2026-06-30, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha sjukt att du inte kunde ladda upp den först!

Tragiskt iaf. Och han har ju garanterat slaktat all sin egna produktion nu av allt möjligt så han kan inte sluta sådär bara antagligen? Men han kan ju inte heller fortsätta.

Hans egna testo produktion måste vara totalt avstängd, tror aldrig han kan få tillbaka den nu, så det får bli att spruta in nålar i skinkan nu for life

Skulle inte förvåna mig om han försöker pusha sina gram ännu högre än tidigare, men någon gång så säger ju kroppen stopp

Han lär ju se ganska rolig ut när han får kliva av allt, musklerna kommer försvinna men kaggen består pga organ växt
Citera
2026-06-30, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Hans egna testo produktion måste vara totalt avstängd, tror aldrig han kan få tillbaka den nu, så det får bli att spruta in nålar i skinkan nu for life

Skulle inte förvåna mig om han försöker pusha sina gram ännu högre än tidigare, men någon gång så säger ju kroppen stopp

Han lär ju se ganska rolig ut när han får kliva av allt, musklerna kommer försvinna men kaggen består pga organ växt

Planen för Benjoo är nog att trycka steroider tills det blir komplikationer, vilket det till slut kommer att bli med tanke på hans M.r Olympia doser.

Sedan kommer han söka sig till vården i Sverige för att få TRT utskrivet resten av hans liv.
Citera
2026-06-30, 05:25
Medlem
Kan detta vara något för Benjoo?

"Many Italian women use extra virgin olive oil (often referred to as EVOO) on their pregnant bellies. Passed down through generations as part of the broader Mediterranean tradition to keep the expanding skin deeply moisturized and to help prevent or minimize the stretch marks."
Citera
2026-06-30, 07:39
Medlem
Citat:

Han kliver aldrig av. Hela hans identitet är bola, han har ingen personlighet ingenting utan det! Tittar man och lyssnar på honom, är det bara bola och testo man tänker. Han saknar precis allt det vi vanliga människor besitter! Det slutar med att hjärtat stannar
Senast redigerad av Vemvadet 2026-06-30 kl. 07:42.
Citera
2026-06-30, 07:42
Medlem
Citat:
Här är en kurva på benjoos kagge, så man ser exakt hur mycket den sticker ut

Mycket informativt: https://imgur.com/a/kaggish-kurvan-sSNfq9d
Ja kaggen är större än brösten!
Citera
2026-06-30, 08:42
Medlem
Enorm kagge och extremt tighta kläder, ingen bra combo. Men Benjamin har ju 10 års erfarenhet av ”kroppsbyggning” och nu även looksmaxxing, så han vet ju bäst såklart.

Also, i början av senastes videon när benjoo och Zeb står vid poolen. Tror ni han bad Zeb stå lite längre bak så Benjoo inte ser så kort ut?
Senast redigerad av BiggestTraps 2026-06-30 kl. 09:00.
Citera
2026-06-30, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps
Enorm kagge och extremt tighta kläder, ingen bra combo. Men Benjamin har ju 10 års erfarenhet av ”kroppsbyggning” och nu även looksmaxxing, så han vet ju bäst såklart.

Also, i början av senastes videon när benjoo och Zeb står vid Poolen. Tror ni han bad Zeb stå lite längre bak så Benjoo inte ser så kort ut?
Ja det var nog uppgjort 🤣
Kul att alla tjejer säger åt honom att han ska ha mer baggy kläder, men han tar inte åt sig! Och vem fan har skjortan instoppad?! Den tighta t shirten är hans ess i rock ärmen för att framhäva bröst, men han tänker inte på hur mkt han framhäver magen med den t shirten! 3 dollar shirt till skräddaren, dog av garv 🤣🤣
Citera
2026-06-30, 09:54
Medlem
Kanske dags för Benjoo att börja träna igen.
Jag menar vad har det blivit för kanal egentligen?

Pundare som springer efter tjejer i Vietnam.
Citera
2026-06-30, 10:29
Medlem
Benjoo, killen som sitter med en nästintill död polare (Ali) på sjukan. Och ändå måste ha på fish-eye lens och out-angla honom.
Man finner inga ord för att beskriva det här mongot asså
Citera
2026-06-30, 10:35
Medlem
Kan va Sveriges största lolcow just nu? Kommer ni på nån värre? Pontus Rasmusson har väl lagt ner eller?
Citera
2026-06-30, 10:35
Medlem
Varför är han så jävla tjock? Han är runt 20% bodyfat. Han väger enligt utsago 78kg. Han behöver droppa MINST 10-15kg för att bli rippad.

3g testo för att gå runt 63-65kg rippad ha ha ha!!

Herregud så mongo han är.

VARFÖR ÄR HANS MAGE SÅ STOR? HAN KÖR FÖR FAN HGH, 3g ROIDER, RETRA, ÄNDÅ ÄR HAN FET SOM FAN?

HERREGUD
Citera
2026-06-30, 10:45
Medlem
Jag är uppriktigt sagt bekymrad för Benjos framtida kvinna.

Seriöst.

Tänk er han skaffar sig nån vietnames.

Nu ska han alltså försörja sig själv, henne. Samt eventuell avkomma.

Med hans jävla vrickade syn, sina impulsiva tokigheter, sitt steroid missbruk, sitt rökande.

Herregud vilken ostabil jävla partner och farsa alltså. Som kvinna skulle jag ALDRIG kunna känna mig trygg med en sån stor nolla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in