2026-06-25, 20:56
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Och den klockan var förmodligen av äkta kärlek. Inte i form av någon påse, men billigt och bra Bauer.
Det här med ”påsen med kärlek” mot en Gucci-plånbok är ju ett helt klockrent skolboksexempel på narcissistiska drag. Det handlar om det här extrema berättigandet där man tar för givet att man ska få dyra grejer, men tycker att den egna närvaron är gåva nog tillbaka. Det är dessutom ett perfekt manipulationstrick för att behålla makten. Visar hon minsta besvikelse kan han direkt köra gaslighting och vända det till att hon är ytlig och materialistisk som inte nöjer sig med hans ”kärlek”. Det är ett så jävla klassiskt narcissistisk beteende.
Citera
2026-06-25, 21:00
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Om var och en står för sin ekonomi har jag svårt att förstå att Bauer har råd med en tre miljoners båt som han så glatt poserade mes förra sommaren.
Eller hur? Tror nog Bauer får hyra solsäng i Villa Wahlgren. Han har inte ens råd med stoppningen på Pernillas specialbeställda solstolar. Eller ja…han kanske har råd, men då får han gå hungrig resten av månaden😅
Citera
2026-06-25, 21:00
Medlem
Tror du nailat det ganska bra.
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Det här med ”påsen med kärlek” mot en Gucci-plånbok är ju ett helt klockrent skolboksexempel på narcissistiska drag. Det handlar om det här extrema berättigandet där man tar för givet att man ska få dyra grejer, men tycker att den egna närvaron är gåva nog tillbaka. Det är dessutom ett perfekt manipulationstrick för att behålla makten. Visar hon minsta besvikelse kan han direkt köra gaslighting och vända det till att hon är ytlig och materialistisk som inte nöjer sig med hans ”kärlek”. Det är ett så jävla klassiskt narcissistisk beteende.
Citera
2026-06-25, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Kunde inte skrivit det bättre!

Fy fan, jävla gris... Hoppas yngsta dottern lyssnar.

Har förstått att han var ett ASSHOLE i den relationen. Och i några fler... Men yngsta dotterns mamma var förmodligen för stark och självständig för Sauer Bauer.

En narc går igång på att knäcka starka människor och när det inte går blir de livsfarliga. Mamman till äldsta dottern är väl lika kändisk*t hon. Foglig, förmodligen. Men det tröttnar de på...

Nä, P*rnilla... Vilket bottennapp. Han skärper sig bara för att du är du. Det märks direkt när han stör sig på riktigt - när du sätter gränser. Men han går ingenstans, för han har förtjänat det du har. Tycker han.

Sååå enig!! Hørde på podden og mådde rett illa av det. Han er bare så falsk och full av seg selv! Hans eldste dotter er samma sak, fattar at dom två går godt overens.

Forut så jag alle WV episodene, nå har jag inte sett på lenge. Efter at Bauer kom inn orkar jag bare inte. Han drar ned programmet, og han drar ned Pernilla. Fattar verkelig inte att hun inte ser det själv!
Citera
2026-06-25, 22:24
Medlem
Citat:
Avsnittet när han bjuder in Pernilla att vara med på hans spinningklass säger en hel del om hur han ser på sig själv. Sitter där på cykeln och har någon jävla discokula bredvid sig och sjunger med och dansar på cykeln och gör miner och pratar engelska och är allmänt jävla patetisk. För det första, vem fan vill göra så i tv? För det andra, vem fan vill göra så i tv?!
Det är jobbigt att se på. TV-teamet måste ha garvat duktigt när de klippte ihop det. Men Bauer förstår inte att folk tycker att han är patetisk och pinsam. Han har en grandios självbild. Usch!
Nej vad har jag missat???? När, var, hur kan man se det?😁😜🤣
Citera
2026-06-25, 22:32
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Nej vad har jag missat???? När, var, hur kan man se det?😁😜🤣
⚠️Ses på egen risk ⚠️
https://youtu.be/sEn0YhDtHO0
Citera
2026-06-25, 22:34
Avstängd
Citat:
Du har ingen aning om hur han skulle reagera om P blev besviken. Du hittar ju bara på. Det var ett jävla tjat om presenter. Det är bara barnsligt att ge present på bröllopsdagen. Det har jag aldrig hört talas om förut.
Senast redigerad av Nammnet 2026-06-25 kl. 22:39.
Citera
2026-06-25, 23:03
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Du har ingen aning om hur han skulle reagera om P blev besviken. Du hittar ju bara på. Det var ett jävla tjat om presenter. Det är bara barnsligt att ge present på bröllopsdagen. Det har jag aldrig hört talas om förut.
Aldrig hört talas om att man ger presenter på bröllopsdagen? Vilken sten har du legat under de senaste hundra åren? Det är snarare standard än undantag. Men det är fascinerande hur hårt du tar i för att försvara det där beteendet. Det är ett diskussionsforum om kändisar (och wannabes be-kändis i detta fall), vi analyserar det vi ser på tv. Men din reaktion låter nästan misstänkt personlig…är det spinningcykeln som kallar?
Citera
2026-06-26, 01:36
Avstängd
Citat:
⚠️Ses på egen risk ⚠️
Ja det var ju förfärligt. Han är glad! Alltså måste han vara klassisk narcissist. När han är allvarlig är han narcissist och när han är glad är han narcissist, och en klassisk sådan dessutom.
Citera
2026-06-26, 07:19
Medlem
Citat:
⚠️Ses på egen risk ⚠️
Tack snälla‼️🤣...ett minne för livet😜🤪.
Alltså är han retarded på nåt vis? Såg ut som han gick i regress redan i hemmet. Ivrig som ett barn på julafton. Han riktigt skakade🥴. Åsså discokula och väldigt ålderstigen spinningstil. Programmet måste han ha gjort för seniorer. Dagens spinningstil är ofta betydligt snabbare och mycket mer atletisk. Hans pass känns mer som uppvärmning jämfört med modernare pass... Dåligt flås gubben. Inte undra på att kaggen kommer smygande. Igår hade han beställt flera chippåsar till fotbollen från Foodora Riktig liten snaskråtta den där Bauer som dessutom inte orkar åka och handla dem själv.. ja jösses!
Citera
2026-06-26, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Om var och en står för sin ekonomi har jag svårt att förstå att Bauer har råd med en tre miljoners båt som han så glatt poserade mes förra sommaren.

Dom hade inte köpt båten, eftersom företaget nämndes flera gånger i olika inlägg var det spons.

Pernilla och Christian fick låna eller hyra båten billigt mot att dom gjorde reklam för företaget.
Citera
2026-06-26, 08:58
Medlem
Citat:
⚠️Ses på egen risk ⚠️

Jag dör!!! Hvem er han?!?! En 5 år gammal tjei??? Hoppar rundt og fnittrar, discokule, song och dans.... OMG, og stakkars hans barn om dom har sett det her!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in