2026-06-30, 22:02
Medlem
sunny5s avatar
F.R verkar ha det gott ställt, radhus värt mellan 2-3 miljoner samt bil....Vad jobbade han med?
Citera
2026-06-30, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
F.R verkar ha det gott ställt, radhus värt mellan 2-3 miljoner samt bil....Vad jobbade han med?

Ett hus som han och hans före detta köpte tillsammans. Vad han jobbar med nu är det nog inte många som vet. Fått sparken flera gånger för han varit hög på jobb osv. Men folk tar ändå honom i försvar och kallar honom en bra pappa. Han va en pundare som tjänade pengar där han kunde medans han hotade och misshandlade sin före detta och till slut slog ihjäl sin vän. En usel människa helt enkelt
Citera
2026-06-30, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Trådens BOs lillebror är BO i Torreviejatråden. Det bekräftar JS själv på Facebook. I slutet av den andra tråden framkommer det att lillebror CP sägs ha varit kriminell. CPs flickvän och mamma tiggde pengar att betala löner till CPs matställe i Spanien (istället för att låta dödsboet betala)

(FB) Svensk dog efter ett rån i Torrevieja (2025-10-03)

Oh nej, menar du att båda bröderna nu mördats? Det är ju inte klokt.. vilken sorg för föräldrarna
Citera
2026-06-30, 22:28
Medlem
sunny5s avatar
Tragiskt, så är det i dom kretsarna....Han tycks ju ha lite samvete eftersom, vad jag får uppfattning om, ringt polis och även erkänt.
Citat:
Ursprungligen postat av lolpol90
Ett hus som han och hans före detta köpte tillsammans. Vad han jobbar med nu är det nog inte många som vet. Fått sparken flera gånger för han varit hög på jobb osv. Men folk tar ändå honom i försvar och kallar honom en bra pappa. Han va en pundare som tjänade pengar där han kunde medans han hotade och misshandlade sin före detta och till slut slog ihjäl sin vän. En usel människa helt enkelt
Citera
2026-06-30, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Tragiskt, så är det i dom kretsarna....Han tycks ju ha lite samvete eftersom, vad jag får uppfattning om, ringt polis och även erkänt.

Fast så verkar det inte ha varit. Samvetet? Polisen ska ha varit påväg dit för att prata med honom om det som hände den 1 juni, när han jagade tonåringar med kniv. Men när polisen kommer fram så luktar det så äckligt och när dom kommer in finnes dom BO död. Samvete? Nej. Denna Fredrik verkar vara en total idiot, en pundare utan samvete, som spelar en bra förälder när det passar honom och däremellan misshandlar kvinnor.
Citera
2026-06-30, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolpol90
Kan inte varit länge dem bodde ihop i det dem köpte va ? För tyckte problemen han skriver om på Facebook kom kort efter dem köpt
Citera
2026-06-30, 22:36
Medlem
Men alltså vet man något redan nu? Har Bo suttit död i en soffa flera dagar eller vad har egentligen hänt . Fattar ingen kan veta helt men är där något ljus i det här ? För verkar ju helt sjukt att ha en död person länge i sitt hus och samtidigt bara leva vidare själv . Och hur har det gått till liksom. Så många frågor . Tragiskt hursomhelst
Citera
2026-06-30, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapajo1982
Men alltså vet man något redan nu? Har Bo suttit död i en soffa flera dagar eller vad har egentligen hänt . Fattar ingen kan veta helt men är där något ljus i det här ? För verkar ju helt sjukt att ha en död person länge i sitt hus och samtidigt bara leva vidare själv . Och hur har det gått till liksom. Så många frågor . Tragiskt hursomhelst

Alltså det sjuka är väl till att börja med att slå någon så mycket att den avlider... Jag menar det finns mord och mord. Att skjuta någon anser jag inte alls behöver betyda att man är psykopat. Att knivhugga någon alltså få närkontakt är mer psykotiska. Men att bestialiskt slå och komma i sådan närkontakt men ändå inte ha en endast spärr som stoppar är total i min värld psykopati. Droger ellee inte inblandat. Sedan att de facto fortsätta leva likadant med en död människa under samma tak är ju bara sjukt. Eftersom detta var en misshandel kanske han inte ens för mord utan dråp. Vilket blir ett skitkort straff trots att han tagit en människas liv
Citera
2026-06-30, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madzmrwk
Alltså det sjuka är väl till att börja med att slå någon så mycket att den avlider... Jag menar det finns mord och mord. Att skjuta någon anser jag inte alls behöver betyda att man är psykopat. Att knivhugga någon alltså få närkontakt är mer psykotiska. Men att bestialiskt slå och komma i sådan närkontakt men ändå inte ha en endast spärr som stoppar är total i min värld psykopati. Droger ellee inte inblandat. Sedan att de facto fortsätta leva likadant med en död människa under samma tak är ju bara sjukt. Eftersom detta var en misshandel kanske han inte ens för mord utan dråp. Vilket blir ett skitkort straff trots att han tagit en människas liv

Så det är konstaterat misshandel ? Och inget annat ? Ja helt sjukt
Citera
2026-06-30, 23:05
Medlem
Citat:
Så det är konstaterat misshandel ? Och inget annat ? Ja helt sjukt
Mena inte att det var lite . Mena om det var misshandel som ledde till död? Och ja enig, det är helt galet och vilt
Citera
2026-06-30, 23:24
Medlem
Citat:
Mena inte att det var lite . Mena om det var misshandel som ledde till död? Och ja enig, det är helt galet och vilt

Så som jag förstått det. Tror dock inte det är skjutvapen iblandat iallafall. Men jag tycker det är rent allmänt väldigt tyst om fallet. Vissa brottsoffer och gärningsman kom fram väldigt fort men resten. Dock kanske inte så konstigt. De kanske bara var de två på platsen. Den ena är död den andra anhållen så finns liksom ingen som kan ge information.
Citera
2026-06-30, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madzmrwk
Så som jag förstått det. Tror dock inte det är skjutvapen iblandat iallafall. Men jag tycker det är rent allmänt väldigt tyst om fallet. Vissa brottsoffer och gärningsman kom fram väldigt fort men resten. Dock kanske inte så konstigt. De kanske bara var de två på platsen. Den ena är död den andra anhållen så finns liksom ingen som kan ge information.
Intressant att tänka va gm tänkte efter egentligen . Tänkte han bara det skulle ordna sig själv med kroppen osv . Var kanske bara drogad hela tiden …..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in