2026-06-28, 07:54
Medlem
Det finns porrsidor på nätet som drivs av ett organiserat kriminellt nätverk. Den som besöker dessa webbplatser riskerar att bli hackad. Sidorna fungerar som honeypots, där de exempelvis har samlat klipp med tjejer som har åldern inne men som ser för unga ut och troligtvis även gjort egna klipp med tjejer som ser för unga ut.

Detta nätverk bedriver en verksamhet där de hackar och övervakar pedofiler, “rovdjur” och personer som de anser utgör en fara för andra. Vissa eller samtliga av de personer som utsätts får innehållet på sina mobiltelefoner livestreamat. Därefter utsätts en del av dem för psykologisk och fysisk terror, som även det livestreamas till bl.a medlemmar i nätverket eller personer med koppling till det.

Jag vet inte om de har kommit över ett verktyg som liknar Pegasus eller Predator. Det skulle kunna ha skett genom en insider eller så har de själva utvecklat ett eget verktyg. Personligen tror jag att det handlar om ett egenutvecklat verktyg. Jag misstänker även att någon som arbetar eller tidigare arbetat på ett etablerat spyware-företag har utvecklat ett sådant verktyg vid sidan av.

För att kunna hacka moderna iPhones på detta sätt krävs normalt en hel kedja av såkallade 0-day-exploits. Därför är det svårt att tro att ensamstående hackare skulle kunna åstadkomma detta. Så enligt min bedömning är en mer sannolik förklaring att de bakom verktyget har eller har haft kopplingar till ett företag inom branschen.

Det är också tänkbart att verktyget endast får användas under strikta villkor, till exempel att det enbart riktas mot pedofiler och “rovdjur” och att de som har utvecklat eller läckt programmet kontrollerar vilka som blir måltavlor. För om ett sådant verktyg hade fått användas fritt av nätverket hade det kunnat användas för andra typer av brott. Det skulle i sin tur ha ökat risken för att verktyget förr eller senare avslöjas. Detta är dock enbart spekulationer från min sida.

De hackade personerna som anses utgöra ett hot och som exempelvis missbrukar droger får sina langare kontaktade. Dessa langare får då preparat som de ska spetsa drogerna med. Preparaten orsakar allvarliga och ofta permanenta skador, t.ex gifter som kan leda till nervskador, Parkinsons eller andra grava funktionsnedsättningar på längre sikt.
Ingen vågar säga nej, eftersom det handlar om ett globalt kriminellt nätverk. Vissa deltar dessutom frivilligt, eftersom offret ändå ”bara är en pedofil eller ett rovdjur”. Jag misstänker att det är pengar inblandat i detta.

De försöker nog framställa det som att de gör samhället en tjänst. I verkligheten handlar det om att hitta personer som de kan utsätta för de mest sjuka och sadistiska övergrepp som finns. Som till exempel att få någon att ta droger som är spetsade med QNB eller liknande, låga doser av nervgifter, cellgifter, tungmetaller eller toxiner som dödar dopaminneuroner. Att se någon långsamt tyna bort, både fysiskt och psykiskt.

Och det värsta är inte bara att de utsätter någon för det här, utan att de följer varje steg av undergången genom den teknik de kapat, som om det vore ren underhållning.

Mer info kommer inom kort.

/B
Citera
2026-06-28, 08:01
Avstängd
Vilka sidor då?
Citera
2026-06-28, 08:13
Avstängd
dude2ks avatar
Upplägget får en att tänka på 764/NLM liknande grupper.
Citera
2026-06-28, 08:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NothingWorked
De hackade personerna som anses utgöra ett hot och som exempelvis missbrukar droger får sina langare kontaktade. Dessa langare får då preparat som de ska spetsa drogerna med. Preparaten orsakar allvarliga och ofta permanenta skador, t.ex gifter som kan leda till nervskador, Parkinsons eller andra grava funktionsnedsättningar på längre sikt.
Ingen vågar säga nej, eftersom det handlar om ett globalt kriminellt nätverk. Vissa deltar dessutom frivilligt, eftersom offret ändå ”bara är en pedofil eller ett rovdjur”. Jag misstänker att det är pengar inblandat i detta.

De försöker nog framställa det som att de gör samhället en tjänst. I verkligheten handlar det om att hitta personer som de kan utsätta för de mest sjuka och sadistiska övergrepp som finns. Som till exempel att få någon att ta droger som är spetsade med QNB eller liknande, låga doser av nervgifter, cellgifter, tungmetaller eller toxiner som dödar dopaminneuroner. Att se någon långsamt tyna bort, både fysiskt och psykiskt.

QNB aka BZ.

Men detta är för fantasifullt, generellt sett. Sen vad Mossad hittar på vet man ju aldrig.

Men trådstarten började bra.
Citera
2026-06-28, 08:23
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Trovärdighet - noll/troll.
Citera
2026-06-28, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Vilka sidor då?

Min bedömning är att materialet inte är begränsat till en enskild webbplats, utan snarare sprids tillfälligt över olika plattformar. Jag tror att klippen publiceras under en kort tid för att locka specifika besökare, och att de sedan tas bort när målet har uppnåtts.

Ett tips är att inte klicka runt på sidor som finns på webbplatser som exempelvis topp*rnsites.com. Håll dig i stället till de stora, etablerade porrsidorna.

/B
Citera
2026-06-28, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Trovärdighet - noll/troll.

Jag förstår att det här låter helt osannolikt för någon som inte har sett insidan av det här. Om jag vore du hade jag också varit skeptisk. Jag är inte här för att övertyga någon om min trovärdighet. Den som tror att detta är en saga får gärna fortsätta tro det. För er andra som faktiskt är intresserade att lyssna kommer jag fortsätta lägga ut pusselbitar med tiden.

/B
Senast redigerad av NothingWorked 2026-06-28 kl. 10:29.
Citera
2026-06-28, 10:34
Medlem
67arigGubbes avatar
Jösses vilket ufo du är.. hittar på sånt här
Citera
2026-06-28, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Jösses vilket ufo du är.. hittar på sånt här

Som sagt jag förstår din reaktion.
Men spara gärna denna tråd. Förhoppningsvis kan du och andra med tiden se tillbaka till detta och inse att ni fick veta någonting långt innan det blev allmänt känt.

Jag hoppas bara att vi båda är kvar för att kunna konstatera det då.

/B
Citera
2026-06-28, 11:49
Medlem
Citat:
Jag förstår att det här låter helt osannolikt för någon som inte har sett insidan av det här. Om jag vore du hade jag också varit skeptisk. Jag är inte här för att övertyga någon om min trovärdighet. Den som tror att detta är en saga får gärna fortsätta tro det. För er andra som faktiskt är intresserade att lyssna kommer jag fortsätta lägga ut pusselbitar med tiden.

/B
Men hur bevisar du att drogerna är spetsade med dessa kemikalier? Det du beskriver låter mer som om en tjackpundare har suttit och tokrunkat, blivit lite paranoid för hjärnan har fått en dopamindusch, sen har hen fått vanföreställningar och dåligt samvete över porrkonsumtionen, tankarna har skenat iväg; "Varför mår jag som jag gör? Aha! Tjacket är förgiftat!" Alla är inblandade i det, en världsomfattande konspiration!"
Citera
2026-06-28, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingleUnit
Men hur bevisar du att drogerna är spetsade med dessa kemikalier? Det du beskriver låter mer som om en tjackpundare har suttit och tokrunkat, blivit lite paranoid för hjärnan har fått en dopamindusch, sen har hen fått vanföreställningar och dåligt samvete över porrkonsumtionen, tankarna har skenat iväg; "Varför mår jag som jag gör? Aha! Tjacket är förgiftat!" Alla är inblandade i det, en världsomfattande konspiration!"

Jag förstår att det låter osannolikt, och jag förväntar mig inte att alla ska tro på det jag säger.

Med tiden kommer jag att dela mer detaljer. När jag bedömer att det är rätt läge kommer jag också att berätta mer om vem jag är och varför jag vet det jag påstår mig veta.

Fram till dess får var och en dra sina egna slutsatser.

/B
Citera
2026-06-28, 14:38
Medlem
Citat:
Jag förstår att det låter osannolikt, och jag förväntar mig inte att alla ska tro på det jag säger.

Med tiden kommer jag att dela mer detaljer. När jag bedömer att det är rätt läge kommer jag också att berätta mer om vem jag är och varför jag vet det jag påstår mig veta.

Fram till dess får var och en dra sina egna slutsatser.

/B
Ok. Då låter det som att du trollar eller egentligen inte är ett dugg säker på något du skrivit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in