Citat:
Ursprungligen postat av
vinter-natt7
Du menar alktså att massa bostäder och miljoner är ett bevis på "flit, talang, kreativitet och hårt arbete". Jag kan informera dig om att det finns många med dessa egenskaper etc som inte har lyxbostäder och miljoner.
Ah, dessa eviga ointelligenta slutsatser och uttalanden från dig!
Och härmed har du också en gång för alla slagit fast att du får gissa och göra antaganden (inklusive negativa), om vem som helst, men ingen får göra det om MZ. I en skvallertråd om densamme!
Så. Nu kan du lägga ner ditt tjat om bevis och fakta och dina anklaganden! Du tycks vara faktaresistent, och du gör skillnad på MZ och andra.
Man får recensera vad MZ, (CJ och CL) själv uttalar. Då är de själv källan.
Jag glömde lägga till att källan var Rikskrim själv. Så vad hen säger i sina trådar är inte ett antagande.
Och hens sysselsättning från morgon till kväll på daglig basis går ju att se här.
Avund var kanske mitt antagande. Att håna kändisar som hamnat i olycka.
Ni är ju några stycken som har det som tidsfördriv och nöje.
EDIT: Det fetade.
Ja, då drar de väl sig hela dagen efter att ha festat hela natten, som ni påstår att MZ gör.
Självklart är det lättare att göra affärer om man först får ihop ett kapital. Det beror oftast på både tur och talang.
Men MZ har ju begåvats med både musikalitet och affärssinne och det är verkligen orättvist!
Jag är så avundsjuk! Sedan får han ihop det med de snyggaste brudarna också! Fan ta honom!