2026-06-30, 19:05
Medlem
Har inte Zeb Patreon?
Citera
2026-06-30, 19:38
Medlem
Benjoo börjar bete sig som Kristi Brud (Knutbys sektledare)
Citera
2026-06-30, 19:47
Medlem
Faltas avatar
En ren förnedringsvideo ikväll. Fy fan vad vidrigt gjort av Benjoo. Medvetet eller omedvetet så är det här en video som jag tycker är rent obehaglig att titta på. Hade jag haft en bra ekonomi så hade jag skänkt en flygbiljett till Zeb. Inte pengar men en enkel hem till Sverige..
Citera
2026-06-30, 20:14
Medlem
Det är nu det brakar mellan Banjo och Zeb. Zeb kommer läsa flashback kommentarerna och tvivlet kommer sakta börja växa fram.
Citera
2026-06-30, 20:15
Medlem
För er som fortfarande hade en gnutta av sympati för Benjoo så hoppas jag att den är borta nu

Han beter sig som en 30 årig skallig & tjock skolgårdsmobbare mot Zeb

Zeb må vara kul att trolla, men man beter sig inte så mot en annan människa, och framförallt inte en vän

Och Zeb du läser ju här på FB, dra hem förfan, lös biljetten på nåt sätt bara
Citera
2026-06-30, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
För er som fortfarande hade en gnutta av sympati för Benjoo så hoppas jag att den är borta nu

Han beter sig som en 30 årig skallig & tjock skolgårdsmobbare mot Zeb

Zeb må vara kul att trolla, men man beter sig inte så mot en annan människa, och framförallt inte en vän

Och Zeb du läser ju här på FB, dra hem förfan, lös biljetten på nåt sätt bara
Tror Zeb kommer pysa från Da Nang så fort han har chansen, på nått jävla vis lyckas han skrapa ihop lite stålar till flygbiljett, MacBooken är Zebs livlina! Säljer han den kan han nog ta sig hem till det Svenska Konungariket. Sedan kommer det komma en 1h lång snyftvideo från Benjo hur Zeb svikit honom.
Citera
2026-06-30, 20:46
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
De var jävligt kul i samma video precis i slutet när han spelade in en liten filmsnutt från hotellrummet där han förklarar hur han ”dosent fuck like a white man”
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
"You dont fuck like other white men" - Han försöker hävda att hon påstår vanliga vita killar knullar dåligt medan benjo - testo kungen - knullar som en gud.
Haha verkar bara varit jag som uppfattade det där som något negativt. Alltså att hon förväntade sig mer av honom som är vit, men att Benjoo missuppfattade allting
Citat:
Fyfan, har bara tittat typ 5 minuter in i senaste videon och det är redan så jävla äckligt hur han behandlar Zeb

Går o köper en glass med 3 kulor för 50kr till sig själv, och så frågar han kassörskan, "How much does the water cost here?" så säger hon att det kostar 45k Dong, vilket är ca 17kr, då säger Benjoo, "oh my friend cant afford that, whats the cheapest thing you have on the menu?" så slutar det med att Zeb får köpa en kaffe för fickpengarna han fått av Benjoo
Citat:
Hela videon verkar ju gå ut på att förnedra Zeb snarare än att få en ärlig bedömning av vad man får i Da Nang för pengarna, var dom än går så ska Benjoo alltid hoppa fram och förklara att Zeb inte har råd att betala, men att Benjoo själv gärna köper, fyfan asså
Citat:
Enl mig så är detta kanske den mest äckliga videon Benjoo har gjort
Sjukt! Jag måste kolla på klippet!
Citat:
Benjoo börjar bete sig som Kristi Brud (Knutbys sektledare)
Hahaha!
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Zeb verkar ju de facto vara rätt normal och schysst. Oavsett punderiet å skiten han pysslat med så verkar han vara en hygglig kille.
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Hade jag haft en bra ekonomi så hade jag skänkt en flygbiljett till Zeb. Inte pengar men en enkel hem till Sverige..
Citat:
Jag vill påminna er om att Zeb är en riktigt äcklig gammal heroinist som nog knappt någonsin under hela sitt liv har betalat skatt. Han verkar ju utnyttja allt och alla i sin omgivning. Och dessutom sprider han sina vidriga gener vidare för att senare strunta i att ta hand om barnen. Fyfan asså

Han verkar ju inte alls vara fri från sitt missbruk som han själv påstått. Dopar sig, super, röker på, pratar om hur bra tjack är o.s.v. Han ska hela tiden göra sig själv till ett offer, och det är typiskt för just missbrukare. Han har ju fan kidnappat en person en gång..

Och jag är 100 % säker på att han utnyttjade Benjoo, tills Benjoo på något vis lyckades vända på det och istället göra Zeb livegen.
Citera
2026-06-30, 21:07
Medlem
Jag tycker att Zeb ska tjäna ihopa penar till en flygbiljett själv. Inte låna, inte be om en biljett. Om han kommer tillbaka till svea land så blir jag glad för honom, kanske till och med börjar ta tag i sitt liv. Så länge han fixar det själv.

Och den senaste videon känndes bara som satir. MEN när Benjoo började prata om att tjärna ihopa sina egna pengar så tror jag att det sved för Zeb, för att det låg en sanning i det.
Citera
2026-06-30, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegnSol
Tror Zeb kommer pysa från Da Nang så fort han har chansen, på nått jävla vis lyckas han skrapa ihop lite stålar till flygbiljett, MacBooken är Zebs livlina! Säljer han den kan han nog ta sig hem till det Svenska Konungariket. Sedan kommer det komma en 1h lång snyftvideo från Benjo hur Zeb svikit honom.

Exakt, lika bra att bara sälja skiten och flyga hem, ja du kanske bränner vänskapen till Benjoo men vad fan är den att ha egentligen?

Inte fan hade Benjoo brytt sig om Zeb eller hört av sig om han inte var i Da Nang nu, det är ju bara 100% för att Benjoo själv är ensam och isolerad där nere som han vill sätta Zeb i beroendeställning så att han slipper vara ensam
Citera
2026-06-30, 21:45
Medlem
Fan vad bajsnödiga ni är. Vad hade vitsen med hela upplägget varit om den som hade mest pengar att röra sig med skulle bjuda den andre på massa saker?

De säger ju dessutom att de hade tänkt att rigga det från början så att den där Zzzzzeb skulle få mest pengar men att han inte ville det, utan föredrog att de skulle singla slant om det.
Citera
2026-06-30, 21:55
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha verkar bara varit jag som uppfattade det där som något negativt. Alltså att hon förväntade sig mer av honom som är vit, men att Benjoo missuppfattade allting

Sjukt! Jag måste kolla på klippet!

Hahaha!

Jag vill påminna er om att Zeb är en riktigt äcklig gammal heroinist som nog knappt någonsin under hela sitt liv har betalat skatt. Han verkar ju utnyttja allt och alla i sin omgivning. Och dessutom sprider han sina vidriga gener vidare för att senare strunta i att ta hand om barnen. Fyfan asså

Han verkar ju inte alls vara fri från sitt missbruk som han själv påstått. Dopar sig, super, röker på, pratar om hur bra tjack är o.s.v. Han ska hela tiden göra sig själv till ett offer, och det är typiskt för just missbrukare. Han har ju fan kidnappat en person en gång..

Och jag är 100 % säker på att han utnyttjade Benjoo, tills Benjoo på något vis lyckades vända på det och istället göra Zeb livegen.
Fattar verkligen inte varför folket sympatiserar med den där luffaren, det är väl fan inte Benjos ansvar att försörja honom.

Dessutom så märks det tydligt den ironiska undertonen i pengaskämten kompisarna emellan.
Citera
2026-06-30, 22:05
Medlem
Ni som inte ser något problem med den senaste videon och hur Benjoo behandlar Zeb måste vara riktigt jävla blåsta och sakna all social kompetens

Det är klart som fan att Zeb skrattar med i videon, men ingen människa tycker det är roligt att bli förnedrad offentligt på Youtube bara för att få mat och vatten för dagen, och sen att personen man är beroende av trycker upp det i ditt ansikte och ska göra content av din misär

Den här videon skulle handla om vad man fick i Da Nang, $10 vs $100, men det var inte alls det videon handlade om egentligen, hela videon handlade om att förnedra Zeb, det var därför Benjoo skulle pika han hela tiden, och informera varenda kassörska att Zeb inte hade råd att betala, fast Benjoo själv skulle hade det dyraste dom hade, gå på spa och beställa in 3-4 rätter till sig själv medans Zeb fick kolla på eller äta pommes

Förstår man inte att detta var en förnedringsvideo så kan man inte ha mycket innanför pannbenet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in