Citat:
Ursprungligen postat av
buffalo3tys
0.2%? Var kommer det ifrån?
Menar du i decimalform alltså 20%?
D.v.s. 155 stycken och var 5e gädda?
Det var inte jag som började diskutera grodor i skogen eller hur?
Man kan resonera på det här sättet. Det är ju ett brott de begår.
Det är ofta återfallsförbrytare som förekommer flitigt i tingsrätter.
Precis som gäddor så har det ett sug efter att begå brott.
Det är ofta mer sannolikt att en person som blir dömd för ett brott är dömd tidigare.
Samma sak med folk som begår brott.
Sedan så har ju en del av gäddorna ett brottsregister också. Det är vi väl överens om?
Jag är mer intresserad av dina åsikter än vad Chatgpt kokar ihop.
Vill jag skriva till Chatgpt kan jag väl göra det?
Skulle fortfarande inte kalla 20% högst sannolikt att de har tidigare offer.
Jag bara hittade på en siffra för att göra en poäng som du totalt missade.
Citat:
Det var inte jag som började diskutera grodor i skogen eller hur?
Jag tog ett exempel som du totalt missförstod och sedan brutalt missbrukade för din egna vinning, på samma sätt som allt annat.
Citat:
Man kan resonera på det här sättet. Det är ju ett brott de begår.
Det är ofta återfallsförbrytare som förekommer flitigt i tingsrätter.
Precis som gäddor så har det ett sug efter att begå brott.
Om de som de gjorde var att begå ett brott, skulle de vara dömda, hur många är dömda för att chatta med dumpen? Alltså inte de som kunde blivit dömda ändå. Där kan jag BARA ge dig polisen som använde kamerorna för att spionera och dömdes för tjänstefel. Men det var inte för att chatta med barn.
Det är ett resonemang, ett bättre argument för din sak än din "Här är en undersökning och mitt argument" men fortfarande faller den platt.
Då att chatta med fiktiva barn inte är ett brott så kan man då säga att de är sugna efter spänning men inte att begå brott.
Citat:
Sedan så har ju en del av gäddorna ett brottsregister också. Det är vi väl överens om?
Det finns absolut de som är dömda, om man kastar 800stenar på 800personer i stan. Lär man träffa några som är dömda med.
De flesta som är uthängda är dömda för BP, sedan finns de de som är dömda för annat som inte är relevant. Hur många är dömda för övergrepp? eller grooming?
Citat:
Jag är mer intresserad av dina åsikter än vad Chatgpt kokar ihop.
Vill jag skriva till Chatgpt kan jag väl göra det?
Du inser ironin i vad du säger? Då all fakta du presenterat i tråden har varit taget från ChatGPT.
Det närmsta resonemang i tråden du gett är detta om hur folk som begår brott oftast begår fler brott.
Annars har det varit dåliga antaganden om en undersökning, bortfärdandet utav andras källor/fakta, åsikter, om sanningen är fel anser du att den skulle vara på ditt sätt med mera.