2026-06-26, 21:32
Avslutad
Hon överdriver alltid när det gäller sjukdomar.

Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Enligt henne en mycket ovanlig biverkan på sprutorna😂 så klart hon råkar ut för denna ovanliga biverkan haha. Sorry to say men det är en vanlig biverkan 👍😂
Citera
2026-06-26, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAlwaysRight
Hon överdriver alltid när det gäller sjukdomar.

Ja och jag tror inte en sek att hon varit hos neurolog heller. Ögonläkare ja och vårdcentral.
Vem som helst kan gå in i hissen och trycka på knappen i hissen och påstå man ska nånstans. Jag köper inte hennes lögner och jag vet hur det fungerar i vården. Det är värre än hon är dödligt sjuk. Hon ljuger mycket!
Citera
2026-06-26, 22:51
Medlem
Nu sitter hon och svarar folk som ifrågasätter hennes körande på Instagram att om han har 50% synskärpa på minst ett öga är det fullgott för att köra bil. Problemet är dock att kravet säger att man måste bära glasögon eller linser för att kompensera upp och det gör ju inte hon så hon får alltså INTE köra! Livsfara och lagbrott.

Jag tror heller inte att hon var hos neurologen men tanke på hur snabbt överslätat det var… Annars hade hon mjölkat det mer!! Plus att hon sa det så snabbt för att Mellon inte skulle hinna lägga sig i och rätta henne och säga att dom inte alls varit där.
Citera
2026-06-26, 23:06
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Nu sitter hon och svarar folk som ifrågasätter hennes körande på Instagram att om han har 50% synskärpa på minst ett öga är det fullgott för att köra bil. Problemet är dock att kravet säger att man måste bära glasögon eller linser för att kompensera upp och det gör ju inte hon så hon får alltså INTE köra! Livsfara och lagbrott.

Jag tror heller inte att hon var hos neurologen men tanke på hur snabbt överslätat det var… Annars hade hon mjölkat det mer!! Plus att hon sa det så snabbt för att Mellon inte skulle hinna lägga sig i och rätta henne och säga att dom inte alls varit där.
Nej hon får inte köra. Hon är för blåst för att förstå vad lagen säger. Man kan tipsa polisen på nätet. Har precis gjort det. Hur sjutton kan hennes kompis tillåta att köra hennes barn. Sen har hon bokat lokal för bröllop. 200 gäster tar lokalen. Ja det lär ju inte bli billigt. Dessutom vid giftermål får hon ju Stefans skulder på köpet. Good for him 👌
Citera
2026-06-26, 23:14
Medlem
Citat:

Exakt
Citera
2026-06-26, 23:24
Medlem
askungens avatar
Citat:

Hon skriver ju också att hon trots detta valt att avstå bilkörning!! Asså jag döör!
Hennes "beskyddare" står bakom allt hon gör. Lyssna inte på pekpinnar Ellie
Det luktar brända hjärnceller
Citera
2026-06-26, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Nej hon får inte köra. Hon är för blåst för att förstå vad lagen säger. Man kan tipsa polisen på nätet. Har precis gjort det. Hur sjutton kan hennes kompis tillåta att köra hennes barn. Sen har hon bokat lokal för bröllop. 200 gäster tar lokalen. Ja det lär ju inte bli billigt. Dessutom vid giftermål får hon ju Stefans skulder på köpet. Good for him 👌
Vad ska de med så stor lokal till?
Hon har varken släkt eller vänner att fylla den med. Hennes barn, S barn samt ”farmor och farfar”. Just det, Lina också. 🤷‍♀️
Citera
2026-06-26, 23:27
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73

Dom räknar nog med att få huset sålt för vad de begärt eller mer så de kan betala av hans skulder och sen ha ett ordentligt bröllop också såklart. Vilka är alla som ska komma pp bröllopet undrar man ju
Citera
2026-06-26, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Hon skriver ju också att hon trots detta valt att avstå bilkörning!! Asså jag döör!
Hennes "beskyddare" står bakom allt hon gör. Lyssna inte på pekpinnar Ellie
Det luktar brända hjärnceller
Hon blev väl rädd när någon här inne skrev att hen tänkte anmäla henne.
Citera
2026-06-26, 23:46
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Dom räknar nog med att få huset sålt för vad de begärt eller mer så de kan betala av hans skulder och sen ha ett ordentligt bröllop också såklart. Vilka är alla som ska komma pp bröllopet undrar man ju

Kanske hennes fans på YouTube också 😅. Vi får se hur det artar sig. Blir ju sällan som hon tänkt sig.
Citera
2026-06-27, 00:03
Medlem
Hon snackar om ren mat från grunden? Hon står och gör våfflor från ett paket. Massa skit i det. Hur lätt som helst att göra själv. Tar 5 minuter att göra smeten.
Citera
2026-06-27, 00:04
Medlem
För att klara körkortskravet måste man klara av att läsa motsvarande rad 0,5 på en standardiserad syntavla. Det är inte stor text så klarar hon det ser hon inte så dåligt att hon borde kunna se grannens hund eller inte ha behöva fråga Ida om det finns sniglar i landet. Undrar vad hon menar med 50% synskärpa?
Senast redigerad av Granasen 2026-06-27 kl. 00:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in