2026-07-01, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ggknallin
Verkligen inte, det enda jag ”vet” om dig är att du är sinnessjukt besatt av alla i den här soppan.
Jag önskar dig frid i livet, kanske ett ligg eller två och framförallt någon substans i vardagen som inte gör att du behöver hänga här inne dygn ut och dygn in som ett felavlat träsktroll.
Patetiskt, och nu skiter jag också i den här jävla dyngan.
Du vet ingenting. Du är en arg sektmedlem. Jag är en nyfiken åskådare med rättspatos och öga för detaljer. Jag gräver guld men hittar diamanter, det gör det hela så mycket mer givande.

Jag har tillägg till listan över vad Jockiboi gjort dom sista åren i sitt liv som Sveriges näst mest ökända mytoman.

Har ljugit om att publicerat gett ut alla sina soc-papper
Har med berått mod ljugit om vad som står i hans soc-papper och teatraliskt låtsats läsa ur den i ”sanningen” måste fram
Har klippt bort alla stycken och hela sidor som bevisar att Joakim ljuger om sin barndom

Du bryr dig helt säkert så mycket att det påverkar dig i ditt dagliga liv. Mig påverkar det inte. Mitt engagemang är ett volontärarbete för den goda sakens och kickens skull.

Ikväll kommer en redacted lista och del 3 av Medviktarnas reaktion på GoatBrainKebab’s analyyyyyyys och dissektion av Jockes lögner om barndomen. Det fyller mig med glädje och tacksamhet att i realtid få bevittna en otroligt skadlig man tappa mark. Vi räddar världen en följare åt gången.
Senast redigerad av Pallal 2026-07-01 kl. 13:26.
Citera
2026-07-01, 13:58
Avstängd
Citat:
Snacka inte om saker du inte vet ett skit om, sen när fan använder man ovanstående medikamenter på psykopati och mytomani? Aldrig jävla någonsin. Inte ens hypotetiskt.

Jag skrev aldrig att jag vet något. Jag spekulerade. Däremot så undrar jag varför du påstår att man aldrig använder dessa mediciner? Det skulle ju hypotetiskt sett kunna vara så att jag jobbar inom psykiatrin och därför kan väldigt mycket om psykopati och mytomani.
Gällande medicinerna så botar de inte, utan lindrar/dämpar endast symtom.
Citera
2026-07-01, 13:58
Medlem
Citat:
Snacka inte om saker du inte vet ett skit om, sen när fan använder man ovanstående medikamenter på psykopati och mytomani? Aldrig jävla någonsin. Inte ens hypotetiskt.

Jockiboi har aldrig visat upp någon dokumentation på hans mentala hälsa eller diagnoser. Själv tippar jag på att han har allt från A till Ö, utom I och Q. När det gäller medikamenter, så stoppar han nog i sig vad han kommer över. Det vet man sedan gammalt att flummare blir dummare, och jag pratar inte hypotetiskt
Jockiboi är en scammer och hebefil, en medelålders man som raggar på barn, och snart är hans egen dotter äldre än dom flickor han kontaktar på DMs
Den som försvarar dessa snuskgubbar är troligen en själv, en h-ring? Ja det lär komma fram inom snar framtid
Citera
2026-07-01, 14:00
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag tog mig friheten att fylla på listan. Ett dussintal av hans gärningar har ett högt straffvärde såväl enskilt och sammantaget.
  1. groomat små tjejer och än idag skriver han i sexuella chattar om sin sexuella dragning till småflickor och om hur han vill straffknulla dom.
  2. infiltrerat polis och tillskansar sig sekretessbelagd information
  3. infiltrerat socialtjänst och tillskansar sig sekretessbelagd information
  4. via bulvaner läckt sekretessbelagd information (om sitt brorsbarn) från socialtjänsten på flera plattformar
  5. läckt sekretessbelagd information från polisen han olagligen tillskansat sig
  6. sagt sig ha fått befogenheter att vidta frihetsinskränkande på polisens och socialtjänstens begäran
  7. tjänat pengar på att göra content om att han har fått befogenheter att vidta frihetsinskränkande på polisens och socialtjänstens begäran
  8. förfalskat bevisning i ett brottmål gällande stämpling till grov misshandel för att sätta dit sin bror
  9. genom en bulvan ett rykte om att hans bror sprider ett rykte om att han våldtagit ett barn som
  10. genom en bulvan spridit ett rykte om att hans bror sprider ett rykte om att han har ett barns självmord på samvetet
  11. bedvit organiserade desinformationsfabriker
  12. i anklagat en kollega för våldtäkt
  13. ljugit om att hans svägerska har anmält hans bror för våldtäkt
  14. använt en bulvan för att sprida att hans svägerska har anmält hans bror för våldtäkt
  15. hotat vittnen att lägga ner polisanmälan under pågående utredning
  16. tjänat pengar på att ljuga om att hans svägerska har misshandlat hans bror
  17. ljugit om att hans svägerska har misshandlat sin bror
  18. ljugit om att hans svägerska är med i en sekt
  19. ljugit om att hans svägerska inte vill veta av hennes sambos barn
  20. ljugit om att hans svägerska är en borderlinebrud
  21. olagligen vräkt svägerska
  22. ljugit om att hans bror varit otrogen mot hans svägerska flera gånger
  23. ljugit om att hans svägerska har misshandlat Jockes brorsbarn
  24. ljugit om att hans brors sambo varit otrogen och läckt det på youtube
  25. ljugit om att han har bevittnat sin svägerska misshandla sin bror
  26. avlagt falskt vittnesmål i förhör och under rättegång
  27. utlyst belöning a 100 000kr för att ta reda på sin brors hemadress under förevändningen att han utgör ett hot för Jocke
  28. utlyst belöning a 10 000kr för att få fram flashbackares identiteter
  29. hängt ut sin mamma för psykisk och fysisk misshandel
  30. anklagat sin mamma för att ha ljugit om att hennes far begått sexuella övergrepp på Jocke
  31. ljugit om att det finns stöd och bevis för allt i sin bok (det har motbevisats)
  32. ljugit om att eget självmordsförsök
  33. hängt ut sin familjehemsmamma och familjehemspappa för psykisk och fysisk misshandel
  34. gruppmisshandlat en kille av svartsjuka
  35. falskeligen anmält killens syster för våldtäkt mot honom (Jocke)
  36. hotat en kvinna till döden med kniv
Oerhört bra lista, eloge!

Jag försökte fundera på om du glömt något och det "enda" jag kunde komma på var:
  • Allmänfarlig ödeläggelse/(mordbrand?): Eldade inte han upp ett hus? Kanske inte var någon i huset förvisso.
  • Bedrägligt beteende: Brottet verkar ha bytt namn och jag vet inte vad brottet innebär, men det lät passande
  • Brott mot marknadsföringslagen
  • Falsk tillvitelse/falsk angivelse: Falskt anklagat sin bror för att ha planerat att mörda honom.
  • Folkbokföringsbrott
  • Förargelseväckande beteende: Hela sitt liv.
  • Förfalskning/(signaturförfalskning?)/urkundsförfalskning: Han har förfalskat dokument om jag minns rätt, alltså prints o.s.v.
  • Hemfridsbrott/ofredande: När dom tog sig in och fotogfraferade Linneas dagbok samt tog sig in när hon var där själv.
  • Incest: Dock är det väl inte han som utförde brottet.
  • Köp av sexuell handling av barn/sexuellt utnyttjande av barn/sexuellt utnyttjande av person i beroendeställning: Inte en sexuell handling i sig sett utifrån, men han går ju uppenbarligen igång på att se barn röka och har betalat för det.
  • Köp av sexuell tjänst: Förvisso utomlands så det är nödvändigtvis inte ett brott.
  • Missbruk av larmanordning: Konstant hela tiden.
  • Narkotikabrott: Ej bevisat men jag är övertygad om att han går på något, därav solbrillorna.
  • Olaga hot/förtal: Mot familjen som hade huset innan.
  • Skattebrott/försvårande av skattekontroll
  • Skyddande av brottsling: Anjo, Rask, alla andra i omgivningen, alla skumma skattesmitare han känner och han tjocka araben (förlåt, jag kollade upp och han är faktiskt iranier) som pratar feminint.
  • Övergrepp i rättssak/olaga hot/utpressning: Han har hotat M angående Rask.
Citera
2026-07-01, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Oerhört bra lista, eloge!

Jag försökte fundera på om du glömt något och det "enda" jag kunde komma på var:
  • Allmänfarlig ödeläggelse/(mordbrand?): Eldade inte han upp ett hus? Kanske inte var någon i huset förvisso.
  • Bedrägligt beteende: Brottet verkar ha bytt namn och jag vet inte vad brottet innebär, men det lät passande
  • Brott mot marknadsföringslagen
  • Falsk tillvitelse/falsk angivelse: Falskt anklagat sin bror för att ha planerat att mörda honom.
  • Folkbokföringsbrott
  • Förargelseväckande beteende: Hela sitt liv.
  • Förfalskning/(signaturförfalskning?)/urkundsförfalskning: Han har förfalskat dokument om jag minns rätt, alltså prints o.s.v.
  • Hemfridsbrott/ofredande: När dom tog sig in och fotogfraferade Linneas dagbok samt tog sig in när hon var där själv.
  • Incest: Dock är det väl inte han som utförde brottet.
  • Köp av sexuell handling av barn/sexuellt utnyttjande av barn/sexuellt utnyttjande av person i beroendeställning: Inte en sexuell handling i sig sett utifrån, men han går ju uppenbarligen igång på att se barn röka och har betalat för det.
  • Köp av sexuell tjänst: Förvisso utomlands så det är nödvändigtvis inte ett brott.
  • Missbruk av larmanordning: Konstant hela tiden.
  • Narkotikabrott: Ej bevisat men jag är övertygad om att han går på något, därav solbrillorna.
  • Olaga hot/förtal: Mot familjen som hade huset innan.
  • Skattebrott/försvårande av skattekontroll
  • Skyddande av brottsling: Anjo, Rask, alla andra i omgivningen, alla skumma skattesmitare han känner och han tjocka araben (förlåt, jag kollade upp och han är faktiskt iranier) som pratar feminint.
  • Övergrepp i rättssak/olaga hot/utpressning: Han har hotat M angående Rask.

Blåljussabotage?
En fantastisk lista som kommer att användas flitigt, Tack
Citera
2026-07-01, 14:36
Medlem
Citat:
Alla som läst det minsta om psykologi och diagnoskriterier för antisocial personlighetsstörning vet ”ett skit” om det.

Han har en kluster B-personlighet och får förmodligen full pott på PCL-R.

En till punkt på listan.

Har mörkat en journalsida i vilken hans beteende i unga år bedöms och diagnostiseras.
Senast redigerad av Pallal 2026-07-01 kl. 14:43.
Citera
2026-07-01, 15:37
Medlem
GreenBatterys avatar
När man läser allt listat blir man förbannad över hur han kan fortsätta hålla på så här?!

Stoppa det omedelbart!
Citera
2026-07-01, 17:31
Avstängd
Citat:
För att jag är legitimerad vårdpersonal (vilken typ kan du fundera vidare på) och jag vet de facto att de läkemedel du yrar om används på diagnoser såsom bipolaritet, organisk eller icke-organisk psykos, schizofreni och liknande.

Psykopati och mytomani kan inte medicineras ”bort” din jävla sopa!

Har du svårt att läsa? Jag skrev att medicinerna endast dämpar symtom. Och de kan användas vid psykopati. Förresten betvivlar jag starkt att du arbetar inom psykiatrivården. Gör du det, säg upp upp dig omedelbart. Du verkar högst olämplig.
Citera
2026-07-01, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Inom rättspsyk används de flitigt oavsett vilken diagnos patienten har.

Där skulle Jocke platsa rätt bra.
Googlade mig till att man använder det för att bryta olika typer av akuta tillstånd så som psykos och vanföreställningar, även på personer med antisocial personlighetsstörning. Jag har ännu inte riktigt bestämt mig för om Joakim Lundell faktiskt lider av vanföreställningar, eller om det är ljug hela tiden.

Men oavsett så verkade det som att knallin hade fel. Vilken överraskning.
Citera
2026-07-01, 17:42
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Googlade mig till att man använder det för att bryta olika typer av akuta tillstånd så som psykos och vanföreställningar, även på personer med antisocial personlighetsstörning. Jag har ännu inte riktigt bestämt mig för om Joakim Lundell faktiskt lider av vanföreställningar, eller om det är ljug hela tiden.

Men oavsett så verkade det som att knallin hade fel. Vilken överraskning.

Läkemedlen används ibland som en slags osynlig tvångstföja eller för att lugna ned aggressivitet.
Citera
2026-07-01, 18:00
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
För att jag är legitimerad vårdpersonal (vilken typ kan du fundera vidare på) och jag vet de facto att de läkemedel du yrar om används på diagnoser såsom bipolaritet, organisk eller icke-organisk psykos, schizofreni och liknande.

Psykopati och mytomani kan inte medicineras ”bort” din jävla sopa!
Jag kan sätta en tusing på att du är undersköterska inom psykiatrin. Inget fel med det. Men jäklar vad otrevlig du är! Kallar mig för ”inavlat fetto” när jag bara skriver den enkla sanningen om din idol.

Riktigt obehaglig person är vad du är!
Citera
2026-07-01, 18:17
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Jag kan sätta en tusing på att du är undersköterska inom psykiatrin. Inget fel med det. Men jäklar vad otrevlig du är! Kallar mig för ”inavlat fetto” när jag bara skriver den enkla sanningen om din idol.

Riktigt obehaglig person är vad du är!
Hur vet man att någon har en ”lägre” befattning i sitt yrke?
Inom just detta är det iaf ”jag jobbar inom vården”.
Har träffat hur många vårdbiträden/undersköterskor som helst som sagt så, men aldrig någon läkare, psykolog eller ens sjuksköterska…

Obs! Inget fel att ha dessa jobb!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in