Citat:
Ursprungligen postat av
banal
Men lilla gumman, du är som gulligast men också, tyvärr, som mest genant när du ljuger på det här sättet.
a) Du bör läsa brottsbalken - att
ljuga och liknande utgör i de flesta fall inte brott.
b)
Ja, upp med alla 30 målnr - även de som bara rör "lögner" haha....!
Det är inlägg som detta som gjort jocki-tråden lika ointressant som tråden om Rask: de är meningslösa ekokammare.
Kallar du mig gumman som en sexuell lek (som när Jockiboi sextar med andra män om att han vill straffknulla rökande flickor)? Jag tycker inte om det någon av er gör.
Sanningen om herren som har dig hårt kopplad till sinne och kropp svider hör jag. Har du inte lärt dig av alla gånger du kallat mig lögnare? Du har aldrig vunnit och fått rätt.
Även mytomanen kan får målnummer, Thomas Quick fick även fällande domar för mord. Berätta gärna för mig varför ”mordhot mot barn bevittnat av socialtjänstemän och väktare” läggs ner efter förhör? Jockibois lilla registrator kan förmodligen skaka fram förhören?
Berätta för alla hur det kommer sig att dom ”åtalsunderlåtelser” Chrippa ska ha accepterat inte finns med i hans
Vi utökar listan med:
Har kontakt med flashbackare (vilket påtalats av olika flashbackare som publicerat Jockibois post, chattar och annat), har andra flashbackare som publicerar alla juridiska dokument till Jockibois fördel (och mörkar alla andra), har fans som under cover deltar i och spelar in alla häktningsförhandlingar åt Jockiboy, har spridit desinformation om att Chrippa fått acceptera åtalsunderlåtelse för olaga hot och stämpling (”det är som en dom och skuldfrågan är utredd men dom går inte vidare med det för att det finns så mycket annat på honom”).