2026-06-26, 10:21
Medlem
Såg också spinningpasset… Inte särskilt välbesökt.
Citera
2026-06-26, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Jag dör!!! Hvem er han?!?! En 5 år gammal tjei??? Hoppar rundt og fnittrar, discokule, song och dans.... OMG, og stakkars hans barn om dom har sett det her!
Tror han är så där barnslig och löjlig jämt. Det blir liksom inte bättre än så här.
Citera
2026-06-26, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
⚠️Ses på egen risk ⚠️
https://youtu.be/sEn0YhDtHO0

Denna man är så fruktansvärt pinsam att jag vill gömma mig bakom skämskudde. Förstår att Pernilla inte vill ligga 😂
Citera
2026-06-26, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Denna man är så fruktansvärt pinsam att jag vill gömma mig bakom skämskudde. Förstår att Pernilla inte vill ligga 😂
You are not alone‼️😂
Citera
2026-06-26, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Tack snälla‼️🤣...ett minne för livet😜🤪.
Alltså är han retarded på nåt vis? Såg ut som han gick i regress redan i hemmet. Ivrig som ett barn på julafton. Han riktigt skakade🥴. Åsså discokula och väldigt ålderstigen spinningstil. Programmet måste han ha gjort för seniorer. Dagens spinningstil är ofta betydligt snabbare och mycket mer atletisk. Hans pass känns mer som uppvärmning jämfört med modernare pass... Dåligt flås gubben. Inte undra på att kaggen kommer smygande. Igår hade han beställt flera chippåsar till fotbollen från Foodora Riktig liten snaskråtta den där Bauer som dessutom inte orkar åka och handla dem själv.. ja jösses!
Samtidigt lite creepy hur du orkar bry dig så extremt i andras liv, t o m att han beställt från Foodora. 😱
Kul med skvaller, men det finns ju gränser.
Citera
2026-06-26, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagge100
Samtidigt lite creepy hur du orkar bry dig så extremt i andras liv, t o m att han beställt från Foodora. 😱
Beror helt på hur många bilder det läggs ut på insta 😂. Intressant-Ointressant .
Samtidigt lite roligt att just du bryr dig om att jag bryr mig...🤩.. Tack!
Citera
2026-06-26, 17:50
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagge100
Jag har inte sett inlägget om Foodora.
Men om Chrille beställt chips via dom, och sedan nämnt det, känns det ju som att han anammat klanens motto:
Det här vill jag ha! Vem vill sponsra mig? 🙏🏻

Johan Pråmell har ju nämnts en del på sistone. Är han Pernillas manager? Är det han som inte varnar för vad som redan börjar hända, när de säljer ut sig så mycket?

Edit: Eller är det han som säljer?
Senast redigerad av osnuten 2026-06-26 kl. 18:23.
Citera
2026-06-26, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Jag har inte sett inlägget om Foodora.
Men om Chrille beställt chips via dom, och sedan nämnt det, känns det ju som att han anammat klanens motto:
Det här vill jag ha! Vem vill sponsra mig? 🙏🏻

Johan Pråmell har ju nämnts en del på sistone. Är han Pernillas manager? Är det han som inte varnar för vad som kanske händer, om de säljer ut sig för mycket?

Edit: Eller är det han som säljer?
Inlägger om Foodora låg ute igår. Hade beställt till fotbollen. Tror det låg en fotbollströja i väskan också . Pråmell är producent för WV men tror inte han är manager. Tror dom är bästa vänner sedan 80-talet.
Citera
2026-06-26, 18:31
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Inlägger om Foodora låg ute igår. Hade beställt till fotbollen. Tror det låg en fotbollströja i väskan också . Pråmell är producent för WV men tror inte han är manager. Tror dom är bästa vänner sedan 80-talet.
Tack!
Inte ens en miljardär är väl dum nog att beställa hem chips via Foodora?

Chrille kanske gjort det hela tiden, även när han bodde i Attefallsstugan?
Senast redigerad av osnuten 2026-06-26 kl. 19:16.
Citera
2026-06-26, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Tack!
Inte ens en miljardär är väl dum nog att beställa hem chips via Foodora?

Chrille kanske gjort det hela tiden, även när han bodde i Attefallsstugan?

Var vel der pengene gikk, og inte til hans yngste dotter. Forstår jo varfor han hamnade hos Kronofogden 🤪🤣
Citera
2026-06-27, 01:43
Medlem
MrsEjPKs avatar
Om Bauer nu var så framgångsrik & försäljningschef eller inköpschef el vad det nu var på Ica & tränare på Sats el dylikt ,varför bodde/ hyrde han en friggeboda,av alla saker ?

Det gör man ju bara om man har rejät dåligt med pengar & jobb .
Det är något som inte stämmer....

En annan grej.Varför verkar han knappt ha några vänner ..En sak om man är anti social eller introvert då är det lätt att man ej har så mkt vänner (inge fel med det ) men det är han ju inte .Han är ju tvärtom !

Så mkt som inte stämmer ....Skulle gärna vilja höra vad hans ex har att säga om honom.Hon känner ju säkert honom bäst .
Senast redigerad av MrsEjPK 2026-06-27 kl. 01:55.
Citera
2026-06-27, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Om Bauer nu var så framgångsrik & försäljningschef eller inköpschef el vad det nu var på Ica & tränare på Sats el dylikt ,varför bodde/ hyrde han en friggeboda,av alla saker ?

Det gör man ju bara om man har rejät dåligt med pengar & jobb .
Det är något som inte stämmer....

En annan grej.Varför verkar han knappt ha några vänner ..En sak om man är anti social eller introvert då är det lätt att man ej har så mkt vänner (inge fel med det ) men det är han ju inte .Han är ju tvärtom !

Så mkt som inte stämmer ....Skulle gärna vilja höra vad hans ex har att säga om honom.Hon känner ju säkert honom bäst .

Jag håller med! Men innan PW var han försäljningschef eller marknadschef på Lewa. Ett företag som säljer typ vitt snus.

Tittade man då på deras hemsida har de levlat upp efter honom, kan man säga. 😂

Han hade skulder hos kronofogden när de träffades pga uteblivet underhåll för yngsta dottern - vars mamma han försökte prata ner rejält i podden Pappahjärtat - så det var nog därför.

Sambon innan PW ska ha slängt ut honom.

Klart han är suspekt. Numera 60 år och lever på sin fru, för det gör han om hon betalar typiskt gemensamma kostnader.

Hans lön är alltså hans "månadspeng" så att han ska kunna keep up with her.

Det pinsamma här är att han framstår som en parasit, golddigger och obstinat som f-n. Samtidigt som han framhäver sig själv som Guds gåva till PW.

Har styr och ställer som om han har haft sådan ordning på sitt liv innan och är fulländad.

OT: Hans pappa var tydligen hård och bestämd och det "vill inte han vara". Men var inte det då, Bauer!!
Senast redigerad av Realdoll00 2026-06-27 kl. 07:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in