Citat:
Ursprungligen postat av
Flusser
Jag tänker, för att få Sonic, Mario eller Crash Bandicoot att blomstra vidare, så hade de behövt utveckla spelen även för äldre. Typ: PEGI 25-30. En miserabel och knarkande Sonic, en Crash Bandicoot som köper fnask i Amsterdam, inte fan vet jag. En Solid Snake som dealar knark i stadsmiljö. Det är karaktärer att bygga vidare på i olika sammanhang.
"Nää, det förstör varumärket!", vilket jävla varumärke? Det ni kommer bli ägda på när GTA VI släpps och det som kommer falla i glömska lika fort? Har vi ett PEGI 25-30 och håller strikt kring det vid försäljning, så behöver spelbolagen inte oroa sig?
Vad tycker ni?
Tänk ett Mario Party där det handlade om att förnedra och förstöra för andra så mycket som möjligt, sno, köra fulspel, där fusk välkomnas, där banorna är lika deceptive som i "Asshole Mario". Ett spel där Peach flashade tuttarna mot en stjärna och 20 coins i utbyte. Tänk er förnedringen om någon valt Peach, och sista utvägen mellan två tv-spelande män är att blotta tuttarna för att få lite extra coins. Fy fan
Kan tänka mig hur det går jämnt ut och hur tjafset lär gå

Du efterfrågar mer Demoraliserande och avhumaniserat skit som du kan sitta hemma bakom tangentbordet likt en luffare och skratta åt, peak bottenskrap av mänsklig civilisations uppbyggande.
Det borde snarare skapas mer datorspel som uppmanar till enighet, lojalitet, kristen tro, moral och etik, spel som inspirerar till innovation som får samhället att gå framåt,
Inte inspirera till att feta datanördar med 0 testosteron ska sitta hemma och runka till prinsessan peach flashar tuttarna på en datorskärm, skärp dig grabben, har du 0 Viking DNA kvar i ditt blod? Skaffa ett gymkort.