2026-06-30, 18:57
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManySuchCases
Konstaterar att jag inte vet. Hade jag jobbat i amerikansk statsapparat runt 2001 hade jag kanske kommit med något konkret.
Vet däremot utifrån officiella uppgifter att israeler hade ett företag i New Jersey som snarare var något form av skenföretag.
9/11 inträffar och en kärring ser dessa israeler dansa på toppen av ett parkeringhus under attacken, de grips av polis och blir släppta väldigt snabbt, lämnar sitt bluffföretag helt orört och drar hem till judeland och pratar i israelisk tv.

Nja, vittnet såg dem på taket av sin skåpbil - men de kom inte ens dit förrän efter att den första attacken hade skett (de hörde på radio om den och åkte till utkiksplatsen för att se vad som hänt). Vittnet sa dessutom aldrig att de dansade - det är en efterkonstruktion.
Slutligen satt israelerna ifråga frihetsberövade i USA i 71 dagar innan de släpptes och fick flyga hem - jag skulle då inte kalla det för ”väldigt snabbt” men det kanske beror på vilket perspektiv man har…
Citera
2026-06-30, 19:06
Medlem
Jag tycker att det här med bevis är intressant och frågar därför konspirationsteoretikerna:

1. Är Förintelsen bevisad?
2. Tror ni att Voyager och Pioneer som tagit bilder på solsystemet är på riktigt?
3. Vilka bevis finns det på att jorden är rund?

Nyfiken att höra era svar och hur ni menar att dessa saker skiljer sig från planet in i Pentagon.
Citera
2026-06-30, 21:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Du anklagar dessa undersökningar för att vara fel, då har du bevisbördan för det, ditt nöt….
Nej, jag anklagar Dig för att göra en rad påståenden som du inte kan bevisa.

Istället går du till personangrepp.
Citera
2026-06-30, 21:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Det är bevisat att det är 100% omöjligt? Och då menar jag efter de premisser du ställt upp.
Enligt den bevisning som finns tillgänglig så, nej, det är inte möjligt att Hani Hanjour satt bakom spakarna om det nu var AA Flight 77 som kraschade in i Pentagon.

Helt riktigt.
Citera
2026-06-30, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Enligt den bevisning som finns tillgänglig så, nej, det är inte möjligt att Hani Hanjour satt bakom spakarna om det nu var AA Flight 77 som kraschade in i Pentagon.

Helt riktigt.

Du menar, på allvar, att det är möjligt att det var en missil men omöjligt ett plan som kraschade in i Pentagon? Det är din uppriktiga åsikt?

Nu ser jag att du verkar öppna för att det trots allt var ett plan. One small step for man.
Senast redigerad av Makarov.24 2026-06-30 kl. 21:47.
Citera
2026-07-01, 00:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Du menar, på allvar, att det är möjligt att det var en missil men omöjligt ett plan som kraschade in i Pentagon? Det är din uppriktiga åsikt?
Nej.

Citat:
Nu ser jag att du verkar öppna för att det trots allt var ett plan. One small step for man.
Jag har alltid varit öppen för det. Men inte för att Hani Hanjour i så fall satt bakom spakarna.

Igen, jag vet inte vad som orsakade skadorna i Pentagon, 9/11. Jag vet bara att jag inte har sett några bevis för det var AA Flight 77 som kraschade in i byggnaden, än mindre för att Hani Hanjour i så fall satt bakom spakarna.

Det har Du?
Citera
2026-07-01, 08:14
Medlem
Citat:
Nej.

Jag har alltid varit öppen för det. Men inte för att Hani Hanjour i så fall satt bakom spakarna.

Igen, jag vet inte vad som orsakade skadorna i Pentagon, 9/11. Jag vet bara att jag inte har sett några bevis för det var AA Flight 77 som kraschade in i byggnaden, än mindre för att Hani Hanjour i så fall satt bakom spakarna.

Det har Du?
Dr Tinnitus har tidigare länkat till rättegångsbevisen.
Där finns bilder av döda i byggnaden.
Det finns också bild på flygplansdelar inne i byggnaden.

Det finns 2 videon som visar när planet träffar Pentagon.
Och det var inte långt ifrån att Hani Hanjour skulle krashat i marken innan han träffade Pentagon.

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Det visar ju bara att du helt enkelt inte har nån som helst kunskap i ämnet utan bara trooor…..

Man har BEVISLIGEN hittat en mängd lik/likdelar i Pentagon, både efter personal i Pentagon samt passagerare från planet, bekräftade med DNA. Och det finns även BILDER….

Varning, graverande bilder
https://coop.vaed.uscourts.gov/moussaoui/exhibits/prosecution/P200048.html
https://coop.vaed.uscourts.gov/moussaoui/exhibits/prosecution/P200047.html
https://coop.vaed.uscourts.gov/moussaoui/exhibits/prosecution/P200045.html
https://coop.vaed.uscourts.gov/moussaoui/exhibits/prosecution/P200042.html

Källa: https://coop.vaed.uscourts.gov/moussaoui/exhibits/prosecution.html
Citera
2026-07-01, 08:52
Medlem
Citat:
Nej.

Det har Du?

Fotografierna som länkats till dig är fejkade? Precis som filmerna på Neil Armstrong?
Citera
2026-07-01, 17:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Dr Tinnitus har tidigare länkat till rättegångsbevisen.
Där finns bilder av döda i byggnaden.
Frågan är fortfarande om de döda i så fall är identiska med individer som befann sig i AA Flight 77.

Citat:
Det finns också bild på flygplansdelar inne i byggnaden.
Frågan är fortfarande om delarna i så fall tillhörde AA Flight 77.

Citat:
Det finns 2 videon som visar när planet träffar Pentagon.
Nej, det finns inga bilder som visar att ett plan träffar Pentagon, 9/11. Än mindre att det planet i så fall var AA Flight 77.

Citat:
Och det var inte långt ifrån att Hani Hanjour skulle krashat i marken innan han träffade Pentagon.
Hur vet du att Hanjour i så fall satt vid spakarna? Och hur vet du att planet i så fall var just AA Flight 77?
Citera
2026-07-01, 17:26
Medlem
Citat:
Frågan är fortfarande om de döda i så fall är identiska med individer som befann sig i AA Flight 77.

Nej, det finns inga bilder som visar att ett plan träffar Pentagon, 9/11. Än mindre att det planet i så fall var AA Flight 77.

Hur vet du att Hanjour i så fall satt vid spakarna? Och hur vet du att planet i så fall var just AA Flight 77?

"Frågan är fortfarande om de döda i så fall är identiska med individer som befann sig i AA Flight 77"

Enligt DNA-analys så stämmer det med bolagets passagerarlista. Och de anhöriga bekräftar att deras nära och kära är döda.

"Nej, det finns inga bilder som visar att ett plan träffar Pentagon"

Tja, inte heller bilder på någon missil. Inget plan och ingen missil. Då är frågan om det var något nytt hemligt vapen. Fast det finns ju inte någon bild på det så det går också bort .
Senast redigerad av Makarov.24 2026-07-01 kl. 17:29.
Citera
2026-07-01, 17:30
Medlem
Citat:

Kräver du dagens digitala kvalitet av kameror som var monterade 2001?
Planets hastighet ungefär 240 m/s, planets längd 47.3m.
Planet hinner 5 planlängder i sekunden.
https://coop.vaed.uscourts.gov/moussaoui/exhibits/prosecution/P200022.html har videon från 2 kameror av krash ögonblicket och videon från innan taket krashar in och efter det.
Samlingsvideon finns att ladda ner, nerpackad i zipfil.

Har du några bevis på att kropparna inte är från Flight 77 eller Pentagon?

Har du några bevis på att delarna inte är från Flight 77?

Har du några bevis på att Hanjour inte satt vid spakarna?

Har du hört talas om https://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Flight_Simulator_2000 Microsoft Flight Simulator 2000?
Det verkar vara så att de tränat på dessa också.
Citera
2026-07-01, 17:54
Medlem
Citat:

Allt detta är bevisat bortom allt rimligt tvivel, empiri typ…. och du har fått detta serverat gång på gång genom åren i olika trådar. Men ignorerar allt som inte passar din fanatiska tro…

Inte konstigt att konspirationsteoretiker uppfattas som oseriösa och korkade av allmänheten.

Nu vägrar följa dit bevisen pekar, och försöker istället forma ”bevis” så de passar vad ni redan bestämt er för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in