Citat:
Ursprungligen postat av
modig39
Hoppas jag oxå . Vad är det för jävla domare . Varannan helg borde inte vara svårt att få igenom när han åker så långt . Åka så långt för 6 h . Överklaga A
Tiden Andreas åker är irrelevant, det har aldrig med en dom om tider för umgänge att göra, det bästa han kan göra är att planera en flytt till Stockholm.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dansandemusen
Ja det är klart han kan !
Undra vad de baserar så lite på !
Brukar ju trappas upp till varannan helg ganska fort och även på mindre bra föräldrar 🤯
Hoppas han inser att han kan få mer och tar strid för sin dotters rätt !
N har ganska många brister som mamma och rätten borde ju kanske granska henne ganska hårt !
Eller så kan hon visa att hon är en större människa och samarbeta och bygga upp relationen för dotterns skull
Jättebra då hoppas jag att han ser till att boka in så många träffar han får lov till av rätten så att han snart får mer tid!
Tyvärr tror jag inte att Nicci någonsin kommer att samarbeta.
Hon hatar Andreas mer än hon älskar Chiara.
Nicci är en av de mest långsinta människor som finns.
Tänkte på om Chiara vill gifta sig och pappa ska lämna över bruden så tror jag inte att Nicci kommer på bröllopet, kanske kommer inte Chiara att vilja gifta sig eller skaffa barn på grund av föräldrarnas konflikt.
Blir lika ledsamt om det är teater eller liknande i skolan, kommer inte Nicci om Andreas kommer?
Vem ska krama Chiara och säga att hon var jätteduktig?
Blir som åsnan mellan två hötappar som till slut svalt ihjäl för att det var omöjligt att välja.
I detta fallet en mental svält och stress för Chiara.
Visst det är många år kvar innan det är aktuellt men har vänner vars föräldrar inte kan samarbeta och de är väldigt ledsna och känner precis som jag har skrivit ovan.
Vet inte hur mormor Jeanette tänker?
Om hon nu tänker på Chiaras framtid så är hon nog den enda som kan påverka Nicci.
Det känns som om hon älskar Chiara väldigt mycket.
Kanske Viktor också för det syns hur mycket han älskar båda flickorna, han kanske också kan påverka Nicci till att tänka om?