2026-06-21, 05:19
Medlem
Studsbolls avatar
Lindberg låter mer och mer som Arnstad lät när han var som bäst i gasen. "Vi har det värsta läget för demokrati sedan 30-talet" är rubriken på hans ledare i Aftonbladet idag. Det är lite märkligt att Lindberg inte inser att försöken att jämställa SD med stöveltrampande nazister är lite väl löjeväckande t o m för hans läsare.

https://www.aftonbladet.se/ledare/a/JOBaob/vi-har-det-varsta-laget-for-demokrati-sedan-30-talet
Citera
2026-06-27, 05:01
Medlem
Alltså idioten , mobbaren och nättrollet Anders Lindberg går verkligen bananas nu. Varför tar ingen tag i det hela och fan skrämmer honom eller något? Han får ju hålla på helt utan att någon konfronterar honom. Får säga precis vilka lögner som helst. Finns ingen jag hatar mer.
Citera
2026-06-27, 08:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Alltså idioten , mobbaren och nättrollet Anders Lindberg går verkligen bananas nu. Varför tar ingen tag i det hela och fan skrämmer honom eller något? Han får ju hålla på helt utan att någon konfronterar honom. Får säga precis vilka lögner som helst. Finns ingen jag hatar mer.

Visst är det hemskt att vi inte har mediecensur i Sverige som ni har i ditt hemland
Citera
2026-07-07, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Visst är det hemskt att vi inte har mediecensur i Sverige som ni har i ditt hemland

JAg är så blond och svensk man kan bli . Men ANders mobbaren Lindberg går över precis alla gränser som redaktionschef. Helvete vilket jävla as han är . Lögnaktigt mobbande nättroll. Måste vara många som är så sjukt less på fanskapet , även i hans patetiska familj.
Citera
2026-08-04, 12:18
Medlem
Ograsts avatar
Jomshof kallar AL för en "qusling". AL kan inte stå upp för sig själv utan låter mamma Magda kämpa för honom. "Elake Rickard kallar mig elaka saker". AL är en cuck.

https://www.expressen.se/nyheter/politik/richard-jomshof-kallar-anders--lindberg-for-en-quisling/
Citera
2026-08-04, 12:24
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Jomshof kallar AL för en "qusling". AL kan inte stå upp för sig själv utan låter mamma Magda kämpa för honom. "Elake Rickard kallar mig elaka saker". AL är en cuck.

https://www.expressen.se/nyheter/politik/richard-jomshof-kallar-anders--lindberg-for-en-quisling/
En av SDs före detta kärnväljare här, jag kan informera om att att Jomshof och gänget numera inte är ett dugg bättre än AL och Magda.
Citera
2026-08-04, 13:54
Medlem
AL har ju ägnat sitt liv åt att skriva ner SD. Har stundtals varit ganska hårda ord! Varför är det okey eller är det för att Aftonbladet är en sossetidnung!
Citera
2026-08-04, 14:08
Avstängd
Anders älskar ju att islamisterna tar över.

Ett äkta drägg. Klart att Anders är en landsförrädare.

Anders säger:

"Journalistik handlar liksom om att granska makten och opinionsjournalistik handlar om att kritisera partier, kritisera makten. Det är aldrig landsförräderi att hålla på med journalistik. Någonstans handlar det här om att de ska få tyst på kritik, det handlar om att vi inte ska våga skriva det vi skriver."

Ok, hur mycket har du granskat sossarnas politik och hur den har förstört detta landet?
Senast redigerad av AndreasGranen 2026-08-04 kl. 14:24.
Citera
2026-08-04, 14:27
Medlem
falconer8s avatar
Jomshof har ju helt rätt! Anders Lindberg ÄR en landsförrädare & ett vidrigt litet kräk!

Av någon anledning så har vänstersnusket fått för sig ( helt felaktigt) att dom faktiskt kommer att bli skonade när islamisterna tar över Sverige.

Det är stor humor! Vänstersnusket är de första som kommer att hängas och dränkas. Hade de inte varit så historielösa, så kunde de ju läsa på lite om hur det gick för vänstern i b.l. a Iran, när islamister tog över!
Citera
2026-08-04, 15:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Jomshof har ju helt rätt! Anders Lindberg ÄR en landsförrädare & ett vidrigt litet kräk!

Av någon anledning så har vänstersnusket fått för sig ( helt felaktigt) att dom faktiskt kommer att bli skonade när islamisterna tar över Sverige.

Det är stor humor! Vänstersnusket är de första som kommer att hängas och dränkas. Hade de inte varit så historielösa, så kunde de ju läsa på lite om hur det gick för vänstern i b.l. a Iran, när islamister tog över!

Det är helt sinnessjukt!

Anders måste vara rejält pervers likt övriga och tända på att landet förstörs.

För ingen kan ju rimtvis inte begripa att islamisterna inte hör hemma här.
Citera
2026-08-04, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst

Tolkar det som beröm från Jomhofs sida. Jomshof verkar ju vilja vara allt som Quissling var. Förmodligen var Quissling Jomhofs idol när den lilla invandrarungen växte upp.
Citera
2026-08-04, 15:55
Medlem
Jag undrar vilken korruption det är som håller Lindberg kvar på sin post. Europas sämsta krönikör som lever i ett DN-skadat parallet universum. Han vet ju ingenting om verkligheten.

Jag läser krönikörer I dansk media och det är jämnare IQ mellan chimpanser och människan än
Aftonbladet och BT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in