Citat:
Det är snarare du, Dr Tinnitus, som gång på gång kommer med svepande anklagelser utan att ens försöka referera till konkreta exempel som stöd.
Du kör som vanligt med din extremt barnsliga och oseriösa diskussionsteknik, där du konstant ignorerar att du fått alla de fakta du efterfrågar serverat på silverfat gång på gång på gång, och ändå blir din respons att du inte fått, inte sett, och”länka gärna”….
Du har deltagit i flera år i just denna tråd, och en massa andra trådar om 9/11, och du kör samma visa i alla. Ren idioti och diskussionssabotage från din sida, och det finns en knapp för det…
Du har deltagit i flera år i just denna tråd, och en massa andra trådar om 9/11, och du kör samma visa i alla. Ren idioti och diskussionssabotage från din sida, och det finns en knapp för det…
Varför?
Citat:
Då länkar du till precis det/de inlägg som du menar har sagda länkar.
Här har du (och ni andra) en länk som visar alla onoponos inlägg i tråden. Där vi kan se vad han själv citerat av andra och vilka länkar vi andra serverat i tråden. Onopono var med även vid denna tid förra året och vid den tiden länkades av bl a mig autentiska bilder på kadaver i flygplanssäten funna inne i Pentagon.
Citat:
Hur vet du att DNAt är från de döda kropparna i Pentagon?
Vilka sen identifierats med DNA,
Citat:
Har ingenting med saken att göra, nej.
liksom av Pentagon anställdas kvarlevor inne i Pentagon.
Citat:
Igen, jag vet mycket väl att det har länkats till bilder av döda kroppar i flygplanssäten, men jag väntar fortfarande på bevisen att kropparna var identiska med de passagerare som finns listade i AA Flight 77.
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=342764&threadid=3622 300
Du är en manisk lögnare onopono….
Du är en manisk lögnare onopono….
Hade du några sådana bevis? Och nej, DNA är helt värdelöst om du inte kan bevisa att proverna är tagna från de kroppar som fanns i flygplanssäten inne i Pentagon, 9/11.
Till er andra.
Frågan är om 9/11 var en false flag och här specifikt om det verkligen var Flight 77 som kraschade in i Pentagon. Jag menar att det i så fall fortfarande inte är bevisat, där bevisen är av ett slag som skulle accepteras i en rättslig prövning.
Därav mina återkommande uppmaningar till diverse försvarare av den officiella 'sanningen' att specifikt länka till sådana bevis, givet de likaledes återkommande försäkringarna om att sådana bevis har presenterats X antal gånger i tråden.
Så.