Citat:
Ursprungligen postat av
SingleUnit
Jag hoppas du kommer med något som får mig att tänka: "Wow!! Oj, oj, oj. Jag hade så fel om den här personen." Men varför vill du skapa intresse redan nu istället för att vänta tills du har något att ge?
Du behöver egentligen inte direkt presentera några bevis utan beskriva en någorlunda trolig händelsekedja kanske blandat med egna reflektioner? Vad är bakgrunden till denna kunskap du vill förmedla?
Det är en rimlig fråga.
Jag startade den här tråden för att jag behöver få ut det här offentligt. Det har varit extremt svårt att ens börja prata om vad som faktiskt har hänt, men jag känner att jag måste.
En anledning till att jag gör det här publikt är för att jag vill att det ska finnas ett spår av det här någonstans när det väl blir allmänt känt. Jag vill inte sitta på det här själv längre.
Jag fattar att det inte räcker för att övertyga någon just nu. Men jag kommer att fortsätta berätta vad jag vet och vad som har hänt, bit för bit. Jag måste vara försiktig med hur jag gör det, men det här är ett första steg. Sen får var och en avgöra vad man tror på och inte.
/B