Citat:
Ursprungligen postat av
BrotherClark
Du har uppenbara problem med att formulera dig i skrift. Förutsatt att du lägger manken till och åtminstone lär dig bygga begripliga meningar så önskar jag dig lycka till i din framtida karriär som spelutvecklare av peach visar pattarna-titlar för nintendo.
Grattis gullet, du är en av dem som bistår till att tuttar är någonting äckligt, förbjudet och nästan lite kittlande och nervöst. Tacka fan för att svenskar föder för få barn och blir oroliga över att göra fel. Givet din förmodade standard. 👍
Har du någonsin funderat över vad som gör dig kåt? Hur är det möjligt? Det kanske inte alls är Guds mening. Fundera lite över det. Jag menar, hade vi alla levt i Afrika och visat kön och bröst för varandra dagligen och blivit indoktrinerade till det. Hade vi då känt samma lustar som vi gör här i västvärlden? Hade vi blivit mer kärleksfulla istället för att försöka runka bort alla begär så att kuken tar stryk och först då känner oss värdiga för kärlek? Tacka fan för att folk vill ta genvägar genom att kapa av sig kuken med rostig kniv, det är ett symptom på någonting. Det vill i alla fall jag tro. Vi kallar beteendet och den typen av "mänsklig natur" sjukt utan att ifrågasätta saken närmare. Det om någonting är sjukt. Tacka fan för att samhället och kanske du själv allra mest, är fullkomligt sjukt.
"I samhällen där vardaglig nakenhet är vanlig – oavsett om det är i vissa delar av Afrika, i ursprungsbefolkningar på andra håll eller i moderna naturistmiljöer – tenderar nakenhet ofta att uppfattas som mindre sexuellt laddad än i samhällen där kroppen vanligtvis är täckt."
Ge då blanka fanders i att klaga på människor som är täckta? Jag har inget emot det och skulle inte för ett ögonblick tveka på att flytta från "det gemensamma samhällsbygget" där skattepengar går till mammaknullare som "har en lucka den 14:e". Kom inte och prata med mig om luckor. För då ska ni få se vad luckor kan leda till. Evangeliet, kapitel 8.
Men se, vi litar inte på erans humbug. Ni är ensamma om det. Far och flyg med er nu tills ni blir en bättre version av er själva.