2026-07-01, 00:09
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ggknallin
Men herrefuckinggud, jag vitknektar ingen och jag skiter fullständigt om Jocke är dum i huvudet eller inte MEN släpp det förihelvete. Att sitta och skova som om man är nära en stroke och skriva hundra tusen gånger om samma saker gör det inte mer sant bara mer stört.
Kom med något nytt, så som ni härjar nu gör ju att man tror att alla ni ”jOcKi-bOy”-hatare sitter i madrasserad cell”.
Fast allt som sägs är ju sant och underbyggt. Finns dessutom bevis för allt! Ibland måste man vara repetitiv, framförallt när man har med lågbegåvade att göra!

Vad är det som du har svårt att förstå? Inser du inte att Joakim Lundell förtjänar att ruttna i fängelset? Vad mer krävs för att du (och dina gelikar) ska förstå?
Citera
2026-07-01, 02:09
Medlem
Citat:
Att du inte fattar att det ni skovar om inte har med fängelsestraff att göra, en höna av en fjäder och trådsanningar och annat jävla trams.
Kom med något med substans utan att skova om vad Jocke gjorde för 20 år sen. Hitta något som kan sätta honom bakom galler. Bara för att du, ditt inavlade fetto, tror att det du gapar ut innebär fängelse så betyder det inte att det är juridiskt hållbart.
Hitta något som du kan slänga in på närmsta polisstation som faktiskt kan bli ett åtal och då diskuterar jag gärna.
Hojta när du har ett målnummer ditt satans
CP!
Tre av punkterna jag rabblade upp ägde rum för 20 år sedan. 20/25 är har hänt dom två senaste åren och allt är sant. Kan du gissa vilka som hände för 20 år sedan?

Hint:
"Jag vill skära halsen av dig"

Jag tog mig friheten att fylla på listan. Ett dussintal av hans gärningar har ett högt straffvärde såväl enskilt och sammantaget.
  1. groomat små tjejer och än idag skriver han i sexuella chattar om sin sexuella dragning till småflickor och om hur han vill straffknulla dom.
  2. infiltrerat polis och tillskansar sig sekretessbelagd information
  3. infiltrerat socialtjänst och tillskansar sig sekretessbelagd information
  4. via bulvaner läckt sekretessbelagd information (om sitt brorsbarn) från socialtjänsten på flera plattformar
  5. läckt sekretessbelagd information från polisen han olagligen tillskansat sig
  6. sagt sig ha fått befogenheter att vidta frihetsinskränkande på polisens och socialtjänstens begäran
  7. tjänat pengar på att göra content om att han har fått befogenheter att vidta frihetsinskränkande på polisens och socialtjänstens begäran
  8. förfalskat bevisning i ett brottmål gällande stämpling till grov misshandel för att sätta dit sin bror
  9. genom en bulvan ett rykte om att hans bror sprider ett rykte om att han våldtagit ett barn som
  10. genom en bulvan spridit ett rykte om att hans bror sprider ett rykte om att han har ett barns självmord på samvetet
  11. bedvit organiserade desinformationsfabriker
  12. i anklagat en kollega för våldtäkt
  13. ljugit om att hans svägerska har anmält hans bror för våldtäkt
  14. använt en bulvan för att sprida att hans svägerska har anmält hans bror för våldtäkt
  15. hotat vittnen att lägga ner polisanmälan under pågående utredning
  16. tjänat pengar på att ljuga om att hans svägerska har misshandlat hans bror
  17. ljugit om att hans svägerska har misshandlat sin bror
  18. ljugit om att hans svägerska är med i en sekt
  19. ljugit om att hans svägerska inte vill veta av hennes sambos barn
  20. ljugit om att hans svägerska är en borderlinebrud
  21. olagligen vräkt svägerska
  22. ljugit om att hans bror varit otrogen mot hans svägerska flera gånger
  23. ljugit om att hans svägerska har misshandlat Jockes brorsbarn
  24. ljugit om att hans brors sambo varit otrogen och läckt det på youtube
  25. ljugit om att han har bevittnat sin svägerska misshandla sin bror
  26. avlagt falskt vittnesmål i förhör och under rättegång
  27. utlyst belöning a 100 000kr för att ta reda på sin brors hemadress under förevändningen att han utgör ett hot för Jocke
  28. utlyst belöning a 10 000kr för att få fram flashbackares identiteter
  29. hängt ut sin mamma för psykisk och fysisk misshandel
  30. anklagat sin mamma för att ha ljugit om att hennes far begått sexuella övergrepp på Jocke
  31. ljugit om att det finns stöd och bevis för allt i sin bok (det har motbevisats)
  32. ljugit om att eget självmordsförsök
  33. hängt ut sin familjehemsmamma och familjehemspappa för psykisk och fysisk misshandel
  34. gruppmisshandlat en kille av svartsjuka
  35. falskeligen anmält killens syster för våldtäkt mot honom (Jocke)
  36. hotat en kvinna till döden med kniv

Jag har 20-30 målnummer. Vilket vill du ha?
Senast redigerad av Pallal 2026-07-01 kl. 02:35.
Citera
2026-07-01, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Tre av punkterna jag rabblade upp ägde rum för 20 år sedan. 20/25 är har hänt dom två senaste åren och allt är sant. Kan du gissa vilka som hände för 20 år sedan?

Hint:

Jag tog mig friheten att fylla på listan. Ett dussintal av hans gärningar har ett högt straffvärde såväl enskilt och sammantaget.
  1. groomat små tjejer och än idag skriver han i sexuella chattar om sin sexuella dragning till småflickor och om hur han vill straffknulla dom.
  2. infiltrerat polis och tillskansar sig sekretessbelagd information
  3. infiltrerat socialtjänst och tillskansar sig sekretessbelagd information
  4. via bulvaner läckt sekretessbelagd information (om sitt brorsbarn) från socialtjänsten på flera plattformar
  5. läckt sekretessbelagd information från polisen han olagligen tillskansat sig
  6. sagt sig ha fått befogenheter att vidta frihetsinskränkande på polisens och socialtjänstens begäran
  7. tjänat pengar på att göra content om att han har fått befogenheter att vidta frihetsinskränkande på polisens och socialtjänstens begäran
  8. förfalskat bevisning i ett brottmål gällande stämpling till grov misshandel för att sätta dit sin bror
  9. genom en bulvan ett rykte om att hans bror sprider ett rykte om att han våldtagit ett barn som
  10. genom en bulvan spridit ett rykte om att hans bror sprider ett rykte om att han har ett barns självmord på samvetet
  11. bedvit organiserade desinformationsfabriker
  12. i anklagat en kollega för våldtäkt
  13. ljugit om att hans svägerska har anmält hans bror för våldtäkt
  14. använt en bulvan för att sprida att hans svägerska har anmält hans bror för våldtäkt
  15. hotat vittnen att lägga ner polisanmälan under pågående utredning
  16. tjänat pengar på att ljuga om att hans svägerska har misshandlat hans bror
  17. ljugit om att hans svägerska har misshandlat sin bror
  18. ljugit om att hans svägerska är med i en sekt
  19. ljugit om att hans svägerska inte vill veta av hennes sambos barn
  20. ljugit om att hans svägerska är en borderlinebrud
  21. olagligen vräkt svägerska
  22. ljugit om att hans bror varit otrogen mot hans svägerska flera gånger
  23. ljugit om att hans svägerska har misshandlat Jockes brorsbarn
  24. ljugit om att hans brors sambo varit otrogen och läckt det på youtube
  25. ljugit om att han har bevittnat sin svägerska misshandla sin bror
  26. avlagt falskt vittnesmål i förhör och under rättegång
  27. utlyst belöning a 100 000kr för att ta reda på sin brors hemadress under förevändningen att han utgör ett hot för Jocke
  28. utlyst belöning a 10 000kr för att få fram flashbackares identiteter
  29. hängt ut sin mamma för psykisk och fysisk misshandel
  30. anklagat sin mamma för att ha ljugit om att hennes far begått sexuella övergrepp på Jocke
  31. ljugit om att det finns stöd och bevis för allt i sin bok (det har motbevisats)
  32. ljugit om att eget självmordsförsök
  33. hängt ut sin familjehemsmamma och familjehemspappa för psykisk och fysisk misshandel
  34. gruppmisshandlat en kille av svartsjuka
  35. falskeligen anmält killens syster för våldtäkt mot honom (Jocke)
  36. hotat en kvinna till döden med kniv

Men lilla gumman, du är som gulligast men också, tyvärr, som mest genant när du ljuger på det här sättet.

a) Du bör läsa brottsbalken - att ljuga och liknande utgör i de flesta fall inte brott.

b) Ja, upp med alla 30 målnr - även de som bara rör "lögner" haha....!

Det är inlägg som detta som gjort jocki-tråden lika ointressant som tråden om Rask: de är meningslösa ekokammare.
Senast redigerad av banal 2026-07-01 kl. 03:11.
Citera
2026-07-01, 08:30
Medlem
kirugumis avatar
Citat:

Hint:

[sLIST=1][*] groomat små tjejer och än idag skriver han i sexuella chattar om sin sexuella dragning till småflickor och om hur han vill straffknulla dom.[*] infiltrerat polis och tillskansar sig sekretessbelagd information[*] infiltrerat socialtjänst och tillskansar sig sekretessbelagd information[*] via bulvaner läckt sekretessbelagd information (om sitt brorsbarn) från socialtjänsten på flera plattformar[*] läckt sekretessbelagd information från polisen han olagligen tillskansat sig[*] sagt sig ha fått befogenheter att vidta frihetsinskränkande på polisens och socialtjänstens begäran [*] tjänat pengar på att göra content om att han har fått befogenheter att vidta frihetsinskränkande på polisens och socialtjänstens begäran [*] förfalskat bevisning i ett brottmål gällande stämpling till grov misshandel för att sätta dit sin bror[*] genom en bulvan ett rykte om att hans bror sprider ett rykte om att han våldtagit ett barn som[*] genom en bulvan spridit ett rykte om att hans bror sprider ett rykte om att han har ett barns självmord på samvetet [*] bedvit organiserade desinformationsfabriker[*] i anklagat en kollega för våldtäkt[*] ljugit om att hans svägerska har anmält hans bror för våldtäkt [*] använt en bulvan för att sprida att hans svägerska har anmält hans bror för våldtäkt [*] hotat vittnen att lägga ner polisanmälan under pågående utredning [*] tjänat pengar på att ljuga om att hans svägerska har misshandlat hans bror [*] ljugit om att hans svägerska har misshandlat sin bror [*] ljugit om att hans svägerska är med i en sekt[*] ljugit om att hans svägerska inte vill veta av hennes sambos barn[*] ljugit om att hans svägerska är en borderlinebrud[*] olagligen vräkt svägerska [*] ljugit om att hans bror varit otrogen mot hans svägerska flera gånger[*] ljugit om att hans svägerska har misshandlat Jockes brorsbarn[*] ljugit om att hans brors sambo varit otrogen och läckt det på youtube[*] ljugit om att han har bevittnat sin svägerska misshandla sin bror[*] avlagt falskt vittnesmål i förhör och under rättegång[*] utlyst belöning a 100 000kr för att ta reda på sin brors hemadress under förevändningen att han utgör ett hot för Jocke [*] utlyst belöning a 10 000kr för att få fram flashbackares identiteter[*] hängt ut sin mamma för psykisk och fysisk misshandel [*] anklagat sin mamma för att ha ljugit om att hennes far begått sexuella övergrepp på Jocke [*] ljugit om att det finns stöd och bevis för allt i sin bok (det har motbevisats)[*] ljugit om att eget självmordsförsök[*] hängt ut sin familjehemsmamma och familjehemspappa för psykisk och fysisk misshandel [*] gruppmisshandlat en kille av svartsjuka [*] falskeligen anmält killens syster för våldtäkt mot honom (Jocke)[*] hotat en kvinna till döden med kniv[/list]

Jag tror TV4 vill ha den här listan skickat till sig, så många ggr som möjligt
Citera
2026-07-01, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Jag tror TV4 vill ha den här listan skickat till sig, så många ggr som möjligt

Flera av punkterna är nog för att Säpo borde ta sig en titt. Det är allvarligt och problematiskt att någon kan ta sig in i myndigheternas innersta, utan några som helst befogenheter.
Jockiboi har hotat myndighetspersoner i mail, vilket också det är ytterst allvarligt. Hans konstanta hotande om att karraktärsmörda människor gör att inte ens PS vågar ta upp det. Anjo berättade ju, stolt, hur mycket dom lagt ner på att få tag på all info om BG Bodin, tror ingen behöver fråga sig varför.
Eftersom det är så han jobbar så måste han bort ASAP
Citera
2026-07-01, 10:32
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Exakt så!

Jockeyn har absolut ingenting. Ingen intelligens, ingen charm, ingenting! Om man ska ge honom något så har han ett visst driv och en förmåga att skippa sömnen.

Hans karriär har lutat mot att "alla tycker synd om det stackars bortvalda barnet" men nu när alla vet sanningen är det slut med det. Jockiboi är slut. Från att ha levt i en lyxvilla slutade han i ett sletet hyreshus från 70-talet i en förort till Norrköping. Fy fan vad sorgligt <3
Det är provocerande att han kallar sig ”artist”, ”författare” och säger att han ”gjort film”.
Ingen talang what so ever.
Han har haft en sagolik tur bara.
Citera
2026-07-01, 10:59
Medlem
Citat:
Men herrefuckinggud, jag vitknektar ingen och jag skiter fullständigt om Jocke är dum i huvudet eller inte MEN släpp det förihelvete. Att sitta och skova som om man är nära en stroke och skriva hundra tusen gånger om samma saker gör det inte mer sant bara mer stört.
Kom med något nytt, så som ni härjar nu gör ju att man tror att alla ni ”jOcKi-bOy”-hatare sitter i madrasserad cell”.

Det hade gått att släppa om han hade förändrat sitt beteende och faktiskt blivit konsekvensutsatt, men det har han ju inte. Istället skrev han en bok och ljög ihjäl sig om folk som inte kunnat leva ett normalt liv efter det - och han fortsätter göra det än idag.

Det är liksom helt rimligt att ställa gamla grejer i kontrast med nya.

Citat:
Ursprungligen postat av banal
a) Du bör läsa brottsbalken - att ljuga och liknande utgör i de flesta fall inte brott.

Framgick det att samtliga punkter skulle vara brottsliga? Att ljuga är inte per automatik olagligt nej, beroende på kontext, men det är fortfarande problematiskt. Tolkar Pallals lista som en sammanställning av fitterier i allmänhet.

Vidare skulle jag tro att "20-30 målnummer" är en parafras på Jockes "20-30 tjejer har hört av sig med så himla grova grejer" när han låtsades att Joz förgripit sig på allt med pattar. Det lär ju finnas betydligt fler målnummer än så, totalt, där Jocke figurerar. Sedan kan man förmodligen inte få ut det mesta pga nerlagt. Är inte du lite juridiskt bevandrad och kan ta en titt på hur många offentliga domstolshandlingar det finns, starring Joakim Berg/Joakim Lundell? Var lite bjussig!
Citera
2026-07-01, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Men lilla gumman, du är som gulligast men också, tyvärr, som mest genant när du ljuger på det här sättet.

Det är inlägg som detta som gjort jocki-tråden lika ointressant som tråden om Rask: de är meningslösa ekokammare.
Kallar du mig gumman som en sexuell lek (som när Jockiboi sextar med andra män om att han vill straffknulla rökande flickor)? Jag tycker inte om det någon av er gör.

Sanningen om herren som har dig hårt kopplad till sinne och kropp svider hör jag. Har du inte lärt dig av alla gånger du kallat mig lögnare? Du har aldrig vunnit och fått rätt.

Även mytomanen kan får målnummer, Thomas Quick fick även fällande domar för mord. Berätta gärna för mig varför ”mordhot mot barn bevittnat av socialtjänstemän och väktare” läggs ner efter förhör? Jockibois lilla registrator kan förmodligen skaka fram förhören?

Berätta för alla hur det kommer sig att dom ”åtalsunderlåtelser” Chrippa ska ha accepterat inte finns med i hans

Vi utökar listan med:
Har kontakt med flashbackare (vilket påtalats av olika flashbackare som publicerat Jockibois post, chattar och annat), har andra flashbackare som publicerar alla juridiska dokument till Jockibois fördel (och mörkar alla andra), har fans som under cover deltar i och spelar in alla häktningsförhandlingar åt Jockiboy, har spridit desinformation om att Chrippa fått acceptera åtalsunderlåtelse för olaga hot och stämpling (”det är som en dom och skuldfrågan är utredd men dom går inte vidare med det för att det finns så mycket annat på honom”).
Senast redigerad av Pallal 2026-07-01 kl. 11:46.
Citera
2026-07-01, 12:00
Medlem
Citat:
Ge mig allihopa vettja, samt bevis på alla dina trådsanningar.
Vilken kävla sopa du är Pallal, skaffa dig något utanför FB att fokusera på. En sämre dag på gruppboendet idag?
Fick du en bitter smak i munnen av sanningen? Du får vara specifik då det redan är allmän kännedom att allt jag skriver är sant.

Fråga Banal. Den gubben kan få fram samtliga målnummer och handlingar på mindre än en en timme åt dig (men det kommer hen inte göra då det inte gynnar Jockiboi längre då dom flesta idag begripit att alla målnummer är Jockibois anmälningar med ”20-30 vittnen” är verket av en mytoman).

En gång försökte han anmäla i sin brors namn och blev påkommen med det. Han lär sig aldrig.

Joakim ”grät” på stream för att 20-30 tjejer hade hört av sig till honom med grova anklagelser om vad Joz hade utsatt dom för och något helt fruktansvärt hade hänt i Lundellhuset. 20-30 tjejer avstod från att polisanmäla.

Gruppboende är förmodligen en trevlig tillvaro för dom inte så intellektuellt bemedlade, jag klassar tyvärr inte in där. Fotbollsledighet och sanningssägande är min melodi för dagen.
Senast redigerad av Pallal 2026-07-01 kl. 12:05.
Citera
2026-07-01, 12:04
Avstängd
Citat:
Ingen i tråden är extremt engagerad i low lifet. Dom som alls är engagerade är engagerade för att sprida desinformation eller i motsats till det upplysa om desinformationsspridningen och inte låta eftervärlden glömma hur samhällsfarlig Jockiboi är. Han infiltrerar polis och socialtjänsten genom fans och läcker informationen han tillskansat sig, han läcker meningsfränders barns journaler från socialtjänsten till Anjo, har inte fått några konsekvenser för att inom loppet av 2 år ha gjort 30-40 falska anmälningar i brottsmål, förfalska bevisning, driva desinformationsfabriker, innan det har han anklagat arbetskollegor för våldtäkt och drogmissbruk, utlyst belöning för att få fram flashbackares identiteter, hängt ut sin mamma, familjehemsmamma och familjehemspappa för att ha psykiskt och fysiskt misshandlat honom, han bar gruppmisshandlat en kille av svartsjuka, falskeligen anmält killens syster för våldtäkt mot honom (Jocke), hotat en kvinna till döden med kniv, i telefonsamtal utgett sig för att vara polisen (och återigen hota kvinnan han knivhotade), groomat små tjejer och än idag skriver han i sexuella chattar om sin sexuella dragning till småflickor och om hur han vill straffknulla dom.

Det är oansvarigt att se på utan att agera.

Det är i pm användaren hotar. Där hotar hen Jockes kritiker med att hängas ut. Man ska bli behandlad som tisigare användare Jocke har hotat, trakasserat och utpressat.

Hypotetiskt sett,, tänk om Joakim ”Jockiboi” Lundell, lider av psykopati och är mytoman. Jag spekulerar bara… men då kanske det helt hypotetiskt sett skulle kunna hjälpa med medicinering i form av Risperidon, Haldol och även Litium. Rent hypotetiskt sett alltså.
Citera
2026-07-01, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Hypotetiskt sett,, tänk om Joakim ”Jockiboi” Lundell, lider av psykopati och är mytoman. Jag spekulerar bara… men då kanske det helt hypotetiskt sett skulle kunna hjälpa med medicinering i form av Risperidon, Haldol och även Litium. Rent hypotetiskt sett alltså.
Många liv kan i teorin räddas av det. Finns det evidensen för att läkemedelsbehandling fungerar?

Men en psykopat skulle aldrig få för sig att medicinera, då det inte gynnar hen. Det enda motgiftet mot framtida skadeverkningar av en psykopat är att den obestridliga sanningen om hen tar plats i det allmänna rummet och att hen på så sätt avväpnas.
Senast redigerad av Pallal 2026-07-01 kl. 12:14.
Citera
2026-07-01, 13:14
Medlem
Joakim har varit tyst i flera dagar...

- Betalande medlemmar har inte fått några videor sedan den 14 juni. "Mördarna" lyser med sin frånvaro trots att finalen av "Kurragömma" sändes för över fyra veckor sedan.

- Inga nya videor/vloggar på kanalen på ca 5 dagar.

- Inga händelser på Instagram på flera dagar.

Så vad händer?
1. Stickar Jonna på en ny offerkofta?
2. Fixar han tänderna? Om jag förstått det rätt så ska han skaffa tandfasader.
3. Förbereder han en ny lögn för att undvika att lotta ut vinnarna till mobilerna.
4. Något annat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in