Citat:
Ursprungligen postat av
Gipsy-tears
Tänker du på Dumpens 20-punktersprogram (ledsen om det skall vara 30 punkter)? Ja Sara hade lite synpunkter och drog iväg spam till 30.000 förtroendevalda och responsen var inte att leka med, rena oförskämdheter även om dom flesta politiker inte bemödade sig med att svara. Nån sossekärring blev ju extra förbannad och sa till Dumpen på skarpen att ta bort henne från deras mejllista så det finns lite att jobba på för våra vänner inom Dumpen.
Tyckte lite synd om fina Sara faktiskt, även om hon är jobbig så behöver inte politikerna vara så där otrevliga mot henne. En och annan punkt där var väl helt i sin ordning och det kanske kan bli något i framtiden.
Håller med, GT. Dom får allt vara hövliga mot Sara, även om det är svårt. Med hennes bordsskick förstår man att det inte alltid varit lätt. Hon har ett jäkla självförtroende och är enligt uppgift särbegåvad.
En grej jag alltid undrat är hur hon skulle klara att driva ett multinationellt företag som tex Procter & Gamble, om hon nu inte drev Dumpen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ankan-mannen
Jag måste passa på att be Ankan om ursäkt dom jag tidigare försökte läxa upp, ang Dumpens ”insändare” och att det inte var så snyggt att påstå att de var påhitt, med respekt för den eventuella skribenten som skrivit, som med största sannolikhet inte existerar.
Det slog mig att när jag läste några fler, att de flesta är uppenbart uppdiktade av Anders Ivarsson. Det ironiska är att om det finns berättelse där, som faktiskt skrivits av överlevare, så är Alvar Ingessons ”insändare” som att spotta de verkliga skribenterna/överlevarna i ansiktet. Lite (eller mycket) som att spä ut allvaret, i de eventuellt autentiska.
Återigen visar Dumpen att man är beredd att knäcka några ägg (gå över lik) för att göra en omelett (försörjning).