Citat:
Ursprungligen postat av
Jesus.disciple
Det var jobbigt att se på. Ska vi flashbackare sponsra zeb med en biljett hem? Skapa en go found me eller något
Enl mig så är detta kanske den mest äckliga videon Benjoo har gjort
Det kändes inte alls bra att se honom sitta och titta på när Benjoo äter sin glass för 50kr men vägra köpa en vatten till Zeb för 17kr, köper 2 drinkar till sig själv men ingen till Zeb, går medvetet och klipper sig på en dyr salong när han inte behöver det bara för att Zeb egentligen behövde klippa sig men hade inte råd att klippa sig ens på den billigaste salongen, ligga och bli masserad som en arabisk prins medans Zeb står och tittar på, och avslutet, när Benjoo beställer in 3-4 rätter till sig själv medans Zeb sitter och äter pommes brevid
Det är upp till Zeb själv att be om hjälp isåfall, men jag hade aldrig utsatt mig själv för det här bara för att få 3000kr i månaden av Benjoo
Citat:
Ursprungligen postat av
Dansksisu
Benjoo känner sig rik med sina ruttna 10k i månaden. Han är helt otrolig. Jag stör mig något så sjukt på den där dvärgen nu för tiden.
Och har han slutat träna eller? Aldrig träningsvideos numera och han blir tjockare för varje dag som går.
Detta är ett praktexempel på att aldrig ge en svag person någon som helst makt, för dom kommer missbruka det fullständigt. Denna videon handlade inte om att jämföra priser och vad man får för pengarna i Da Nang, det var en ren förnedringsvideo. Jag tror att Benjoo gjorde detta kanske för att han egentligen är arg på Zeb över datorn osv (vi fick ju reda på vad han egentligen tycker om Zeb i sin senaste meltdown)