Citat:
Den oberoende rapporten från FN menar att Israel visst mördar barn med intention.
Israel har inte mördat några barn alls så den korrekta siffran mördade barn sedan oktober 2023 är noll barn (0 st).
Det krävs en särskild typ av utvecklingsstörning för att inte veta skillnaden mellan mord (olagligt) och död i krig (ej olagligt).
Israel tackar dig för att du genom gediget och ihärdigt imbecillt beteende drar ett löjets skimmer över Palestinarörelsen.
Det krävs en särskild typ av utvecklingsstörning för att inte veta skillnaden mellan mord (olagligt) och död i krig (ej olagligt).
Israel tackar dig för att du genom gediget och ihärdigt imbecillt beteende drar ett löjets skimmer över Palestinarörelsen.
Låt mig citera lite
Israel has killed 20,000 children and injured 44,000 more since 7 October 2023Att Israel förknippas med Boko Haram, Yemen och Sudan är såklart dåligt för Israels anseende. Att man dessutom är bäst i klassen på barnamord gör det hela ännu värre.
In one instance, a 14-year-old boy was shot by an Israeli military patrol as he was leaving his house, Mr. Sidoti said, explaining that the patrol had been in the area, but at the time there had been no fighting taking place.
“He was shot, badly injured and was lying on the ground,” Mr. Sidoti continued. “He was surrounded by a company of Israeli soldiers who were chatting and probably some of them smoking, over a period of 45 minutes, while this 14-year-old boy bled to death.”
https://news.un.org/en/story/2026/06/1167790
Jag och många med mig tycker Israel gör fel och att man tagit sig vatten över huvudet. Det är som att det råder en kollektiv psykos bland israeler. Och vi här på Flashback får bevittna det i realtid via dig och andra förnekare. Ni har inga argument kvar och det märks så tydligt.
Innerst inne tror jag du skäms. Så därför förnekar du. Du ljuger helt enkelt för dig själv och vill inte tro att Israel mördar barn.