2026-06-29, 16:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Tja, ett flygbolag som rappporterar ett saknat plan.
Och som givetvis kan ha 'försvunnit' på andra sätt än att ha kraschat in i Pentagon, 9/11, helt riktigt.

Citat:
Människor som stod på passagerarlistan och numer är döda.
Hur vet du det och hur vet du i så fall att de dog som resultat att deras plan kraschade in iPentagon?

Citat:
Rester av planet.
Vilka rester och var hittar vi dem?

Citat:
DNA.
Se ovan.

Citat:
Och nu kommer du att säga "hur vet du det" .
Självklart, ja? Jag efterfrågar dina bevis för att American Airlines Flight 77 kraschade in i Pentagon 9/11 och då vill jag givetvis och se dina bevis för det och inget annat.

Får jag inte det det, menar du?
Senast redigerad av onopono 2026-06-29 kl. 16:54.
Citera
2026-06-29, 16:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Dessutom är det fakta som han fått serverat massvis med gånger i olika trådar om 9/11 sen många år, men med aktiv kronisk selektiv minnesförlust så….
Och då har du som vanligt inga konkreta exempel på det du vill göra gällande?!
Citera
2026-06-29, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Och som givetvis kan ha 'försvunnit' på andra sätt än att ha kraschat in i Pentagon, 9/11, helt riktigt.

Hur vet du det och hur vet du i så fall att de dog som resultat att deras plan kraschade in iPentagon?

Vilka rester och var hittar vi dem?

Se ovan.

Självklart, ja? Jag efterfrågar dina bevis för att American Airlines Flight 77 kraschade in i Pentagon 9/11 och då vill jag givetvis och se dina bevis för det och inget annat.

Får jag inte det det, menar du?

"Och som givetvis kan ha förvunnit på andra sätt än att ha kraschat in i Pentagon"

Ok. Har du något förslag? Annars verkar ju Pentagon som ett bra och troligt alternativ. Det kanske finns rapporter om att det står ett plan parkerat i skogen någonstans?

"Hur vet du det och i så fall att de dog som resultat att deras plan kraschade in i Pentagon?"

Samma här. Det troliga alternativet nät ett plan kraschat in i Pentagon. Och anhöriga sörjer. Du kanske har något annat?

"Vilka rester och var hittar vi dem?"

Dokumenterat och länkat i tråden.

Två frågor som är seriöst ställda:

1. Hur vet du att CIA existerar?
2. Hur vet du att äpplena du köper i affären i själva verket inte är modifierade morötter?

Du kommer att skoja bort alternativt hänvisa till off-topic men jag är genuint nyfiken på hur du tänker kring detta.
Citera
2026-06-29, 20:42
Avstängd
Citat:
"Och som givetvis kan ha förvunnit på andra sätt än att ha kraschat in i Pentagon"

Ok. Har du något förslag? Annars verkar ju Pentagon som ett bra och troligt alternativ. Det kanske finns rapporter om att det står ett plan parkerat i skogen någonstans?
Ptja, det kan ha landats på någon avskild flygplats någonstans och därpå hanterats.

Citat:
"Hur vet du det och i så fall att de dog som resultat att deras plan kraschade in i Pentagon?"

Samma här. Det troliga alternativet nät ett plan kraschat in i Pentagon.
Du utgår således ifrån att planet kraschade in i Pentagon som ditt bevis för att planet kraschade in i Pentagon?

Citat:
Och anhöriga sörjer.Du kanske har något annat?
Igen, om passagerarna är döda så kan de har dött av annan orsak än en krasch in i Pentagon.

Citat:
"Vilka rester och var hittar vi dem?"

Dokumenterat och länkat i tråden.
Var då? Länka gärna.

Citat:
Två frågor som är seriöst ställda:

1. Hur vet du att CIA existerar?

2. Hur vet du att äpplena du köper i affären i själva verket inte är modifierade morötter?
Nej, de är ingalunda seriöst ställda.

Försök igen.

Citat:
Du kommer att skoja bort alternativt hänvisa till off-topic men jag är genuint nyfiken på hur du tänker kring detta.
Jag tänker att vi (allmänheten världen över) fortfarande inte har fått några tillförlitliga bevis för att AA Flight 77 kraschade in i Pentagon 9/11. Att det i sig är bevis för att allt inte är som det ska.

Och med bevis menar jag bevis som är acceptabla i en rättslig prövning (i.e. court of law).
Citera
2026-06-29, 21:41
Medlem
Citat:
Ptja, det kan ha landats på någon avskild flygplats någonstans och därpå hanterats.

Du utgår således ifrån att planet kraschade in i Pentagon som ditt bevis för att planet kraschade in i Pentagon?

Igen, om passagerarna är döda så kan de har dött av annan orsak än en krasch in i Pentagon.

Var då? Länka gärna.

Nej, de är ingalunda seriöst ställda.

Försök igen.

Jag tänker att vi (allmänheten världen över) fortfarande inte har fått några tillförlitliga bevis för att AA Flight 77 kraschade in i Pentagon 9/11. Att det i sig är bevis för att allt inte är som det ska.

Och med bevis menar jag bevis som är acceptabla i en rättslig prövning (i.e. court of law).

"Det kan ha landats på en avskild flygplats och därpå hanterats"

Ok. Finns det något som pekar åt det hållet? Vad hände i så fall med passagerarna?

"De kan ha dött av annan orsak än en krasch in i Pentagon"

Har du några förslag?

"Var då? Länka gärna"

I tråden finns det bilder på vraket. Och kroppar som är illa tilltygade.
Citera
2026-06-29, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
Jag antar World Trade Center var relativt synlig på långt håll. Den var antagligen enklare för kaparna att träffa byggnaderna. Det jag inte fattar hur kaparna kunde hitta Pentagon på marken. Var dessa bara otroligt skickliga eller bara ren tur? Varför drabbades inte kaparna av desorientering?

Mer intressant är väl hur Pentagon kunde missa kaparna?
Citera
2026-06-30, 01:24
Avstängd
Citat:
"Det kan ha landats på en avskild flygplats och därpå hanterats"

Ok. Finns det något som pekar åt det hållet?
Det räcker med att det var fullt möjligt.

Citat:
Vad hände i så fall med passagerarna?
Mördade efter landning? Vissa var kanske delaktiga och gavs nya identiteter?

Citat:
"De kan ha dött av annan orsak än en krasch in i Pentagon"

Har du några förslag?
Skjutna. Gasade. Gift. Whatever...

Citat:
"Var då? Länka gärna"

I tråden finns det bilder på vraket.
Igen, var i tråden?

Länka gärna.

Citat:
Och kroppar som är illa tilltygade.
Igen, var i tråden?

Länka gärna.
Citera
2026-06-30, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
Jag antar World Trade Center var relativt synlig på långt håll. Den var antagligen enklare för kaparna att träffa byggnaderna. Det jag inte fattar hur kaparna kunde hitta Pentagon på marken. Var dessa bara otroligt skickliga eller bara ren tur? Varför drabbades inte kaparna av desorientering?

Gammalt inlägg denna trådstart, men för att svara på det så jo ja, kaparna höll ju på att missa Pentagon, och var därför tvungna att göra en stor sväng runt för att komma i rätt läge för ett försök att krascha inni byggnaden. Det håll alltså på att gå åt pipan, på flera sätt

Citat:
Ursprungligen postat av xowodim
Mer intressant är väl hur Pentagon kunde missa kaparna?

Fast det gjorde man ju inte helt och fullt.
Ja inte om du menar Pentagon som administrativ enhet, och inte själva byggnaden i sig?

Man hade ju fått en hel del indikationer på att nåt var i görningarna, fångat upp diverse hot etc, men då det inte är direkt ovanligt med indikationer på potentiella hot så drunknade det i massan så att säga, och man visste ju inte exakt när heller.
Citera
2026-06-30, 05:53
Medlem
Citat:

Igen, var i tråden?

Länka gärna.

Igen, var i tråden?

Länka gärna.

Du kör som vanligt med din extremt barnsliga och oseriösa diskussionsteknik, där du konstant ignorerar att du fått alla de fakta du efterfrågar serverat på silverfat gång på gång på gång, och ändå blir din respons att du inte fått, inte sett, och”länka gärna”….

Du har deltagit i flera år i just denna tråd, och en massa andra trådar om 9/11, och du kör samma visa i alla. Ren idioti och diskussionssabotage från din sida, och det finns en knapp för det…

Här har du (och ni andra) en länk som visar alla onoponos inlägg i tråden. Där vi kan se vad han själv citerat av andra och vilka länkar vi andra serverat i tråden. Onopono var med även vid denna tid förra året och vid den tiden länkades av bl a mig autentiska bilder på kadaver i flygplanssäten funna inne i Pentagon. Vilka sen identifierats med DNA, liksom av Pentagon anställdas kvarlevor inne i Pentagon.

https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=342764&threadid=3622 300

Du är en manisk lögnare onopono….
Citera
2026-06-30, 07:05
Medlem
Citat:

Igen, var i tråden?

Länka gärna.

Igen, var i tråden?

Länka gärna.

"Det räcker med att det var fullt möjligt"

Jaha, det är den nivån. Någon borde kanske ha sett det?

"Skjutna. Gasade. Gift. Whatever."

Borde det inte finnas någonting som pekar på att så är fallet?

"Vissa var kanske delaktiga?"

Tja, det kanske Maradona och Muhammad Ali också var? Det räcker att det är möjligt.

Du menar väl inte allvar med det du skriver?
Citera
2026-06-30, 07:23
Medlem
Några frågor till Onopono:

1. Finns det vittnesmål på att det var ett plan som flög in i Pentagon?
2. Varför verkar flygbolaget godta förklaringen att deras saknade plan kraschade in i ovan nämnda byggnad?
3. Tror du att de namngivna kaparna var ombord på de fyra planen?
4. Är telefonsamtalen med "let`s roll" osv fejkade?

Hoppas att du vill/kan svara på dessa frågor.
Citera
2026-06-30, 08:24
Medlem
immenhusens avatar
Pentagon är stort. Dessutom hade de tränat på kommersiell flygning i USA dessförinnan, på diverse pilotskolor. De visste vad de gjorde, och var således inga dussinmänniskor bakom spakarna.

/AI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in