2026-06-30, 13:12
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Jag är inte färgblind men jag önskar jag vore.
Ni rasister är bara medelålderns män med bygg jobb och har en frisk kropp.
När ni tränar eller jobbar sätts er kropp igång och ni blir så arga på dom som latar sig. Kort sagt lata dig du med ligg i soffan sjukskriv dig gå på a-kassa och ta det lugnt det inte bra för era hjärtan att bli förbannad överallt. Ni väljer ju faktiskt själva att slita. Innan ni blir nya laser manen.
Citera
2026-06-30, 13:19
Medlem
Hur ska rasister ha det egentligen?. Det är
åt helvete då de inte jobbar, och när de jobbar är det också det.
Svenskar vill tydligen inte ha jobb som inte är status, många har blivit en slags överklass
Citera
2026-06-30, 13:26
Medlem
990099s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter
Du tycker alltså på fullt allvar att det är bättre att invandrare lever på bidrag än att de jobbar och gör rätt för sig?

Jag tycker på fullt allvar att det inte spelar någon roll är du en invandrad muslim från avvikande våldtäkts och pedofil kulturer eller svartast Afrika med ett snitt IQ på 40 eller smuts indier så har du inget i Europa att göra.
Citera
2026-06-30, 16:58
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turkmostafa
Flytta då jävla idiot eller ta p piller för ditt pms så du inte får svarta ungar.

Ha ha! Du måste vara ett betalt mp-troll. Eller så är du idiot...
Citera
2026-06-30, 17:06
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Det finns svarta och muslimer i svenska Poliskåren. Du lär träffa dom någon dag.

Det finns betydligt fler av dem bland internerna på våra fängelser. Undrar varför.
Citera
2026-06-30, 18:21
Avstängd
mlon.eusks avatar
Citat:
Det ser ut så på alla snab kedjor innan och efter kommer alltid se ut så spelar ingen roll om chefen är grön lilla eller blå du blir vad du äter.

Citat:
Kaoset fungerar
Nej ditt blattekaos fungerar inte.

Åk hem till din bananrepublik så slipper vi snusk, sär skrivningar och kaosblattar överallt.
Citera
2026-06-30, 18:29
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mlon.eusk
Nej ditt blattekaos fungerar inte.

Åk hem till din bananrepublik så slipper vi snusk, sär skrivningar och kaosblattar överallt.
Jo kaoset fungerar i deras länder ni ser det inte bara ut och res.
Citera
2026-06-30, 18:30
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludexSum
Det finns betydligt fler av dem bland internerna på våra fängelser. Undrar varför.
För dom blir trakasserad av svenska folket som är rasistiska
Citera
2026-06-30, 18:32
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Ha ha! Du måste vara ett betalt mp-troll. Eller så är du idiot...
Blir du också med barn med svarta eller har du svårt att få till det med tjejer.
Citera
2026-06-30, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigaPolisen
Ica, Coop, etc får ersättning om de anställer en neger…därav har de dessa i kassan eller som plockhjälp då de är lägre arbetsgivaravgifter..ungefär samma som Samhall..varför tror du ICA och andra köper in deras tjänster..just för att det är billig arbetskraft med låga löner samt att de får ersättning från svenska staten..
Konstigt att man aldrig ser någon svart i kassan om ICA får ersättning för att anställa. Knappast någon som ser typiskt utländsk ut ens. Kvinnor med muslimsk schalett ser jag på vårdcentralen och apoteket, aldrig ICA hittills
Citera
2026-06-30, 18:40
Medlem
Driver ingen ICA, men känner många handlare i storstäder och har jobbat inom ICA ett tag i ledande roller. Anledningen till varför ICA-handlare väljer att anställa invandrare är framför allt att de nästan alltid tar lediga pass. Att få ihop ett sommarschema med en trupp svenska ungdomar är väldigt jobbigt, medan invandrare gärna jobbar veckor i sträck. Detta är såklart vad jag har upplevt och stämmer förmodligen inte överallt. Svenska ungdomar vill inte jobba fredag kväll eftersom de ska festa, medan en invandrargrabb gärna jobbar både morgon och kväll. Pratar framför allt om andra generationens invandrare inte nyanlända.

Vet inte hur det ser ut hos Axfood och dylikt. Men trenden hos de handlare jag pratat med och observerat är att fler och fler invandrare anställs än nånsin tidigare.
Senast redigerad av Fjollan33 2026-06-30 kl. 18:42.
Citera
2026-06-30, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Hur ska rasister ha det egentligen?. Det är
åt helvete då de inte jobbar, och när de jobbar är det också det.
Svenskar vill tydligen inte ha jobb som inte är status, många har blivit en slags överklass

De ska verken jobba eller inte jobba i Sverige. De ska hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in