2026-06-29, 18:09
Medlem
MumsarMazarins avatar
Man ska handla från svenskar och företag som drivs av svenskar precis som många invandrare bara handlar av andra invandrare. Jag bojkottar den lokala kiosken sedan invandrare tog över den och som dessutom nyligen fick razzia av polisen.

Ica och Willys blir svårt att bojkotta men undvik att handla från invandrarägda kiosker och dylikt.
Citera
2026-06-29, 18:10
Medlem
ReklamApaNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter
Du tycker alltså på fullt allvar att det är bättre att invandrare lever på bidrag än att de jobbar och gör rätt för sig?
Dina unga svenska systrar och bröder får det allt svårare pga dessa invandrare som borde hålla sig i Mellanöstern och Afrika. Skäms med din jävla vänster attityd!
Citera
2026-06-29, 18:13
Medlem
MumsarMazarins avatar
Jag har faktiskt bojkottat McDonalds ganska länge nu eftersom det bara jobbar invandrare där och jag tycker inte att jag som kund blir behandlad bra. Det är alltför dålig service och det låter som att man är till besvär när man beställer.
Citera
2026-06-29, 18:28
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Det är dags att vi bojkottar Ica, Coop och Willys-butiker där handlaren anställer blattar även om det bara rör sig om sommarjobbare.

Idag var jag på mitt lokala Ica en babbe sitter i kassan, tack och hej vi ses i höst.

Ni tror på riktigt Jimmie kommer hjälpa er?

Det är dags att ta till aktion.

Hittills kör jag bojkott av ställen där personalen inte talar rimlig nivån svenska, samt slöjor.
Citera
2026-06-29, 18:32
Medlem
Blir svårt på apoteken då.
Verkar nästan vara hijabkrav för anställning hos dessa.
Citera
2026-06-29, 18:35
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:

SD kommer inte att hjälpa eftersom att de kommer vilja göra Sverige till blattelandet Israels underordnade mer än vad dagens mutade politiker redan har gjort

Om du vill ta till aktion ta och motarbeta SDs krypande för nazijuden..
Citera
2026-06-29, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Men hur går det ihop med att invandrare är här för livslångt bidrag? Eller inte du som tror det, förlåt i så fall?
Citera
2026-06-29, 18:42
Medlem
FNLSs avatar
Du kommer bli hungrig
Citat:
Det är dags att vi bojkottar Ica, Coop och Willys-butiker där handlaren anställer blattar även om det bara rör sig om sommarjobbare.

Idag var jag på mitt lokala Ica en babbe sitter i kassan, tack och hej vi ses i höst.

Citera
2026-06-29, 18:45
Medlem
GiveMeHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro

Får känslan att dom alltid firar påsk på apoteken.
Citera
2026-06-29, 18:57
Medlem
Citat:

Citat:
Åka hem istället är mitt förslag.

Det är nog ett förslag som inte kommer bli verklighet i brådrasket. Under tiden föredrar du gladerligen att betala extra skatt för att de skall kunna pela navelludd?

Frågan är bara vad du skall göra när du börjar bli hungrig? Gå ut i skogen och se om du hittar mat? För du kan ju knappast gå till Coop eller Willys och handla, och jag antar att Ahmeds närlivs heller inte är ett alternativ för dig.

Själv föredrar jag att de försörjer sig själv och föredrar att gå och handla mat och annat jag behöver istället för att anamma sådana fåniga påfund som du kommer med.
Citera
2026-06-29, 19:02
Medlem
Citat:

Sluta använd internet också. Det företag vars nättjänst du använder har 100% säkert "blattar" anställda.
Citera
2026-06-29, 19:47
Medlem
Du verkar överskatta effekten av en konsumentbojkott.

Du kan bojkotta vilken affär du vill, men din dotter eller syster blir just nu ändå poundad av en svarting.

Din “aktion” är därför mest en symbolhandling med försumbar faktisk påverkan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in