2026-07-25, 11:20
Medlem
Jag ska lägga upp en teori jag har om hur hela det här systemet är uppbyggt. Jag är ju säker på att detta sker globalt, i alla fall där det här nätverket finns.

Och nu får ni ta detta med en nypa salt.

Det var det där flinet J gjorde när jag sa att polisen inte ens kan ta sig in i min mobil, om de nu inte hackar mig, men det finns ingen anledning till att de skulle göra det. Och sedan att hon gjorde samma flin när vi pratade om porrsidor och jag nämnde Xhamster. Det var liksom ett flin som sa: "Jag vet någonting du inte vet".

Som sagt, ta det här med en nypa salt nu, för det är något jag har funderat och spekulerat kring på senare tid.

Jag tror att man blir flaggad, antingen om det gäller Xhamster, XNXX eller Xvideos, när sökningarna börjar spåra ur. Den där hösten slog det ju slint i mitt huvud, eftersom jag har haft lite dragning åt tvångs- och övergreppshållet (inom porr), vilket är något jag har skämts över och inte underhållit. Men den där hösten började jag ju tänka att jag är sjuk i huvudet som har de fantasierna (vilket jag nu har förstått är en ganska vanlig fantasi att ha). Så sökningarna började ju spåra ur som någon form av självhat, och man fick upp meddelanden om att söktermen var förbjuden flera gånger om. Någon som är duktigare inom IT får väl förklara om det här är möjligt.

Jag tror att man blir flaggad då, och att andra sidor sedan agerar som "honeypots" att man får sin identifierare flaggad och får riktat innehåll. För jag vet att jag gick in på många av de här mer obskyra sidorna, och i teen-avdelningen såg det sjukt ut. De hade tagit tjejer som redan såg unga ut, och i thumbnailsen hade de vinklat det så att tjejerna såg ännu yngre ut, eller så hade de använt AI för att få dem att se ännu yngre ut. Jag kommer ihåg att jag tyckte det såg sjukt ut, men nu när jag går in på samma sidor är det helt normalt, med normalt innehåll.

Sedan lägger de in de här klippen som verkligen är suspekta. Och om man klickar på något av det och fortsätter kolla på klippet flera gånger, då blir man hackad och övervakad, får sin enhet streamad och blir utsatt för en massa sjuka saker.

/A
Citera
2026-07-26, 11:18
Medlem
Anledningen till att jag kommer ut och berättar det här är för att jag ser det som min skyldighet. Det är extremt farligt att ett kriminellt nätverk har tillgång till sådana här verktyg. Det här är till och med värre än säg Pegasus, för Pegasus är ju uppbyggt för ren och skär övervakning. Det de här har tillgång till kan fjärrstyra saker på mobilen. De kan strypa internet, radera bilder, och i och med det skulle de troligtvis kunna plantera saker. Ni förstår hur jag tänker. Det här är i mina ögon klassat som ett cybervapen.

​Och alla ni som blir organiserade och har tillgång till dessa livestreams: jag kan förstå att det är värsta kicken att få vara en del av den här superhemliga, spännande karusellen. Ni kan ju leva i era bubblor och se det som att ni gör något gott, att folket som blir utsatta förtjänar det. Men hela systemet är ju uppbyggt på att folk som är ute på hal is, som tar droger, som har psykiska problem, ska hamna i de här fällorna. De bakom det kan ju försöka få det till att det är för samhällets bästa, men det handlar bara om att hitta människor att kunna utsätta för det mest sjuka och sadistiska som finns. Och då har de valt ut sådana som mig.

​Och jag tror de riktar in sig hårdare på folk som har psykiska problem, som är isolerade och som har ett litet skyddsnät, och utsätter dem för extra mycket. Och sen tror ni att man bara kan släppa allt och gå vidare, ingen hade kunnat göra det. Så då måste man förstöras så att man inte är en "fara" för andra.

Edit:
Det kanske inte ens krävs att man klickar på de här klippen som de själva har lagt ut, utan det kanske bara krävs att man konsumerar porr som sticker ut från normen. För när det slog totalt slint i huvudet på mig intalade jag mig själv att jag var pedofil. Detta höll ju bara på i någon månad, men övervakningen fortsatte ju. Den psykiska terrorn fortsatte. Jag öppnade till och med upp mig för en inom dumpen. Men när jag tar amfetamin så dras jag ju till det mörkaste och sjukaste som finns, även om det är lagligt. Jag tror de ser det och ändå tycker att jag är en fara för andra.

​Jag tror, som jag sagt tidigare, att en del människor som påstår att de blir utsatta för gangstalking antingen har gått i de här fällorna eller konsumerar porr som det här nätverket och alla andra som har tillgång till livestreamerna anser är sjukt. Och därför blir dessa personen utsatta.

Mer inom kort...

/A
Senast redigerad av NothingWorked 2026-07-26 kl. 12:17.
Citera
Idag, 11:00
Medlem
Det var nog allt för den här gången. Jag får se om jag kommer in och lägger till mer saker. Det är ju väldigt mycket fler saker som har hänt, men det hade blivit tre gånger mer text.

Nu ger jag polisen och Säpo en till chans att ta kontakt med mig om ni är här och läser. Om ni inte redan är här kan jag säga med säkerhet att ni kommer inom en snar framtid.

Om någon vill läggas in i min "dead man switch", skicka ett PM med e-post.

Och jag vill säga, om jag inte kommer att kunna uppdatera här: jag är inte pedofil. Det slog totalt slint i huvudet de där månaderna när jag intalade mig själv att jag var det.

Men när jag tar tjo kollar jag på extrem porr, och jag började ju även kolla på skräckporr under de här åren. Jag förstår att folk kan se det som udda eller sjukt, det gjorde jag själv för några år sedan. Men det är inte olagligt och det betyder inte att man vill skada eller ha det i verkligheten. Folk kanske har svårt att förstå att man kan kolla på saker i porr som man egentligen inte vill ha IRL.

Det var nog allt så länge. Som sagt, jag kanske kommer in och lägger till något senare.

Edit:
Jag vill också bara lägga till lite saker till specifika människor.

Att min egen morbror, som jag misstänker starkt vet vad som har försiggått: att du inte gjorde någonting för att stoppa det som hände mig. Men jag antar att det är för att man klickade in sig i de där fällorna som de här asen har gjort, som är gjorda för att folk som är ute på hal is ska hamna där, att man förlorar sitt människovärde då. Eller så förstår jag att ni äldre har så stor respekt för de här att du kanske inte ens vågar göra någonting. Men någonting hade man väl kunnat göra.

Och du Håk*n, tror du inte att jag räknade ut för år sedan att du är en i min hemstad som antingen har direkt tillgång till streamarna eller känner någon som har det? Tycker du själv att det här systemet är bra?

/A
Senast redigerad av NothingWorked Idag kl. 11:59.
Citera
Idag, 12:13
Medlem
Det kanske är en sådan prestige att ha tillgång till streamarna, att veta vilka i staden som är potentiella pedofiler eller rovdjur, och att veta vilka människor det har slagit snett för och som anses vara en fara för andra.

Jag vet inte..

/A
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här