2026-06-26, 23:53
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Jag har verkligen aldrig varit rädd för att nån ska känna sig våldtagen. Det är så talande vem som oroar sig för att den ska bli anmäld för våldtäkt för att den inte kan se nån skillnad mellan en våldtäkt och samtycke. Om man inte kan se nån skillnad mellan vad som är våldtäkt och vad som är samtycke så bör man inte knulla.

Du har med största sannolikhet redan begått flera våldtäkter, enligt rådande lagstiftning.

Det är nästintill omöjligt att ha sex utan att begå våldtäkt nu för tiden.
Citera
2026-06-26, 23:55
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Du har med största sannolikhet redan begått flera våldtäkter, enligt rådande lagstiftning.

Nej, det har jag inte, och nej, det är det verkligen inte. Se till att den andra är entusiastisk och vill knulla bara. Varsågod för tips!
Citera
2026-06-26, 23:55
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Med dagens våldtäktslagstiftning så är alla män våldtäktsmän.
Citera
2026-06-27, 00:06
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Det verkar som att du har väldigt starka känslor kring din rätt att knulla när, hur och vem du vill, och att du anser att lagen bör stötta dig i detta. Du kan trösta dig med att det också innebär att ingen sexpartner har rätt att begå övergrepp på dig heller, bara det att damer inte brukar köra upp saker i röven på sina sexpartners utan samtycke och sånt där, så du kanske inte oroar dig för det.

Känner du till att den svenska lagstiftingen kritiserats av tunga jurister?
Citera
2026-06-27, 00:08
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Nej, det har jag inte, och nej, det är det verkligen inte. Se till att den andra är entusiastisk och vill knulla bara. Varsågod för tips!

+1

Tänk att behöva förklara sånt här för vuxna män.
Citera
2026-06-27, 00:12
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Haha - jävlar i min låda vad patetisk du är! Givetvis "orkar du inte" eftersom studien motsäger din totalitära ideologi och världsbild.

Naturligtvis har du inte själv läst igenom studien du postade, som vanligt. För hade du gjort det hade du enkelt kunnat svara på min fråga. Dumkuk.

Och naturligtvis ger du ingen respons på det övriga i mitt inlägg eftersom det motsäger din totalitära ideologi och världsbild.
Citera
2026-06-27, 00:13
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:

Det räcker inte.
Citera
2026-06-27, 00:14
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Känner du till att den svenska lagstiftingen kritiserats av tunga jurister?
Är du orolig att nån ska anmäla dig för att du ligger med den och den inte vill? Eller för att du säger att du ska använda kondom och sen kör på utan?
Citera
2026-06-27, 00:15
Medlem
Citat:

Väldigt många lyckas med detta konststycke på daglig basis. Om du inte lyckas så gör du sex fel.
Citera
2026-06-27, 00:16
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Det räcker inte.
Jo. Ligg inte med folk som inte vill ligga med dig, gå inte över gränser, blablabla. Det är verkligen inte svårt.
Citera
2026-06-27, 00:17
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MargoMCCCX
Naturligtvis har du inte själv läst igenom studien du postade, som vanligt. För hade du gjort det hade du enkelt kunnat svara på min fråga. Dumkuk.

Och naturligtvis ger du ingen respons på det övriga i mitt inlägg eftersom det motsäger din totalitära ideologi och världsbild.

Att män är diskriminerade i vårdnadstvister är känt sedan länge. Ingenting motsäger min friheteliga och rättvisa världsbild, men allt motsäger din världsbild, som tror du främjar vår civilisation genom att försöka tämja män och manlig innovationskraft. Ni kommer att förlora.

https://www.youtube.com/watch?v=e_-EIAJlwVw
Citera
2026-06-27, 00:19
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Är du orolig att nån ska anmäla dig för att du ligger med den och den inte vill? Eller för att du säger att du ska använda kondom och sen kör på utan?

Du kan be din personliga assistent byta blöja på dig - du för inte en seriös debatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in