2026-07-01, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penya
Hon måste överdriva entusiasmen över paketen från Apotea för att provocera, eller?
Ingen människa kan bli så exalterad över mediciner och solkrämer....

Hon provocerar garanterat. Ingen är så trög. Hennes konto är så sjukt jävla tråkigt nuförtiden.
Citera
2026-07-01, 13:20
Medlem
Fattar hon inte att folk tycker hon är sjuk i huvudet som är så glad över saker från ett apotek? Det är ju nåt som inte stämmer upp i huvudet på henne..
Citera
2026-07-01, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Fattar hon inte att folk tycker hon är sjuk i huvudet som är så glad över saker från ett apotek? Det är ju nåt som inte stämmer upp i huvudet på henne..
Jag tror att hon gillar att provocera för hon tycker det är roligt att läsa här om sig själv 😅
Citera
2026-07-01, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Jag tror att hon gillar att provocera för hon tycker det är roligt att läsa här om sig själv 😅
Då är man inte mycket friskare isåfall. Vore hon frisk hade hon lagt ner sina sociala medier och lagt energi på sin dotter och skolat om sig till ett riktigt jobb.
Citera
2026-07-01, 15:07
Medlem
Hon är inte frisk har vi konstaterat länge. Hon har noll talang för detta jobb men det e sorgligt när hon försöker låtsas vara en brs influenser bara för at hon dokumenterade varje steg i ivf resan en gång i tiden. Och detta ska nu vad resultera i att hon för all framtid ska influera oss andra i vad, apotekköp🤣
Citera
2026-07-01, 15:12
Medlem
Jag gick tillbaka i hennes inlägg för att se hur hon dokumenterade ivf resan. Snacka om märkligt att varje grej skulle det skrivas så jävla mkt om. Att pissa i en kopp o ta enkla tester dokuementerades före under o efter. Ja har pissat i en kopp milj ggr men hållit det för mig själv. Ja har oxå gjort ivf i flera år men låtit det vara en grej mellan mig min sambo o några närmastr. Nu när hon har barn så tycker ingen hon e rolig eller intressant. Hon har verkligen ingenting att komma med förutom lägga ut lite reklamlänkar
Citera
2026-07-01, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Jag gick tillbaka i hennes inlägg för att se hur hon dokumenterade ivf resan. Snacka om märkligt att varje grej skulle det skrivas så jävla mkt om. Att pissa i en kopp o ta enkla tester dokuementerades före under o efter. Ja har pissat i en kopp milj ggr men hållit det för mig själv. Ja har oxå gjort ivf i flera år men låtit det vara en grej mellan mig min sambo o några närmastr. Nu när hon har barn så tycker ingen hon e rolig eller intressant. Hon har verkligen ingenting att komma med förutom lägga ut lite reklamlänkar

Hon hade även livesändning när hon gjorde gravtest, frågestund på livesändning m.m Efter L föddes har hon inte haft live en enda gång.
Citera
2026-07-01, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Hennes inlägg osar verkligen ”lugn och trygg”…. Not

Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Kan fan inte släppa det här. För ett halvår sen så var den lyckligaste jävla dagen i Hannas liv en operation som gjorde att hon aldrig nånsin mer kunde få barn. Och nu det här?!?

Vad är det hon vill få ut? Är det bara för att få sympati? Få följarna att stanna? Varför leker hon med sånt som vissa andra kämpar ett helt liv för att få?!

Livet är tusen ggr mer än ett liv på Instagram, kan hon fatta det???

Jag mår fan fysiskt illa av den här människan.

Hon är fan inte riktigt klok i huvudet... blir så upprörd. Idioti...
Citera
2026-07-01, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hon hade även livesändning när hon gjorde gravtest, frågestund på livesändning m.m Efter L föddes har hon inte haft live en enda gång.
Stämmer inte

Hon har haft live med en annan influenser en gång
Citera
2026-07-01, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mallanson
Hon är fan inte riktigt klok i huvudet... blir så upprörd. Idioti...
Vad la hon ut? Kan inte se
Citera
2026-07-01, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Vad la hon ut? Kan inte se

Det var nog om att de börjar fundera på syskon som hon la ut för länge sen
Citera
2026-07-01, 17:39
Medlem
Varför säger hon ens att hon har färdiga reels om hon inte ska lägga ut den närmaste dygnet…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in