2026-06-30, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Fyfan, har bara tittat typ 5 minuter in i senaste videon och det är redan så jävla äckligt hur han behandlar Zeb

Går o köper en glass med 3 kulor för 50kr till sig själv, och så frågar han kassörskan, "How much does the water cost here?" så säger hon att det kostar 45k Dong, vilket är ca 17kr, då säger Benjoo, "oh my friend cant afford that, whats the cheapest thing you have on the menu?" så slutar det med att Zeb får köpa en kaffe för fickpengarna han fått av Benjoo

Så du kan försörja dig själv, en kvinna och familj, men du kan inte köpa en vatten till din vän för 17kr? Benjoo är så jävla snål och dum i huvudet att det är helt sjukt. Rena rama förnedringsritualen för Zeb att stå som Benjoos Sugar Baby i kiosken medans Benjoo förklarar att han inte har råd att betala för en vatten

Benjoo känner sig överlägsen Zeb nu då Zeb har noll och Benjo har sina patetiska 10k svenska i månaden. SÅ FORT benjoo kan hävda sig gör han det. Osäkra lilla tjocka tönt.
Citera
2026-06-30, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Benjoo känner sig överlägsen Zeb nu då Zeb har noll och Benjo har sina patetiska 10k svenska i månaden. SÅ FORT benjoo kan hävda sig gör han det. Osäkra lilla tjocka tönt.

Ännu värre är det när Benjoo går och unnar sig glass och massa andra goa grejer i värmen, medans Zeb försöker bara köpa vatten för att klara dagen, det går ju inte att dricka kranvattnet i Vietnam och en vuxen man behöver dricka minst 1.5 liter vatten om dagen, men ofta mycket mer om man är i ett varmt land och ute och rör sig i solen osv

Zeb försöker literally bara överleva och har fått så lite fickpengar av Benjoo att han tvingas välja mellan om han ska köpa vatten för hela sin budget eller få något att äta

Tycker det är ett så äckligt översittare beteende, och Benjoo njuter helt klart av att ha makt över en annan människa och att Zeb är i beroende ställning till honom. Det är ju garanterat därför han köpte en dator till Zeb för 10k, men vägrar köpa en flygbiljett hem till honom för 3k

Benjoo är en riktigt vidrig människa ärligt talat
Citera
2026-06-30, 16:38
Medlem
Citat:
Ännu värre är det när Benjoo går och unnar sig glass och massa andra goa grejer i värmen, medans Zeb försöker bara köpa vatten för att klara dagen, det går ju inte att dricka kranvattnet i Vietnam och en vuxen man behöver dricka minst 1.5 liter vatten om dagen, men ofta mycket mer om man är i ett varmt land och ute och rör sig i solen osv

Zeb försöker literally bara överleva och har fått så lite fickpengar av Benjoo att han tvingas välja mellan om han ska köpa vatten för hela sin budget eller få något att äta

Tycker det är ett så äckligt översittare beteende, och Benjoo njuter helt klart av att ha makt över en annan människa och att Zeb är i beroende ställning till honom. Det är ju garanterat därför han köpte en dator till Zeb för 10k, men vägrar köpa en flygbiljett hem till honom för 3k

Benjoo är en riktigt vidrig människa ärligt talat

Benjoo är en värdelös vän och VÄRDELÖS PARTNER. Tänk dig att vara brud och vara ihop med den analfabeten. herregud alltså
Citera
2026-06-30, 16:49
Medlem
Hela videon verkar ju gå ut på att förnedra Zeb snarare än att få en ärlig bedömning av vad man får i Da Nang för pengarna, var dom än går så ska Benjoo alltid hoppa fram och förklara att Zeb inte har råd att betala, men att Benjoo själv gärna köper, fyfan asså
Citera
2026-06-30, 16:59
Medlem
Citat:
Hela videon verkar ju gå ut på att förnedra Zeb snarare än att få en ärlig bedömning av vad man får i Da Nang för pengarna, var dom än går så ska Benjoo alltid hoppa fram och förklara att Zeb inte har råd att betala, men att Benjoo själv gärna köper, fyfan asså

Benjoo känner sig rik med sina ruttna 10k i månaden. Han är helt otrolig. Jag stör mig något så sjukt på den där dvärgen nu för tiden.

Och har han slutat träna eller? Aldrig träningsvideos numera och han blir tjockare för varje dag som går.
Citera
2026-06-30, 17:07
Medlem
Citat:
Det var jobbigt att se på. Ska vi flashbackare sponsra zeb med en biljett hem? Skapa en go found me eller något
Citera
2026-06-30, 17:22
Medlem
Jag misstänker att Benjoo har slutat med HGH då han inte har råd längre. HGH är relativt dyrt, även generisk. Således ansamlar han fett MYCKET MYCKET enklare och får inte alls samma upp-pumpade look.
Citera
2026-06-30, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus.disciple
Det var jobbigt att se på. Ska vi flashbackare sponsra zeb med en biljett hem? Skapa en go found me eller något
Exakt vad jag skulle föreslå. #freezeb. Vilket jävla människoöde, tänk att vara livegen Benjoo. Coinflippet i början av videon var 100% tillrättalagt, aldrig att kungen Benjo skulle ha det dåligt, han är ju en riktig alfatjur med muskler, en entrepenör och influenser som lyckats här i livet. Bättre att låta sin enda (vän) förnedras online och inför allmänheten, och titta på när Alfatjuren svinar i sig cigaretter, vodka, cocktails, färsk frukt, och blir rakad.

Någon kanske kan förtydliga, överbjöd Benjo Zeb? Fick inte zeb köpa skjortan?
Citera
2026-06-30, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus.disciple

Enl mig så är detta kanske den mest äckliga videon Benjoo har gjort

Det kändes inte alls bra att se honom sitta och titta på när Benjoo äter sin glass för 50kr men vägra köpa en vatten till Zeb för 17kr, köper 2 drinkar till sig själv men ingen till Zeb, går medvetet och klipper sig på en dyr salong när han inte behöver det bara för att Zeb egentligen behövde klippa sig men hade inte råd att klippa sig ens på den billigaste salongen, ligga och bli masserad som en arabisk prins medans Zeb står och tittar på, och avslutet, när Benjoo beställer in 3-4 rätter till sig själv medans Zeb sitter och äter pommes brevid

Det är upp till Zeb själv att be om hjälp isåfall, men jag hade aldrig utsatt mig själv för det här bara för att få 3000kr i månaden av Benjoo

Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Benjoo känner sig rik med sina ruttna 10k i månaden. Han är helt otrolig. Jag stör mig något så sjukt på den där dvärgen nu för tiden.

Och har han slutat träna eller? Aldrig träningsvideos numera och han blir tjockare för varje dag som går.

Detta är ett praktexempel på att aldrig ge en svag person någon som helst makt, för dom kommer missbruka det fullständigt. Denna videon handlade inte om att jämföra priser och vad man får för pengarna i Da Nang, det var en ren förnedringsvideo. Jag tror att Benjoo gjorde detta kanske för att han egentligen är arg på Zeb över datorn osv (vi fick ju reda på vad han egentligen tycker om Zeb i sin senaste meltdown)
Citera
2026-06-30, 17:47
Medlem
Jag tror Benjoo medvetet håller Zeb runt 3000kr per månad, för det är precis så mycket så att man kan överleva med nöd och näppe i Vietnam, fast du måste aktivt gå runt och förnedra dig själv och köpa den allra billigaste maten och drycken du kan hitta osv

Det hade inte påverkat Benjoo öht att ge Zeb säg 5000kr per månad och då hade Zeb kunnat levt ett mycket mer "normalt" liv där nere och inte behövt vrida och vända på varenda krona, men så som jag ser det så är det ett medvetet val för att typ straffa Zeb eller hålla honom i beroendeställning till Benjoo
Citera
2026-06-30, 18:42
Medlem
Citat:
Enl mig så är detta kanske den mest äckliga videon Benjoo har gjort

Det kändes inte alls bra att se honom sitta och titta på när Benjoo äter sin glass för 50kr men vägra köpa en vatten till Zeb för 17kr, köper 2 drinkar till sig själv men ingen till Zeb, går medvetet och klipper sig på en dyr salong när han inte behöver det bara för att Zeb egentligen behövde klippa sig men hade inte råd att klippa sig ens på den billigaste salongen, ligga och bli masserad som en arabisk prins medans Zeb står och tittar på, och avslutet, när Benjoo beställer in 3-4 rätter till sig själv medans Zeb sitter och äter pommes brevid

Det är upp till Zeb själv att be om hjälp isåfall, men jag hade aldrig utsatt mig själv för det här bara för att få 3000kr i månaden av Benjoo

Detta är ett praktexempel på att aldrig ge en svag person någon som helst makt, för dom kommer missbruka det fullständigt. Denna videon handlade inte om att jämföra priser och vad man får för pengarna i Da Nang, det var en ren förnedringsvideo. Jag tror att Benjoo gjorde detta kanske för att han egentligen är arg på Zeb över datorn osv (vi fick ju reda på vad han egentligen tycker om Zeb i sin senaste meltdown)
Jag håller med dig, riktigt psykopat beteende. Känns som han är i någon steroid psykos och är väldigt egoistisk. Hans nya vänner vill ju inte vara med han.

Går runt med ett kors runt halsen och pushar research chemicals och steroider till folk.
Citera
2026-06-30, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegnSol
Exakt vad jag skulle föreslå. #freezeb. Vilket jävla människoöde, tänk att vara livegen Benjoo. Coinflippet i början av videon var 100% tillrättalagt, aldrig att kungen Benjo skulle ha det dåligt, han är ju en riktig alfatjur med muskler, en entrepenör och influenser som lyckats här i livet. Bättre att låta sin enda (vän) förnedras online och inför allmänheten, och titta på när Alfatjuren svinar i sig cigaretter, vodka, cocktails, färsk frukt, och blir rakad.

Någon kanske kan förtydliga, överbjöd Benjo Zeb? Fick inte zeb köpa skjortan?
Verkar vara ett helvete för han, han vill ju bara komma hem. Benjoo skiter ju i att hans styvfar är sjuk, han vill ha en polare som han verkligen kan se ner på vilket stör mig fruktansvärt mycket.

Btw frågade han inte om pengar på Facebook för att komma hem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in