.

Fast nu ljuger du rätt upp och ner…
Utredningarna är grundliga och offentligt redovisade i vad man funnit och vilka slutsatser man kunnat dra av detta.

Hur mycket du än personligen väljer att ignorera och orera, så har man bortom allt rimligt tvivel (ditt tvivlande är fullständigt orimligt…) bevisat att det var just det planet som brakade in i Pentagon, och att det var de passagerarna ombord, och att man återfann deras kvarlevor inne i Pentagon.

Vrakdelar från aktuellt plan, med korrekt identifikationsnummer, rester av korrekt motor för aktuellt plan
Citera
2026-07-01, 20:42
Medlem
Citat:

Och nu ljuger du igen….

Citat:
At any given moment, there are over 5,400 aircraft airborne over the United States.

Källa: https://simpleflying.com/faa-air-traffic-by-the-numbers/
Citera
2026-07-01, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Fast nu ljuger du rätt upp och ner…
Utredningarna är grundliga och offentligt redovisade i vad man funnit och vilka slutsatser man kunnat dra av detta.

Hur mycket du än personligen väljer att ignorera och orera, så har man bortom allt rimligt tvivel (ditt tvivlande är fullständigt orimligt…) bevisat att det var just det planet som brakade in i Pentagon, och att det var de passagerarna ombord, och att man återfann deras kvarlevor inne i Pentagon.

Vrakdelar från aktuellt plan, med korrekt identifikationsnummer, rester av korrekt motor för aktuellt plan

Jag gissar, snart kommer det "hur vet du det"? And here we go again
Citera
2026-07-01, 21:22
Medlem
Citat:
Var då?

Vilka då?

Inget annat.

Åtgärdat.
Ni ser inte bevisen, om ni blundar och ignorerar när dessa visas.
Och ignorerar vittnena, etc att de sett planet.

Så frågan till mig är.
Vad krävs det att ni skulle tro att det var Flight 77 som kraschade in i Pentagon?
Att ni besökt det direkt efter att det slutat brinna?
Sett en hel plan inne i Pentagon? Istället för en i småbitar?
Att ni själv kunnat DNA testa likdelarna som fanns i byggnaden?
Att ni själv sett planet krasha in i byggnaden? Med mycket stor risk att det åratals senare kommer helt främmande personer som säger att ni ljuger, att ni sett Flight 77 krasha in i Pentagon?
Citera
2026-07-01, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...

Så frågan till mig är.
Vad krävs det att ni skulle tro att det var Flight 77 som kraschade in i Pentagon?
Att ni besökt det direkt efter att det slutat brinna?
Sett en hel plan inne i Pentagon? Istället för en i småbitar?
Att ni själv kunnat DNA testa likdelarna som fanns i byggnaden?
Att ni själv sett planet krasha in i byggnaden? Med mycket stor risk att det åratals senare kommer helt främmande personer som säger att ni ljuger, att ni sett Flight 77 krasha in i Pentagon?

Några filmer vore toppen.

Finns " hur många som helst från new York "

Men NOLL från Pentagon.

Omöjlig ekvation
Citera
2026-07-01, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Några filmer vore toppen.

Finns " hur många som helst från new York "

Men NOLL från Pentagon.

Omöjlig ekvation
Noll från Pentagon?
FEL!
Citera
2026-07-01, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Noll från Pentagon?
FEL!

1 grynig hackande upptagning som visar " nåt " som rör sig.

Jupp överväldigande bevis
Citera
2026-07-01, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
1 grynig hackande upptagning som visar " nåt " som rör sig.

Jupp överväldigande bevis
Du menar 1 av kamerorna som filmade åt det hållet?
Kamera som inte tar många bilder per sekund?
2001 är inte som 2026, när så gott som varenda jäkel har en mobil med minst hyffsad kamera.
Och vem vet hur gammal kameran var som fick planet i bild var.

Det finns de som inte tror att flygplan flög in i tvillingtornen, fast det fanns fler som filmade dessa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in