Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Om hennes fontänorgasm ska hamna i munnen på mannen, så måste ju hennes slidmynning vara innanför hans mun. Är han upptagen med klittan och blygdläpparna, så kommer hennes forntänorgasm hamna på hans haka.
Jo, fontänen kan absolut hamna i munnen även om slidöppningen inte är långt inuti munnen. Du vet, det sprutar och strålen kan röra sig en viss distans.
Har själv varit med om att jag fick en fontän rakt i munnen när jag hade min mun pressad runt skötet. Hade du sett det som våldtäkt om jag inte samtyckte till det? Om nej, hade du sett det som sexuellt ofredande?
EDIT: Uppenbarligen inte våldtäkt enligt nedan, men skulle du se det som sexuellt ofredande?
Citat:
Läs på om vad sexuellt ofredande är. Och svara själv på din fråga. Jag är inget uppslagsverk över Svea Rikes Lag.
Om du tror att jag debatterar med dig för att söka juridisk kunskap så tror du helt fel. Jag är ute efter att veta hur du personligen bedömer saker och ting.
Citat:
Det är inte jämförligt med samlag att komma i ansiktet på någon. Så nej, det är inte våldtäkt om han dumpar sin sats i ansiktet på henne.
Check.