Citat:
Ursprungligen postat av
Razordrake1355
De var jävligt kul i samma video precis i slutet när han spelade in en liten filmsnutt från hotellrummet där han förklarar hur han ”dosent fuck like a white man”
Citat:
Ursprungligen postat av
Dansksisu
"You dont fuck like other white men" - Han försöker hävda att hon påstår vanliga vita killar knullar dåligt medan benjo - testo kungen - knullar som en gud.
Haha verkar bara varit jag som uppfattade det där som något negativt. Alltså att hon förväntade sig mer av honom som är vit, men att Benjoo missuppfattade allting
Citat:
Ursprungligen postat av
Razordrake1355
Fyfan, har bara tittat typ 5 minuter in i senaste videon och det är redan så jävla äckligt hur han behandlar Zeb
Går o köper en glass med 3 kulor för 50kr till sig själv, och så frågar han kassörskan, "How much does the water cost here?" så säger hon att det kostar 45k Dong, vilket är ca 17kr, då säger Benjoo, "oh my friend cant afford that, whats the cheapest thing you have on the menu?" så slutar det med att Zeb får köpa en kaffe för fickpengarna han fått av Benjoo
Citat:
Ursprungligen postat av
Razordrake1355
Hela videon verkar ju gå ut på att förnedra Zeb snarare än att få en ärlig bedömning av vad man får i Da Nang för pengarna, var dom än går så ska Benjoo alltid hoppa fram och förklara att Zeb inte har råd att betala, men att Benjoo själv gärna köper, fyfan asså
Citat:
Ursprungligen postat av
Razordrake1355
Enl mig så är detta kanske den mest äckliga videon Benjoo har gjort
Sjukt! Jag måste kolla på klippet!
Citat:
Ursprungligen postat av
Razordrake1355
Benjoo börjar bete sig som Kristi Brud (Knutbys sektledare)
Hahaha!
Citat:
Ursprungligen postat av
Dansksisu
Zeb verkar ju de facto vara rätt normal och schysst. Oavsett punderiet å skiten han pysslat med så verkar han vara en hygglig kille.
Citat:
Ursprungligen postat av
Falta
Hade jag haft en bra ekonomi så hade jag skänkt en flygbiljett till Zeb. Inte pengar men en enkel hem till Sverige..
Citat:
Ursprungligen postat av
Razordrake1355
Zeb må vara kul att trolla, men man beter sig inte så mot en annan människa, och framförallt inte en vän
Jag vill påminna er om att Zeb är en riktigt äcklig gammal heroinist som nog knappt någonsin under hela sitt liv har betalat skatt. Han verkar ju utnyttja allt och alla i sin omgivning. Och dessutom sprider han sina vidriga gener vidare för att senare strunta i att ta hand om barnen. Fyfan asså
Han verkar ju inte alls vara fri från sitt missbruk som han själv påstått. Dopar sig, super, röker på, pratar om hur bra tjack är o.s.v. Han ska hela tiden göra sig själv till ett offer, och det är typiskt för just missbrukare. Han har ju fan kidnappat en person en gång..
Och jag är 100 % säker på att han utnyttjade Benjoo, tills Benjoo på något vis lyckades vända på det och istället göra Zeb livegen.