Igår, 13:45
Medlem
Idag ska rätten lägga ett beslut . Det borde kommit nu eller senast 14.00 . Hoppas på gemensam vårdnad
Citera
Igår, 14:09
Medlem
Ensam vårdnad för Nicci
Umgänge:
Inledningsvis varannan lördag, 3h, i närvaro av umgängesstöd. Pågå till fyra träffar genomförts (dock längst året ut).
Sen tre träffar utan umgängesstöd 3h varannan lördag
Därefter & tillsvidare 6h umgänge varannan lördag
Senast redigerad av stuuuudent Igår kl. 14:24.
Citera
Igår, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stuuuudent
Ensam vårdnad för Nicci
Umgänge:
Inledningsvis varannan lördag, 3h, i närvaro av umgängesstöd. Pågå till fyra träffar genomförts (dock längst året ut).
Sen tre träffar utan umgängesstöd 3h varannan lördag
Därefter & tillsvidare 6h umgänge varannan lördag

Det hoppas jag att han överklagar !
Var ju extremt lite umgänge borde trappas upp till varannan helg
Citera
Igår, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
IF’s mamma har kommenterat inlägg i NA angående att Jeanette postat att man ska vara snälla mot varandra och att hon även funderade ”hur ska man säga åt någon annan vad dom ska göra eller inte” , de var en punkt att lägga vikt i

Hmmm🤔
Ja, verkligen.....
Kollade vidare i svaren och en medlem i gruppen återkopplar IF:s mamma på den meningen du omnämner.

"CF hoppas du stöttar din dotter att polisanmäla de hon blivit utsatts för ”bakom stängda dörrar”, hon förtjänar verkligen att få visa sig stark"

Vad är det IF har blivit utsatt för egentligen från J och eller N?
Är det otrevliga mobilsamtal det rör sig om så får man hoppas IF har call Recording.

F.ö. Ser ut som om N:s profil nu lämnat gruppen NS på facebook.
Senast redigerad av Artmovie Igår kl. 16:15.
Citera
Igår, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Hmmm🤔
Ja, verkligen.....
Kollade vidare i svaren och en medlem i gruppen återkopplar IF:s mamma på den meningen du omnämner.

"CF hoppas du stöttar din dotter att polisanmäla de hon blivit utsatts för ”bakom stängda dörrar”, hon förtjänar verkligen att få visa sig stark"

Vad är det IF har blivit utsatt för egentligen från J och eller N?
Är det otrevliga mobilsamtal det rör sig om så får man hoppas IF har call Recording.
Undrar jag med. Såg att mamman hade gillat det inlägget med så det lär ju stämma. Bara de inte ger sig på henne nu för att man tar upp det här. Skrämmas till tystnad verkar vara dera melodi.
Senast redigerad av Upp-till-bevis Igår kl. 16:20.
Citera
Igår, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
IF’s mamma har kommenterat inlägg i NA angående att Jeanette postat att man ska vara snälla mot varandra och att hon även funderade ”hur ska man säga åt någon annan vad dom ska göra eller inte” , de var en punkt att lägga vikt i
NA?
Citera
Igår, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Det hoppas jag att han överklagar !
Var ju extremt lite umgänge borde trappas upp till varannan helg

Hoppas jag oxå . Vad är det för jävla domare . Varannan helg borde inte vara svårt att få igenom när han åker så långt . Åka så långt för 6 h . Överklaga A
Citera
Igår, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modig39
Hoppas jag oxå . Vad är det för jävla domare . Varannan helg borde inte vara svårt att få igenom när han åker så långt . Åka så långt för 6 h . Överklaga A

Ja i synnerhet när N brister och J får sköta C största delen av tiden!
N har ju dessutom försvårat umgänge genom att vägra medverka till rättens tidigare beslut
Citera
Igår, 18:30
Medlem
Undrar verkligen vilka som skickar all kärlek ständigt oavsett vad till nicci och Jeanette, måste vara jeanettes spirituella hokuspokus kärringar som kommer stötta hernestigarna oavsett vad
Citera
Igår, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modig39

Det är en väl avvägd dom och jag tror inte att någon av dom (varken Nicci eller Andreas) om dom överklagar kommer få genom någon förändring av domen. Att du tycker den är dålig är inte samma som att det är en dålig dom……
Citera
Igår, 19:04
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Alltså jag läste det du länkade och ser ändå inget om att Andreas skulle ha stoppat polishämtandet eller att det var det som fick honom att ångra sig. Jag är väldigt fokuserad på detaljen här. Dom skickade en ansökan om polishämtning som inte beviljades, sen efter det skrev barnets ombud (alltså familjerätten) att dom ville att det skulle avgöras på pappans erkännande och det gick Andreas med på.

Jag håller med om att rätt ska vara rätt!
Citerar det jag menade:
"Juli 2025
A meddelar genom sitt ombud att han ändrar sin inställning till att göra ett DNA-prov."

Tolkade det som att han inte längre ville att de skulle tvångshämta Chiara eftersom han inte överklagade?

Men en annan sak som jag tycker är lite konstig är det där med registret med DNA, hon gjorde väl själv ett samarbete med en av de största leverantörerna som både berättar varifrån man kommer och vilka man är släkt med?
Då finns hon själv i registret?
Citera
Igår, 19:09
Medlem
Nu har J lagt ut en käck händelse på insta där hon tackar så mycket för stödet och så vidare. Men sen när hon pratar om låttiteln händer något. Hennes käcka och leende bara försvinner och ja… är det den riktiga Jeanette? Isf vill jag hellre se mer äkthet som det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in