2026-06-30, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Varför är han så jävla tjock? Han är runt 20% bodyfat. Han väger enligt utsago 78kg. Han behöver droppa MINST 10-15kg för att bli rippad.

3g testo för att gå runt 63-65kg rippad ha ha ha!!

Herregud så mongo han är.

VARFÖR ÄR HANS MAGE SÅ STOR? HAN KÖR FÖR FAN HGH, 3g ROIDER, RETRA, ÄNDÅ ÄR HAN FET SOM FAN?

HERREGUD

Hahaha ja man tappar det helt av att följa honom. Men varför e det så jävla underhållande?! Hahaha! Är det för att han är så jävla obegriplig att förstå sig på??
Denna tråden har blivit va hans kommentarsfält en gång var. Ball som fan att läsa o man får sig många goda skratt. Således har ju Benjoo blivit en meme, lolcow, humorkanal. Vad än man vill kalla det. Men killen e fan underhållande asså! Hahahaha
Citera
2026-06-30, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiuxFenix
Hahaha ja man tappar det helt av att följa honom. Men varför e det så jävla underhållande?! Hahaha! Är det för att han är så jävla obegriplig att förstå sig på??
Denna tråden har blivit va hans kommentarsfält en gång var. Ball som fan att läsa o man får sig många goda skratt. Således har ju Benjoo blivit en meme, lolcow, humorkanal. Vad än man vill kalla det. Men killen e fan underhållande asså! Hahahaha

Killen lever i sin egna lilla värld.

Folk är "rädda för honom", då han är farlig, var en slagskämpe i skolan och tränat brottning.
Top 2% IQ i världen.
Framgångsrik influencer, "living my dream".
"folk stoppar mig på gatan och vill ha autograf i Sverige"
"Jag har en viss aura som gör att folk lägger märke till mig direkt, särskilt kvinnor"

Fy i helvete sån mega sopa alltså.

Killen är KORT som fan
LITEN
TJOCK
SVAG
LÅG IQ
OUTBILDAD
BOLA TORSK
WEED TORSK
WHITE TRASH LOL COW

Han är ALLT man inte vill vara, ALLT.
Citera
2026-06-30, 11:34
Medlem
Vad hände med ”Eric” tog han avstånd från benjoo eller någon som vet?
Citera
2026-06-30, 12:33
Medlem
Citat:
Killen lever i sin egna lilla värld.

Folk är "rädda för honom", då han är farlig, var en slagskämpe i skolan och tränat brottning.
Top 2% IQ i världen.
Framgångsrik influencer, "living my dream".
"folk stoppar mig på gatan och vill ha autograf i Sverige"
"Jag har en viss aura som gör att folk lägger märke till mig direkt, särskilt kvinnor"

Fy i helvete sån mega sopa alltså.

Killen är KORT som fan
LITEN
TJOCK
SVAG
LÅG IQ
OUTBILDAD
BOLA TORSK
WEED TORSK
WHITE TRASH LOL COW

Han är ALLT man inte vill vara, ALLT.

Hahaha håller med! Men killen e fan sjukt underhållande! Ena videon pratar han om hur mentalt stark han är, går sin Rich Piana Walk på horgatorna i Bangkok o leker high value för att hororna drar i honom
Sen nästa video sitter han o gråter o hulkar fram att han bara vill ha en flickvän.
Hans 30 days to Abs. Va det efter 12 dagar han råkade få i sig spice och ett par kilo lösgodis? Hahaha hur kan man inte älska hans content?!
Sen sitter han med bubble gut:ens mamma o hävdar att han faktiskt lyckades få abs, men ingen ville se dom Hahaha
Citera
2026-06-30, 12:35
Medlem
Citat:
Hahaha håller med! Men killen e fan sjukt underhållande! Ena videon pratar han om hur mentalt stark han är, går sin Rich Piana Walk på horgatorna i Bangkok o leker high value för att hororna drar i honom
Sen nästa video sitter han o gråter o hulkar fram att han bara vill ha en flickvän.
Hans 30 days to Abs. Va det efter 12 dagar han råkade få i sig spice och ett par kilo lösgodis? Hahaha hur kan man inte älska hans content?!
Sen sitter han med bubble gut:ens mamma o hävdar att han faktiskt lyckades få abs, men ingen ville se dom Hahaha

Mentalt stark som bryter ihop 3 ggr i månaden.

När jag såg han gå och "slita sig ifrån" hororna facepalmade jag så hårt. Killen ville väl framställa det som att "alla tjejer vill ha mig men ingen får mig". För fan dude det är DERAS JOBB att försöka få in dig. Spela med och flirta lite, du behöver inte knulla eller gå med på något men du kan åtminstone le och spela med lite, inte slita dig loss som du är nån jävla low IQ bulldog.

Han är så sjukt patetisk alltså, OTROLIGT underhållande dock.
Citera
2026-06-30, 12:45
Medlem
Citat:

När jag såg han gå och "slita sig ifrån" hororna facepalmade jag så hårt. Killen ville väl framställa det som att "alla tjejer vill ha mig men ingen får mig". För fan dude det är DERAS JOBB att försöka få in dig. Spela med och flirta lite, du behöver inte knulla eller gå med på något men du kan åtminstone le och spela med lite, inte slita dig loss som du är nån jävla low IQ bulldog.

Hahahah ja det har funnits många såna där ögonblick där man kiknar av skratt åt Benjoo.
Jag o sonen har ett par vi brukar spela upp i repris o skratta till vi gråter. En av favoriterna är när han poserar på en bodybuilding tävling. Han hade medvetet inte valt någon poserings-musik för att han ville ”go with the flow”. När han kommer in på scen så sätter han handen till örat för att signalera till alla att inte vet vilken musik det är på förhand. Sen när han poserar e han HELT vilse! ..han håller på att trilla vid varenda pose han skall sätta
Sonen e sjukt bra på att imitera hans hemska posering ..speciellt när han flaxar sådär bögit med armarna o tar sig på huvudet. Min favorit är hans ryggposering, när han tiltar bak hela överkroppen så det ser ut som han rygg är ca 2 decimeter lång
Citera
2026-06-30, 14:30
Medlem
Citat:
Kan va Sveriges största lolcow just nu? Kommer ni på nån värre? Pontus Rasmusson har väl lagt ner eller?

Han och Damon Houdini delar på första platsen.
Citera
2026-06-30, 15:37
Medlem
Citat:

De var jävligt kul i samma video precis i slutet när han spelade in en liten filmsnutt från hotellrummet där han förklarar hur han ”dosent fuck like a white man”

Och sen så säger han oh man i cant keep this in the video, så behåller han det endå bara för att skryta att han knullade en prostituerad från horgatan i Bangkok, sen typ 1 dag senare så lägger han upp en Tik Tok video på henne för att han vill visa upp för oss tittare vem han haft samlag med 🤣

Samt när han berättade för oss tittare hur liten kuk han har, men hur nice det är att han är en av dom ”stora grabbarna” i Bangkok, både med dicken och längden, men sen så började han förneka att han hade liten kuk fast det finns på video när han själv säger det 😂
Citera
2026-06-30, 15:38
Medlem
Faltas avatar
Som alla skriver så är det underhållande att titta på Benjoo och hans videos Men han lever i en fantasivärld. Men jag tycker faktiskt synd om Zebbe vet ifan varför. Fast det är underhållande med Benjoo ,något är knas när man trycker steroider och inte har bättre resultat..
Citera
2026-06-30, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
De var jävligt kul i samma video precis i slutet när han spelade in en liten filmsnutt från hotellrummet där han förklarar hur han ”dosent fuck like a white man”

Och sen så säger han oh man i cant keep this in the video, så behåller han det endå bara för att skryta att han knullade en prostituerad från horgatan i Bangkok, sen typ 1 dag senare så lägger han upp en Tik Tok video på henne för att han vill visa upp för oss tittare vem han haft samlag med 🤣

Samt när han berättade för oss tittare hur liten kuk han har, men hur nice det är att han är en av dom ”stora grabbarna” i Bangkok, både med dicken och längden, men sen så började han förneka att han hade liten kuk fast det finns på video när han själv säger det 😂

Killen vill alltid försöka vinkla det till att han är den ultimata alfan.

"You dont fuck like other white men" - Han försöker hävda att hon påstår vanliga vita killar knullar dåligt medan benjo - testo kungen - knullar som en gud.

Sanningen är den att Benjoo har mycket mindre kuk än de flesta vita män. Inte bara det men hans TREN-missbruk har med största sannolikhet totalt förstört hans sexdrift så han nu knappt kan få upp kuken. Det är därför han inte verkar bry sig att ragga brudar alls även fast man är en GUD i asiatiska länder som ung och vit.

ALLT HAN GÖR OCH SÄGER, är ett försök att utmåla sig till manlig, macho, stark, alfa. En besatthet. I själva verket vet han mycket väl att han är mindre än de flesta. Svagare än de flesta och mindre kuk än de flesta.
Citera
2026-06-30, 16:24
Medlem
Fyfan, har bara tittat typ 5 minuter in i senaste videon och det är redan så jävla äckligt hur han behandlar Zeb

Går o köper en glass med 3 kulor för 50kr till sig själv, och så frågar han kassörskan, "How much does the water cost here?" så säger hon att det kostar 45k Dong, vilket är ca 17kr, då säger Benjoo, "oh my friend cant afford that, whats the cheapest thing you have on the menu?" så slutar det med att Zeb får köpa en kaffe för fickpengarna han fått av Benjoo

Så du kan försörja dig själv, en kvinna och familj, men du kan inte köpa en vatten till din vän för 17kr? Benjoo är så jävla snål och dum i huvudet att det är helt sjukt. Rena rama förnedringsritualen för Zeb att stå som Benjoos Sugar Baby i kiosken medans Benjoo förklarar att han inte har råd att betala för en vatten
Citera
2026-06-30, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Som alla skriver så är det underhållande att titta på Benjoo och hans videos Men han lever i en fantasivärld. Men jag tycker faktiskt synd om Zebbe vet ifan varför. Fast det är underhållande med Benjoo ,något är knas när man trycker steroider och inte har bättre resultat..

Zeb verkar ju de facto vara rätt normal och schysst. Oavsett punderiet å skiten han pysslat med så verkar han vara en hygglig kille.

Benjoo å andra sidan.. extremt hävdelsebehov, osäker liten pygme som har de värsta resultat jag någonsin sett på steroider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in