Citat:
Ursprungligen postat av
Kooda
Varför skulle jag arbeta när halva lönen går till att försörja tredje världen? Om tillräckligt många arbetare skulle säga upp sig i morgon så skulle systemet kollapsa. Jag drar mitt strå till stacken, vad gör du? Vaknar av ett larm varje morgon?
Folk jobbar och sliter för att skyffla in mer pengar till invandringen. Säg upp er imorgon och sök socialbidrag. Politikerna kommer inte lyssna förrän pengarna börjar sina.
Man hejdlöst gödslar med bidrag på alla områden i samhället. Allt detta är skandinavers(och andra hederliga invällares) svett och blod och man bokstavligt pissar bort det för någon psykotiskt boomer indoktrinerats på Vilse i pannkakan. Svearike är enkelt att ändra på men en sak håller oss tillbaka och så länge inte svensken fattar detta kommer alldrig någonting förbättras i landet.
Svensken har blivit uppfostrad att vara tollerant, men vägen till frälsning är genom nolltollerans. För att vara mjuk måste man kunna vara hård. Tollerans visar man sitt barn eller sin elev, inte när någon betydelselös lågbegåvad föraktfull invällarkvinna hävdar att hon är svensk och minsann bidrar och svär och apar sig bara för vänster och höger. Vem bryr sig om vad hon säger? Med det gör skandinaven, för så har man fått sig pådyvlat sedan barndomen.
Nolltollerans ska råda för kriminalitet, otryghet, invällning och statens sinnesjuka vanstyre. Segregera er, bojkotta, avvisa och bilda starka samfund så ni kan förskansa er för era barns skull. Om ni vill att barnen ska hälsa på nånn gång och dyka upp på ålderdomshemmet när ni är gamla och gaggiga så måste ni lära er att ha nolltollerans, visa lite aktning för era barn och inte förråda ert egna kött och blod.