Citat:
Ursprungligen postat av
BeritTheQueen
Verkligen. Tror bestämt också att hennes behov av att pika Jakob hela tiden ytterligare bidrar till den låga kvaliteten och spretigheten i bloggen. Känns inte längre som att läsarna är primära målgruppen. Det är Jakob - eller åtminstone hennes KÄNSLA av att pika och skryta om hur perfekt allt plötsligt är.
Exempelvis hennes kalasinlägg. Sådana inlägg var ju verkligen hennes paradgren tidigare! Både i bild och text. Tyckte mycket om att läsa om hennes kalas, bjudningar och matlagskvällar. Men nu blir det platt och onyanserat skryt som inte lämnar någon övertygad.
Håller med i exakt allt det du skriver ovan. Trist utveckling av hennes blogg.
Citat:
Ursprungligen postat av
pinneibrasan
Intressant teori!
Jag är i Claras ålder och känner inget större behov av att klä mig mer utmanande än tidigare. Men absolut upplever jag min libido större än för några år sedan. Om det beror på hormoner eller att barnen är större, vardagen lugnare och jag själv mer bekväm i min kropp vet jag inte? Har dock vänner som bytt ut sina karlar vid 40 och blivit sexgalna efter det. Tyvärr är ju Clara offentlig och öppen med detta och allt dokumenteras för eftervärlden och barn. Jag tänker att ingen är intresserad av någon annans libido, om man inte är nära vänner med den jargongen.
Precis. Undrar hur hon beter sig med barnen under samma tak. De ska inte behöva ta del av någon del alls av hennes sexualitet, varken på nätet eller verkliga livet. Extra känsligt för tonåringarna som ingår i hushållet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eorga
” ÅH det är så roligt att så många valt att bli sommarprenumeranter av podden!” skriver hon i inlägget. Men man får ju inte reda på hur många nya. Och räknar hon med att de ska sluta prenumerera efter sommaren?
En ynka kommentar från nöjd lyssnare fanns i inlägget om jag läste rätt. Om det är fler så hade hon tagit med fler.