Citat:
Ursprungligen postat av
KamerunHunter
Jo, fontänen kan absolut hamna i munnen även om slidöppningen inte är inuti munnen. Du vet, det sprutar och strålen kan röra sig en viss distans.
Har själv varit med om att jag fick en fontän rakt i munnen när jag hade min mun pressad runt skötet. Hade du sett det som våldtäkt om jag inte samtyckte till det? Om nej, hade du sett det som sexuellt ofredande?
Om du tror att jag debatterar med dig för att söka juridisk kunskap så tror du helt fel. Jag är ute efter att veta hur du personligen bedömer saker och ting.
Check.
Det beror på.
Om hon satt på ditt huvud, pressade sitt sköte i din mun och du slickade henne (frivilligt). Och du innan har sagt "du får inte fontänorgasma i min mun, jag vill inte det!". Och hon när hon kände sig nära klimax pressade sitt sköte
in i din mun (hur det nu ska gå till rent anatomiskt), istället för att dra sig bort från ditt ansikte, och släppte fontänorgasmen i din mun. Så hade det ju varit
jämförbart med samlagshandling och hon hade gjort sig skyldig till våldtäkt.
Hon kom ju i din mun, mot din vilja. Istället för att avbryta oralsexet, när hon kände sig nära klimax.
-----
I detta fallet som tråden handlar om. Har kvinnan flertalet tillfällen krävt kondom. Han har struntat i det. Och han har även struntat i att han inte får komma i hennes vagina utan kondom. Han har gjort saker helt
utan hennes samtycke. Och det är våldtäkt.
Han har ju kommit i henne utan kondom, mot hennes vilja. Istället för att avbryta samlaget, när han kände sig nära klimax.