2026-01-30, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Hon har iaf inte mens idag mtp badhuset
Hahahahah
Citera
2026-01-30, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
Hs content är hennes reklam & samarbeten, att det är vad folk vill se och influeras av. Resten är privat och nåt hon inte verkar tycka att hon behöver dela med sig av.
Hon lägger ju aldrig upp nåt sker i nuet, eller iaf ge känslan av. Alltid nåt som ska hända eller har hänt🥱

H borde kolla in majawarodell och amaliabrauns och hur de lägger upp sina samarbeten, på ett roligt och underhållande vis, inbakat i vardagslivet.
Mmm, borde verkligen. Har bara koll på den ena. Som känns äkta och framförallt humor finns, ibland är det mycket djupt (så man blir tårögd) men äkta o igenkänningsbart. H har aldrig berört mig på det sättet som andra kan göra, kommer aldrig kunna göra det heller. H är tyvärr helt platt, sa det häromdagen, hon var kul förr men inte ett dugg nu… hon har verkligen vissnat. Vore topp med plugg och nya visioner samt att släppa influerandet om Liam, rusta, inredningstrams, länkar, länkar, länkar som inte fungerar… H har bott på månen ett tag, dags att landa på jorden nu o börja se om sitt mående, plugg o riktigt jobb. Träffa folk. Listan kan göras lång.

Men gud! Glömde att hon bör släppa symtom o sjukdomar osv osv osv!
Citera
2026-01-30, 18:21
Medlem
Tillbaka i soffan där familjen Soffasson trivs bäst.
Citera
2026-01-30, 20:14
Medlem
Jag har gjort ablation 3 gånger i hjärtat, inte ens det kallas för operation 😅
Citera
2026-01-30, 20:29
Medlem
Och en hemmafärgning snart. Alltid lika kul. Nä.
Tycker H passar när hon kör ljust men det är ju en smaksak såklart. Men hennes hemmafix blir aldrig bra…
Citera
2026-01-30, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Hon har iaf inte mens idag mtp badhuset

Ha ha. Hur vågar hon ens åka dit. Störtblödningarna kan ju komma när som helst. Det är ju därför hon ska göra den mest avancerade operationen som någonsin utförts i sverige.
Citera
2026-01-30, 21:55
Medlem
Asså herregud, att denna människa ens får kalla sig för influenser. Är ju fan roligare att kolla på målarfärg som torkar än hennes storys.
Citera
2026-01-30, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
…är väskcontent endast för att det är en lögn? Så lätt att packa en väska och ta en bild för att få det att framstå som att hon gör saker med sitt barn. Har L ens varit tillbaka på förskolan än? Hmmmm

Och snälla ni som bor nära Hanna och visste lite om henne, skriveeeer skvaller haha. Pls

Ja detta är fan det bästa i tråden, att det finns folk som bekräftar det vi hela tiden skrivit, och då fått massa skit från troll. ”Men ni ser ju bara vad hon lägger ut!” ”hon kanske gör massa saker utöver vad som visas!” ”Hon har kanske massa vänner och socialt liv!”
Appropå det, jävligt tyst på trollen här på senaste…
Citera
2026-01-30, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigpink
Ha ha. Hur vågar hon ens åka dit. Störtblödningarna kan ju komma när som helst. Det är ju därför hon ska göra den mest avancerade operationen som någonsin utförts i sverige.
Hahaha skrattar ihjäl mig. Så avancerad att hon måste lägga ut en AI-dikt till en ohygglig bild i svartvitt
Citera
2026-01-30, 23:03
Medlem
Tips till h - gör ditt roliga konto privat!
Så slipper jag o andra snoka. 😎
Bäst så när man är trist 👌🏼
Jag är oxå trist men är ingen
Influencer 😎
Citera
2026-01-30, 23:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Hahaha skrattar ihjäl mig. Så avancerad att hon måste lägga ut en AI-dikt till en ohygglig bild i svartvitt

Ja fyfan jag hade skämts ihjäl om min mamma hade publicerat en sån toalettbild. Fattar inte vad den människan tänker men hon tror väl att hon är såå djup och att hennes följare uppskattar hennes råa inlägg hahahha
Citera
2026-01-30, 23:58
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Mmm, borde verkligen. Har bara koll på den ena. Som känns äkta och framförallt humor finns, ibland är det mycket djupt (så man blir tårögd) men äkta o igenkänningsbart. H har aldrig berört mig på det sättet som andra kan göra, kommer aldrig kunna göra det heller. H är tyvärr helt platt, sa det häromdagen, hon var kul förr men inte ett dugg nu… hon har verkligen vissnat. Vore topp med plugg och nya visioner samt att släppa influerandet om Liam, rusta, inredningstrams, länkar, länkar, länkar som inte fungerar… H har bott på månen ett tag, dags att landa på jorden nu o börja se om sitt mående, plugg o riktigt jobb. Träffa folk. Listan kan göras lång.

Men gud! Glömde att hon bör släppa symtom o sjukdomar osv osv osv!
(Nej precis, brukar lyssna på deras podd med, den innehåller allt det. Humor, igenkänning, gripande ämnen. Känns väldigt genuint)
Ja jag tyckte också att H var rätt kul förr, framförallt bjöd hon på sig mycket mer och hade gott om följare då med, så uppenbarligen funkade det utan Ls medverkan och behöva pixla ansiktet etc. Plus allt du nämner.

Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Tips till h - gör ditt roliga konto privat!
Så slipper jag o andra snoka. 😎
Bäst så när man är trist 👌🏼
Jag är oxå trist men är ingen
Influencer 😎
Detta brukar en del influencers använda som taktik för att få fler följare dessutom.
Senast redigerad av Knappast....... 2026-01-31 kl. 00:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in