2026-06-30, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Mannen kom i kvinnans vagina och sprutade in cirka 150 miljoner spermier i henne, utan hennes samtycke . Detta är= våldtäkt.

Hon samtyckte nämligen inte till den delen av samlaget. Hon samtyckte inte till att han "kom" i hennes vagina och invaderade hennes vagina med cirka 150 miljoner spermier.

Samlaget blir inte annorlunda om en kvinna ljuger om p-piller. kvinnor kan inte invadera mäns penisar med miljontals ägg. kvinnor kan inte göra män gravida.
Du är störd som vanligt det blir precis samma effekt med samma antal spermier ditt mongo
Citera
2026-06-30, 16:22
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaettMjoelk
Igen:

I de fallen när vårdnaden kommer upp i rätten rör det sig om män som är olämpliga som pappor. Det är ca 5000-6000 fall varje år som prövas i rätten där kvinnor i 80% av fallen får vårdnaden. Det finns ca 1,2 miljoner småbarnshushåll i sverige; det betyder att denna andel där vårdnaden prövas i rätten utger 0,46% av den totala siffran. Tycker du själv att du fick till någon slags poäng där?

Om det visar på något är det snarare att vissa män borde steppa upp som pappor eftersom de förlorar 80% av fall som prövas på en rättslig nivå.

Kunskap jagar dig men du är fan snabbare.

Systemfel?
Citera
2026-06-30, 16:23
Medlem
Citat:
Mannen kom i kvinnans vagina och sprutade in cirka 150 miljoner spermier i henne, utan hennes samtycke . Detta är= våldtäkt.

Hon samtyckte nämligen inte till den delen av samlaget. Hon samtyckte inte till att han "kom" i hennes vagina och invaderade hennes vagina med cirka 150 miljoner spermier.

Samlaget blir inte annorlunda om en kvinna ljuger om p-piller. kvinnor kan inte invadera mäns penisar med miljontals ägg. kvinnor kan inte göra män gravida.
hon sa kom i mig, sedan gjorde hon som alla dina lärljungar och satte dit han falskt för våldtäkt.

det är så uppenbart det finns inga män som kommer i kvinnor emot deras vilja,

män gör inte sånt förutom mena folk då som du röstat hit och de får du själv ta ansvar för vad de gör
Citera
2026-06-30, 16:28
Medlem
LaettMjoelks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Systemfel?

Var inte jag satt på IGNORE av dig?

Hahaaha jaaa visst, det är ett GIGANTISKT systemfel för alla vet ju att alla män i hela samhället är helt fantastiska och närvarande pappor! Totalt felfria!!
Citera
2026-06-30, 16:30
Avstängd
Citat:

Hahaaha jaaa visst, det är ett GIGANTISKT systemfel för alla vet ju att alla män i hela samhället är helt fantastiska och närvarande pappor! Totalt felfria!!

Din IGNORE är tillfälligt pausad...

Detsamma med mammor, men de tilldöms vårdnaden mycket oftare och detta tyder på ett systematiskt diskriminerande av domstolarna...
Citera
2026-06-30, 16:59
Medlem
LaettMjoelks avatar
Citat:
Din IGNORE är tillfälligt pausad...

Detsamma med mammor, men de tilldöms vårdnaden mycket oftare och detta tyder på ett systematiskt diskriminerande av domstolarna...

Du blev totalt ägd och istället för att erkänna det börjar du byta ämne i din egna tråd

Aaaaah visst, dra den om Rödluvan med. Hur många barn har du själv förresten?
Citera
2026-06-30, 17:12
Avstängd
Citat:
Du blev totalt ägd och istället för att erkänna det börjar du byta ämne i din egna tråd

Hur blev jag totalt ägd och hur bytte jag ämne? Jag svarade på dina idiotier... Klart det är ett systematiskt diskriminerande av män i domstolarna, precis som det tydligtvis finns systematisk rasism...
Citera
2026-06-30, 17:34
Medlem
Citat:

Det ör dem varför skulle de inte vara det.

Det är onda kvinnor likt tomathoran som lurat dem.

Sedan bedrar dem männen och sätter dem i fängelse en man hör inte så, kvinnor däremot likt tomathoran i tråden ägnar ju hela sin tid på försöka bedra oss här
Citera
2026-06-30, 17:35
Medlem
Citat:

ägd hahahahahaqhayaqa

här ser man direkt vilket kön du tillhör.

du har gjort bort dig sedan dag ett alla oi tråden hatar dig
Citera
2026-06-30, 18:18
Avstängd
Citat:

Om kvinnan då har en, eller flera könssjukdomar och ljuger om att hon inte har detta - killen använder ändock kondom under hela samlaget och helt korrekt, för att vara på den "säkra" sidan - mannen smittas ändå av HIV och/eller Kondylom, skall då kvinnan dömas för våldtäkt? Hon har ju invaderat mannen med miljontals, biologiska partiklar (virus) och ljugit om att hon inte har några könssjukdomar...
Citera
2026-06-30, 20:36
Medlem
LaettMjoelks avatar
Citat:
Hur blev jag totalt ägd och hur bytte jag ämne? Jag svarade på dina idiotier... Klart det är ett systematiskt diskriminerande av män i domstolarna, precis som det tydligtvis finns systematisk rasism...

Bara det faktum att du inte fixade att ha en diskussion säger en del. Vissa är helt enkelt för dumma för att förstå när de är förlorare.

Oj, vilken överraskning att du med den största offerkoftan i världen också är heeeelt övertygad om att män diskrimineras i domstolar när det gäller vårdnaden om barn! Detta trots att du har varken erfarenhet eller fakta kring ämnet. Du svarade inte heller på hur många barn du har, men vi alla vet att det är noll, veeeem hade kunnat ana hahahha. Ja, vi har fattat - du tycker kvinnor är jättedumma buuuhuuu fortsätt nu med din fiktiva incel-tråd så du kan hata kvinnor lite till för saker som inte ens hänt
Senast redigerad av LaettMjoelk 2026-06-30 kl. 20:46.
Citera
2026-06-30, 20:42
Medlem
Citat:
Igen:

I de fallen när vårdnaden kommer upp i rätten rör det sig om män som är olämpliga som pappor. Det är ca 5000-6000 fall varje år som prövas i rätten där kvinnor i 80% av fallen får vårdnaden. Det finns ca 1,2 miljoner småbarnshushåll i sverige; det betyder att denna andel där vårdnaden prövas i rätten utger 0,46% av den totala siffran. Tycker du själv att du fick till någon slags poäng där?

Om det visar på något är det snarare att vissa män borde steppa upp som pappor eftersom de förlorar 80% av fall som prövas på en rättslig nivå.

Kunskap jagar dig men du är fan snabbare.
tvärtom det är mammor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in