2025-11-28, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
Det är väl bl.a. du som har spridit den agendan här i tråden så det är bara att kolla din historik.

Då citerar du var jag skulle ha framfört det du påstår, lycka till…
Det enda du kommer att visa är att du blåljuger…

Inte konstigt att det blir så fel hela tiden med er konspirationstroendes påståenden när ni uppenbart har lässvårigheter och tolkar med röven, er sannolikt trots allt intelligentaste kroppsdel….
Senast redigerad av Dr Tinnitus 2025-11-28 kl. 13:30.
Citera
2026-04-19, 21:15
Medlem
Fråga valfri flyglärare om den ser några problem att lära en motiverad person att göra detta i en simulator. Några hundra gånger. Sen en gång i verkligheten.
Citera
2026-06-21, 19:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Onopono bör nog tänka på att följande också kräver en förklaring:

1. Ingen har sett den missil som påstås vara troligare än att ett plan kraschar in i Pentagon.
Vem påstår det?

Citat:
2. Flygbolaget har rapporterat ett saknat plan.
Och?

Citat:
Folk sörjer anhöriga.
Och?

Citat:
Hur är missilalternativet troligare?
Vem påstår det?

Citat:
Fråga Candace så kanske hon hjälper till.
Owens har mig veterligen inte undersökt 9/11 eller rapporterat något om det, nej?
Citera
2026-06-21, 19:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Powerless1
Fråga valfri flyglärare om den ser några problem att lära en motiverad person att göra detta i en simulator. Några hundra gånger. Sen en gång i verkligheten.
Då namnger du den skola i vars relevanta simulator Hanjour tränade manövern "några hundra gånger".
Citera
2026-06-21, 21:14
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Då namnger du den skola i vars relevanta simulator Hanjour tränade manövern "några hundra gånger".

Varför skulle det behövas en flygskola för att öva i flygsimulator? Men visst - här är några (fler finns) som Hani Hanjour dokumenterat övade hos:

CRM Airline Training: Basic flight instrument simulator 1996-1997
Sim Club/Sawyer School of Aviation: obegränsad access under sommaren 2000
737-simulator på PanAm Int JetTech: 2 månader 2001 (inriktning steep turns)
Citera
2026-06-26, 15:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Ett exempel är att du trots mängder av bevis inte kan erkänna att det var ett plan som kraschade in i Pentagon.
Och då har du naturligtvis exempel på sådana "bevis" som du vill dela med dig av?!
Citera
2026-06-26, 18:43
Medlem
Citat:
Och då har du naturligtvis exempel på sådana "bevis" som du vill dela med dig av?!

Ska du fortsätta med din oseriösa barnsliga taktik att gång på gång efterfråga bevis nöd du redan blivit serverad just dessa vetenskapliga bevis oräkneliga gånger redan, i en rad trådar. Bara förnekar alla bevis som inte passar din åsikt
Citera
2026-06-26, 20:42
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Då citerar du var jag skulle ha framfört det du påstår, lycka till… Det enda du kommer att visa är att du blåljuger…
Det är bara att använda sökfunktionen så hittar du din historik. Men du kommer ju ämdå blåneka att du är förvirrad eftet allt ditt grundlösa tissel tassel.
Citera
2026-06-26, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
Det är bara att använda sökfunktionen så hittar du din historik. Men du kommer ju ämdå blåneka att du är förvirrad eftet allt ditt grundlösa tissel tassel.

Det är INTE jag som ska leta bevis för att styrka vad DU påstår, fattar du inte en så enkle sak…?

Seså din oseriöse fjant, citera var jag eller någon annan på minsta sätt ens skulle ha insinuerat att Hanjour eller nån annan av kaparna som rattade, skulle ha varit ”exeptionella” piloter, eller klappa igen med dina korkade lögnaktiga påståenden.
Citera
2026-06-27, 21:04
Medlem
Citat:

Tja, ett flygbolag som rappporterar ett saknat plan. Människor som stod på passagerarlistan och numer är döda. Rester av planet. DNA. Och nu kommer du att säga "hur vet du det" .
Citera
2026-06-27, 21:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Bevisen är minst sagt överväldigande.
Men bara för att börja på den mest basic nivå som i gent Reuther någonsin kommit i närheten av att motbevisa: Ett kraschat plan, döda passagerare och arbetare i byggnaden (identifierade med dna).

Börja där. (Och nej - jag ber dig inte ifråhgasätta - jag ber dig motbevisa etablerade fakta…)
Senast redigerad av SnakePlisssken 2026-06-27 kl. 21:11.
Citera
2026-06-28, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Bevisen är minst sagt överväldigande.
Men bara för att börja på den mest basic nivå som i gent Reuther någonsin kommit i närheten av att motbevisa: Ett kraschat plan, döda passagerare och arbetare i byggnaden (identifierade med dna).

Börja där. (Och nej - jag ber dig inte ifråhgasätta - jag ber dig motbevisa etablerade fakta…)

Dessutom är det fakta som han fått serverat massvis med gånger i olika trådar om 9/11 sen många år, men med aktiv kronisk selektiv minnesförlust så….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in